Komentáře

  • Mondycz123

    Mondycz123 (18.10.2014 | 14:44)

    Většinou si za to mohli sami motorkáři nebo auta co nedavají přednos a tak dále :plesk:

  • tacho (15.9.2012 | 21:23)

    nemyslis zaplatis :plesk:

  • petr (11.7.2012 | 23:18)

    Omix—nevíš nic, motorkáři ty se zdraví,respektují,ty nepozdravíš ani vlastní mámu,stará se ti mrouská s jiným a to tě sere,jsi vyřízenej,nula hnida,zamysli se a navštiv lékaře.Jednou tvuj syn ti řekne,tati ja chci motorku,tak mu to zopakuj co jsi napsal.Včera jsem zrovna jel na mašině a předemnou rosekanej ciklista nezvládl to na písku v zatáčce,ja ano, je to vo umu.Normálně chci Tě poznat,jestli jseš frajer tak napiš kontakt a když ne tak to napsané to platí a stejně si tě najdu.Paldus Jablonec n/N

  • Pavel (5.9.2011 | 21:39)

    …pod kola aut :applause:

  • Pavel (5.9.2011 | 21:33)

    …balzám pro oči, víc motorkářů… Víc víc víc motorkářů :punch:

  • dominik10 (31.8.2011 | 12:09)

    dojemni a nevite ja se jmenuje ta pisen ale jo :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: ;-) ;-)

  • petr (7.8.2011 | 00:40)

    VŽDYTˇ JEN KOLIK MAGORU JEZDÍ PO D1 VZÁJEMNĚ VYTLAČUJÍ A VYBRŽDUJÍ,TAK CO OD VÁS ČLOVĚK MUŽE ČEKAT,HOLD MOTORKÁŘI JEZDÍ V LÉTĚ,KDYŽ JE PĚKNĚ,ALE KOLEM NICH I SPOUSTU ZAPAŘENÝH MAKOVIC V AUTECH,KTEŘÍ MAJÍ SPOUSTU PRÁCE SAMI SE SEBOU.MOTORKU SI NEKUPUJÍ JEN LIDI CO MAJÍ RÁDI RYCHLOST JE TO TECH.DOKONALÉ,NÁDHERNÝ ZVUK,TO NEMUŽE POCHOPIT ČLOVĚK CO TO NEZKUSIL.NENÍ TO ELE.KŘESLO,JÍZDENKA DO PEKLA,KOLIK DENNĚ ZAHYNE LIDÍ V AUTECH BEZ ZAVINĚNÍ MOTO.JEN V ČR.KOUKÁTE SE NA ZPRÁVY,TAK BY JSTE SE MĚLY POKLEPAT NA ČELO.AUTA JSOU PROŠPIKOVANÁ BEZPEČ.PRVKY A TO VÁM DÁVÁ VĚTŠÍ JISTOTU A PROTO ZA VOLANTEM VÍC RISKUJÍ.SROVNÁVAT NEHODOVOST AUT A MOTOREK,TAK TO MUŽETE TVRDIT,ŽE LETECKÁ DOPRAVA NENÍ BEZPEČNÁ.MY MOŽNÁ BOURÁME V LÉTĚ,ALE VY TO DOŽENETE O DUŠIČKÁCH.ROČNĚ ZAHYNE TAK PŘIBLIŽNĚ 30 MOTORKÁŘU S VAŠÍ POMOCÍ-DÍKY.A PŘÍŠTĚ AŽ BUDE TE VYJÍŽDĚT,TAK NAHLASTE NA POLICII AT VÁM UDĚLAJÍ UZAVÍRKU ATˇ JEDETE SAMI A BEZPEČNĚ BEZ MOTORKÁŘU,PAKA!

  • petr (6.8.2011 | 00:21)

    Jak vidím tak vzájemná tolerance mezi autíčkářema a motorkářema asi nikdy nebude,to že někteří píšou o mot.,machírci,hovada atd.,tak to svědčí o tom,že nikdy si ten požitek nemohly dopřát a nebo mají z mašiny strach a nedokážou to přiznat a je v tom i závist,co nemužu mít,tak pomlouvám,vždyt jsme češi není se čemu divit.Když jedu po hlavní,tak přemýšlím za ostatní máča v plecháčích co přijedou z vedlejšky,dá ne dá přednost,nebude líná ta hlavička od špendlíku se rozhlédnout,přemýšlí takhle všichni mot.jinak těh videí by bylo víc.A to je právě některých chyba,kdyby jste měly moto.i auto tak se všichni respektují,bez ohledu čím kdo jede,protože příště se ty role mohou otočit a jste v píči!!!

  • dejw (4.8.2011 | 08:13)

    tam litaj jak panenky :shock:

  • Rob (25.7.2011 | 12:25)

    Omix ses debil kterej neví o co de

  • janatagum (15.7.2011 | 21:49)

    přesně souhlasim, mi motorkáři bouráme možná méně než vy za volantem, mluví se o nás víc protože máme menší šanci na přežití než vy kteří jste obalení airbagama a plechem. ale nevyježděnejch magorů se silnejma kárama je mezi vámi taky mnoho

  • ghostrider (30.6.2011 | 03:12)

    Pro:ladunka00
    Praha 9,Horní Počernice Bártlova 51.
    Přijd těším se na návštěvu.už se tě nemůžu dočkat!!!
    P.s.Nezapomen si vzít brnění….
    Spermocuci!!!

  • Paprik (26.6.2011 | 13:44)

    sice vsichni rikate jaky jsou motorkari hovada a jezdi jak magori….ale podivej te se na ridice automobilu…na pulce tuto videa muzou za buracky ridici aut….urcite se najde dost motorkaru kteri je jedno jestli jsou na silnici nebo na okruhu ale vsichni takovi nejsou:))

  • haXik

    haXik (20.6.2011 | 19:46)

    To fialový autíko vs ten skůtrař…to bylo fest hnusný =/ A docela by mi zajímalo kolik lidí z těchle bouraček to přežilo.

  • jirka (19.6.2011 | 12:12)

    Jsem motorkář již pár let. Kupodivu jsem živý :-o Teď mám sůzu gsx-r 600 stasýho srada 120 koníčků. dřív jsem měl 125 ccm choppera a můžu říct že na chopperu jsem měl 3 nehody jednou jsem brzdil na louži (moje chyba prostě to podjelo) a 2X mě napálil někdo jinej tak mi řekněte vy borci v plechách jak se to kurva mohlo stát když jsem jezdil slušně a přes 90 nikdy! (to nešlo prostě)A nespočetně krát mě chtěl nějakej debil s autem vytlačit ze silnice, protože jsem předjížděl pomalu a on spěchal. nebo předjížděl v kloně a náramně se mu hodilo že tam jedu já páč aby se zařadil tak auto se mu blbě vytlačuje! Stejný vymrdanci sou v autech jako na motorkách! :plesk: a když vletí motoska do davu a stejnou rychlostí do něj vlítne auto. Kdo zabije víc lidí? / A taky dokážu sestříhat video kde se zabijou motorkáři kvůli svý blbosti, ale ono to jde sestříhat i v jejich prospěch!

  • Kokesh

    Kokesh (19.6.2011 | 05:01)

    Riziko Povolania :-?

  • howling fjord (14.6.2011 | 15:20)

    VY se hlavně naučte pravopis, kokoti 😀 to, co tady předvádíte za hrubky, to je fakt síla ;-) Btw… Hlavně neházejte všechny motorkáře do jednoho pytle, existují i slušní motorkáři – ti na chopperech. Sice to nejezdí moc rychle (ale o to tady kurva nejde!!!), zato si ale můžete vychutnat okolí. Né jako ty hovada na supersportech, který to krosej po dálnici 300+ :plesk:

  • katy (6.6.2011 | 01:13)

    ava,ezy přesně :thumbsup:debil a jel na červenou :punch:a pak že motorkaři jsou hovada.Víte jen jsem chtěla dodat to,že když jezdim autem nestalo se mi že by mě motorkář nějak ohrožoval,vlastně se mi to nestalo ani jednou.Ale za to lidi v autě..docela čumím že dostali řidičák.

  • pupupu14 (3.6.2011 | 11:30)

    Je to fakt smutne,ale tak to uz chodi :-(nech žiju motorkari :applause: :applause: :applause:

  • Dušín (2.6.2011 | 17:46)

    no a co lidi v autech ty jsou v pohodě jako ten kterého jsem na motorce předjel a ten zmrd mě svym golfem naťuknul a sundal z motorky v 80km/h a zcela záměrně, dokonce jsem viděl jak se smál, zkurvenej diskouš v golfu, kvůli pár blbcum co nejsou vyježděný a hned si koupí silnou silnici a pak někde v zatáčce vyměknou uberou plyn mašina se srovná a prásk do svodidel házíte všechny do jednoho pytle, ubohé a to dost…

  • skresh (30.5.2011 | 11:41)

    hlavoun maš pravdu.. chudaci sou ti co take kecy pišou a nikdy na žadne motorce neseděli.. pochybuji že nikdo by nikdy nezkusil nejakou frajeřinku.. jak na motorce tak i v autě.. je to to same.. na te motorce maš větši šanci že chcipneš než abys celej život byl ochrnutej na cele tělo.. a když se podivate na Novinky tak 95% nehod z motorkaři zavinily řidiči aut.. jasny kec motorka nejde videt.. tak at ti vypne v aute radio a aspon uslyši.. nebo ja se radši 3 podivam a pak vyjedu než videt jak přes me auto leti motorkař a chcipa mi před očima..

  • Hlavoun (29.5.2011 | 16:40)

    a machrujou

  • Hlavoun (29.5.2011 | 16:39)

    to jsou chudáci co to jsem píšou a v životě na tom neseděli

  • Snake (24.5.2011 | 14:50)

    Nejvic me dostavaj komentare reardovanych lidi, co na moorce nikdy nesedeli a delaj ady machry jak za to muzou vsechno jen motorkari, jaky jsou machri, ze si za to muzou sami….. Podivejte se nejdriv na sebe…. Ja sam uz nejakou dobu na moorce jezdim… nastesi bez nehody…. ale co jsem uz zazil… uz se mi stalo ze si jedu svoje kilo a tejpek v eskortu me predjizdi a pak ho potkam ve druhy zatacce v prikojpe… a vubec nemluvim o lidech, kteri ani nemaji ridicak… ale i co jej mate… podivejte se na svoji jizdu… je 100%… jedete VZDY podle predpisu??? NE… drzte kurva huby… az nedate prednost a sejme vas moorkar preju vam dlouhou a bolesivou smrt ;)…. Moosporu zdar!!!!

  • myster (23.5.2011 | 14:56)

    1:20 ten kokot nema ani prilbu

  • Niki (21.5.2011 | 20:16)

    Kokoti jsou v autech.. Tak samo nekdy na masinach.. Jen jde o to ,ze nam na masinach jde o zivot vam o lak…. :fuuj:

  • andressiass (20.5.2011 | 22:27)

    isiel som na motorke mal som zelenu a sejmulo ma auto.nezazijes tak netrep blbosti :punch:

  • tomy (18.5.2011 | 19:41)

    kdo nejel po zadnim na motorce a nespad neni motorkar.je to skvely pocit ale musis mit nato cit a ne jen machrovat.kdyz se ucis chodit taky padas ale ty videa sou drsne nedani prednosti v jizde je nejhorsi co te muze podkat.jo nic neni zadarmo kazda frajerina neco stoji.

  • moto (13.5.2011 | 11:28)

    omix ty curaku vzpamatuj se,vubec nevis ocem to je neodsuzu vsechny motorkáře tvoji matku zapálim,ty kretene

  • Motorkáři Mostu a Litvínova (10.5.2011 | 18:56)

    Jsem motorkář .. je to smutný video ale k motorkářům tohle patří, ano, někdy jsou to nevybouřený machýrci co si koupí silnou mašinu po autoškole a myslí si že jsou mistři světa a nemůže se jim nic stát. Nebudu říkat že se každej mílí, v něčem maj pravdu ale v něčem samozřejmě ne … Někdy to je naše vina a někdy zase ne … řidičů je taky hafo kreténů!Takže to zaviněj i oni .. zkrátka .. má to svoje pro a proti .. a vy co nejezdíte na motorce a jenom autem nebo i MHD .. tak se proberte … kreténi nejsme o nic větší než lidi za volantem!

  • DeluxeCzz (5.5.2011 | 19:57)

    presne tak .. kazdej normalni clovek ktery ma poradnou masinu musi vedet co si na ni muze a nemuze dovolit ja us to vim a taky tak jezdim .. ;-) ;-)

  • Nbody (2.5.2011 | 20:21)

    Někteří lidi v autech jezdí jako prasata stejně tak jako někteří motorkáři jezdí jako prasata. Jak jste sami viděli na tomhle videu.
    Me se tady libil ten koment o tom, ze dřív byli motorkáři vousatí páni v džískách nebo kožených bundách a s pupkem :-D :applause:

  • Bandulo (1.5.2011 | 08:09)

    Ludia staci si pozriet ze vodicak na auto daju kazdemu debilovi na najveciu motorku si to ludia najprv musia odjazdit a dokazat ze to vedia tak sa trosku uvedomte a nadavajte sebe ze ste hlupe deti.

  • David (29.4.2011 | 11:45)

    Motocicle is me life 🙂 4ever

  • David (29.4.2011 | 11:42)

    Motorkar nemuze vzniknout ten se narodi a neni to jen rychla jizda motorka neni zabava je to zivot jen to je motorkar ostatni jsou jen frajeri a aby jsi moch delat frajera musis to umet ja jezdim od 10 let vim co si dovolit

  • zoOty (29.4.2011 | 11:11)

    Omix je hovado zasrany !

  • pukel (28.4.2011 | 08:17)

    jebat think a bike….kupte si taku to nalepku nalepte na auto.kazdy motorkar co ma auto tak to urcite ma..kto nejazdil na motorke nevie co je zivot.adrenalin ako svina… :twisted:

  • jesss (26.4.2011 | 16:26)

    Je fakt, že k motorkám to asi patří, je fakt, že jsou lidi, co jezdí namotorkách jak bezmozci, ale jsou plechovkáři, který maj snad vůči motorkářům averzi a dělaj to naschvál. Viz vytlačování ze silnice a podobně

  • Landser (26.4.2011 | 11:57)

    OmiX: ses namachrovaná piča !nekteri za to nemuzou tak nemel vole motorku si asi nikdy nemel nevis ocem je rec kokote!

  • TragyComix (26.4.2011 | 09:47)

    metud:svatá pravda :thumbsup:

  • skritek (25.4.2011 | 17:45)

    masrane maji ridici aut v hlavle ti na motorkare serou proto sou ty nehody

  • Hann (24.4.2011 | 13:17)

    Však vic jak polovinu z toho zavinili ti debilni řidiči aut:/

  • lolek (23.4.2011 | 23:06)

    zastanem si motorkarov …. keby niektory drbnuty vodicia poznali pravidlo pravej ruky tak tie nehody ani nemuseli poniektore byt !

  • mrtky (21.4.2011 | 22:53)

    mrtky slovenský hovno o tom víte vám naslovensku jezděj akorát moskviče šupáci čobolácký

  • pukel (21.4.2011 | 21:30)

    soferi aut tak vam to vysvetlim..su motorkari a motoristi.motorkari su ty co jazdia ako blazni a motoristi su ty co jazdia pohodovou jazdou..a to ze sa stavaju nehody je normalne.pozrite kolko nehvod je na autach. :plesk:

  • pepe (20.4.2011 | 23:43)

    na motorkach jezdim taky ale spis veterany takze na tom zadna divocina ani nejde takhle si jedu se svoji Jawou 500 OHC a kocham se a vtom si to z vedlejsi vyrazi naka pipka a neda my prednost rana ja nazemy a motorka na odpis 2roky prace na renovaci v prrrrr… a i nemali penize to stalo od pojistovny vyplacino ze by to stacilo tak na predni pneumatiku skoda vypocitana podle roku vyroby a tabulek nikoho nezajima jakou to ma nominalni hodnotu se divim ze po mne jeste nechteli obych zaplatil ja jim prej sem to mnel myt pojisteny

    po mnesici jedu na 4kolce a ta sana pipka my opet nedala prednost o 2krizovatky dal to sem nastesti skoro dobrzdil ja nastesti nic a ona optisklej ram a navijakem ve dverich dostala pokutu ale vesele si jezdi dal od ty doby sem ji potkal a koukal sem uz ma auto zase sedreny a vesele si jezdi dal jak nekdo takovej muze dostat vubec papiry

    jeste jedem umnelec z dneska jel sem autem mbestem ta nakym tydytem a bjehem 1,5km mu ti asi 9x na krizovatce chciplo no co ucenej z nebe nespat ale ten kokot co umy velky kulovy celou dobu telefonoval no co DODAT

    Tim nechci hajit vsechny motorkare i kdyz se za nej povazuju ale proc nas hazete vsechmy do jednoho pitle sou mezi nama i kokoti ale to ze ma nekdo motorku z nej jeste motorkare nedela

  • u.f.o (19.4.2011 | 18:51)

    trowape mít tě po ruce tak dostaneš tak do tlamy že tě v nemocnici nesešijou a rodiče tě nepoznaj :punch: :punch: asi tak víš jakej je rozdíl mezi motorkářem a motociklistou !?? motorjkáři jezděj jak hovada a motociklista jede pohodu sám pro svou srdeční záležitost a ten kdo na motorce nikdy nejel a nebo jel s idiotem co machroval tak nikdy nepozná očem to je

  • trowap (19.4.2011 | 11:27)

    co to melete KOKOTI ?! pokaždě zato nemužou motorky?! nerozumíte tomu tak držte HUBY!!!

  • Duzurix

    Duzurix (19.4.2011 | 11:26)

    Tjn tady ve vetsine pripadu jsou na vine ridici aut, ale nektery si za to muzou samy :plesk: :-(

  • missingme (19.4.2011 | 05:39)

    Za 90% bouraček mužou čuráci v autech, co neví o čem je provoz a sotva umí dojet od domu do práce :((

  • hmm (18.4.2011 | 21:33)

    vsem co tady pisete ze za to muzou motorkari bych naridil mesic jezdit na motorce a pak se vas zeptam jake to je kdyz jezdite tak jak mate a ty prasata v autech na vas najizdej a ignorujou denne 10x ohrozujou pak by ste se na ridice motorek koukali jinak v zrcatkach a na krizovatkach… protoze Motorka NIC NEODPUSTI Staci jedna chyba a uz dalsi moznost nebude.. moto nema hromadu plechu ktere se zmuchlaj a ty vystoupis ze slovama ty sme nevidel vole?…

  • Missto3 (17.4.2011 | 21:14)

    Dobre nebudem tu nikoho súdiť ale tý čo si myslíte že motorka je lne cooper tak sa zamyslite nadtým čo hovoríte lebob keď uvidíte na ceste cooper tak určite nepoviete že aha jaká motorka !!!! a keď uvidíte bike tak poviete aha motorka !!! tak sa uvedomte vy debili ste zaostalý. nehovorím že v autách vždy robia chyby ale je to od povahy a od toho ako človek jazdí tak nepíčujte na motorkárov.

  • Paul (17.4.2011 | 20:30)

    Kazdej je hroznej bud v aute(kdyz maji karu od tatinka)a nebo na motorce zalezi na lidech ale v tom videu mas i to ze za to nemohli…a ne jen motorkari jezdeji jak blazni…

  • Aida (17.4.2011 | 14:09)

    některýlidi mě svýma názorama opravdu fascinujou.Motorkáři jsou kokoti a nedodržujou pravidla??Hlavně že ty v autech jo… :-x

  • bambis 84 (17.4.2011 | 08:41)

    Motorkaři nejsou kokoti. Všichni dělaji pičoviny jako řidiči v os.autech,kamionaci a všichni co se pohybují po cestách. Sám jezdím na moto a vím co to je jezdit (rychle) opatrně a byt ohleduplny a hlavně sakra předvídat ke všemu co jezdí na cestach.Všichni co něco řídime jsme kokoti….a tím se nechci zastavat nikoho ale podívej te se sami na sebe jak kdo řidí a že někdy někdo udělal chybu a měl štestí že nepřišel sam o život a nebo nevzal někomu jinemu život…….

  • pravda (17.4.2011 | 01:39)

    hej že sem to tu začal vubec řešit :DDD

  • donyd (17.4.2011 | 00:16)

    kazdy lidsky pohyb je riziko … a cim je rychlejsi tak tim to riziko stoupa ..mozna bychom meli prestat jezdit i auty ..mozna ani nechodit .. sedet doma a nevstavat z postele ..

  • metud (16.4.2011 | 23:57)

    Eric: :thumbsup:

  • Eric (16.4.2011 | 22:57)

    z vlastni zkusenosti vim co motorka dokaze a jako kazdy motorkar i ja si rad zamachruju ale nejsem jeden z tech co to zkousi na silnici mezi lidma… kdo chce na motorce machrovat at jde na okruh… je to tam bezpecnejsi mate po ruce tym zachranaru kdyby nahodou a nespocet holek v ruznem veku takze i publikum je fajn… btw delat picovinky na ceskejch silnicich? jsem rad kdyz to ve vyssi rychlosti udrzim v ruce:D

  • chytas (16.4.2011 | 20:38)

    dobrovolní dárce orgánu 🙁

  • metud (16.4.2011 | 20:32)

    U.F.O : 1.ne všichni motorkáři jsou kokoti,stejně jako ne všichni řidiči aut
    2:snad ti není 15náct a uznáš,že silnice není od toho zkoušet si tam píčoviny na motorce,nebo v autě,když krom sebe můžeš vzít i život/y druhých… :plesk:

  • okktekk (16.4.2011 | 18:54)

    většina jich za to ale nemuže

  • Seggy (16.4.2011 | 18:49)

    no nekeri jsou v tom nevine a nekeri delaj picoviny jako napr ten posledni 🙂 a pak hazi hubu:D

  • U.F.O (16.4.2011 | 18:05)

    dodatek pro ty co tvrděj o motorkářích že jsou kokoti tak co povíš o těch záběrech jak ho nebere auto!!!!! to že se vyseká když děl tryky noa stím se počítat musí nikomu se to nepovede na poprvé bez chyby! :plesk:

  • anoanymnialkoholik (16.4.2011 | 17:31)

    Tak sem spočítal, že ve videu máme asi 12 nehod. Z toho 4 zavinili řidiči aut, 7 sami motorkáři a 1 těžko říct, protože nebylo poznat co je na semaforu. Jak už tady někteří psali, volové sú aj v autoch aj na motorkách. Zkušený motorkář určitě ví, že je ho holt blbě vidět a musí trochu předpokládat, že aj když má přednost, nemože do křižovatky naletět jak kameň. Je taky potřeba počítat s tím, že když to švihá na mašině 150, tak nezastaví na deseti metroch. Tuším, že brzdná dráha na motorce je při stejné rychlosti dokonce delší než u auta, ale to nevím jistě. Samozdřejmě, že když nejaký ocas vjede do křižovatky na červenů, toš s tým neudělá nikdo nic ať jede na čem chce.

  • metud (16.4.2011 | 17:07)

    legend:když ti je 22,tak jak dlouho už jezdíš na silnější mašině a kolik znáš lidí co na ní jezdí,že tu uvádíš takovýhle subjektivní statistiky :roll:
    A taky nevim proč ty a jiný motorkáři tu používaj tyhle dsrný výrazy na řidiče aut,nebo ty snad nejezdíš autem a ostatní motorkáři???Jako řidič auta,jedu do každé křižovatky i po 12 letech aktivního řízení vždy pomaleji a stejně se radši rozhlédnu i když mám přednost.Řekl bych,že to samé dělají starší a rozumější motorkáři.Obzvlášť když jsou na motorce tak zranitelný…
    Samozřejmě je spousta šikovných a rozumných motorkářů,kteří za nehody vůbec nemůžou,ale to samé platí pro řidiče aut…
    A mimochodem na tomhle videu jsem např. vyděl několikrát jak vlastní vinou z frajeřiny poslal motorkář svůj stroj nekontrolovaně k zemi na běžné silnici,kde jezdí rodiny s dětmi a pod…
    Myslím,že právě o tyhle lidi se jedná a tipuju,že jsou to právě většinou kluci kolem 20ti let se silným strojem a mizivými zkušenostmi,které získávají dost často v běžném provozu(což platí i pro silná auta a auta všeobecně)…
    Můžete mě tu klidně urážet a řidiče aut,ale pochybuju,že řidiči aut úmyslně dělaj problémy motorkářům…

  • Legend (16.4.2011 | 16:28)

    Kouknete se kolik idiotu jezdi i v autech vy magori vypatlany je mi 22 let a troufam si rict ze jezdim lip jak polovina lidi ktery uz maj najezdeno par let a delaj chyby jako nekoukani do zrcatek,nekoukani na znacky a dalsi zakladni veci zacina se mi z techto ridicu delat spatne a nesudte vsechny motorkare vsichni nejsou takovy v kazdy skupine se najdou magori

  • NuMira (16.4.2011 | 13:53)

    Jezdil jsem dřív na mašině, 2x jsem se vymlel vlastní vinou, ale nikomu jsem tím neublížil a asi 10x jsem se vyhl debilům v autě, co mě „přehlédli“, takže už jsem tady taky nemusel být. Když bourá motorkář vlastní vinou, obvykle si ublíží jen sám, ale když auto jejme motorkáře, tak viníkovi v autě obvykle nic není. Vetšinou je to chyba auta.

  • jerky (16.4.2011 | 13:30)

    Všade sa nájdu hovadá čo len machrujú a je jedno či sedí v aute alebo na motorke,ale ten na tej motorke si to samozrejme vždy odnesie viac a to je celé, rozhodne majú vinu obidve strany ked nedodržujú pravidla cestnej premávky ako je jazda na červenú a podobne, takže neviem prečo sa tu všetci navzájom urážate :roll:

  • mouse (16.4.2011 | 09:29)

    ten kdo napsal ze za to muzou jen motorkari je u me naprosto retardovana pi.. . doufam, ze jste to pochopili a klidne me i napiste pokud si myslite ze mate pravdu, muzem se o tom pobavit…kdyz ctu ty odpovedi tak si obcas musim odskocit na zachod…..

  • TCore

    TCore (16.4.2011 | 09:27)

    No nevim :roll:..vsechny videa mi prijdou jako klasicky kolize co se deji kazdy den, jak ze strany motorkaru, tak i ze strany ridicu aut.

  • Vagabund (16.4.2011 | 09:22)

    jebe vam to fakt kurvy zavistlive!!!!!! ked si na moto nikdy nejazdil tak sem nepiš hovna!!!! A chod si honit tvoj spoteni kokot do Porno oddelenia :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch:

  • Kopy (16.4.2011 | 07:05)

    Ano motorkáři jsou někdy hovada ale nejsou vždy.. a tak kdo píše že za to můžou jen motorkáři tak ty bych střílel!! kokoty jedny! :punch: :punch: :punch: :punch: :punch:

  • kupte si masinu (16.4.2011 | 01:43)

    ste pice v aute a zaviditete motorkarum piče tupe :music:

  • nickeeer (16.4.2011 | 01:09)

    Je jedno, kto sposobi nehodu, kto je vacsi kreten, resume je z toho take, ze motorka je blizsia k smrti, bo nie je zvonka prakticky nicim krytaaaa!!! Odneste s toto.

  • pravda (16.4.2011 | 00:59)

    co to tu všeci melete jak sik skoro polovina nehod na tom videu zavinily auta motořkařy sou nejlepši!!!

  • lucky Strike (15.4.2011 | 23:55)

    je to jen o lidech magor muze bejt jak na motorce tak i v aute… :-D Každej svyho stěští strujce .. :-)

  • u.f.o (15.4.2011 | 23:26)

    václave jelikož jsi asi blbej a nevíš že z motorkářů se orgány neberou tak drž hubu a nech si ty hovna pro sebe doma bud tak laskav jsou taky nějaké práva ale to ti nic neříká neleš hovna o motorkářích a pak se divíš když motorkář napíše o vás kokotech v plechu tak najednou taky nejste všichni stejní tak asi podobné je to s motorkáři tak se kurva sklidni a dej si mlíko to tě srovná :-D :-D :-D :-D

  • tamten (15.4.2011 | 22:41)

    omix: ty si vazne takovej kokot do pici co je to za „namachrovany hovado“ kdyz vjede na cervenou auto motorkarovy do cesty? omg ty si vul do pici … neco jo nekd ochtel zaamchrovat a frajerinka ale toh obylo asi 4 kousky kokote :thumbsdown:

  • cermi (15.4.2011 | 22:32)

    Forhill ja ti to neberu ale to sou jen statistyky 2010 ale za celou dobu je to jine ale zalezi na uhlu pohledu znam motorkare kteri nikdy nezavinili nehodu a uz byli oni srazeni nekolikrat nepricetnymi ridici aut a nakladaku.

  • vaclav (15.4.2011 | 22:03)

    MAMRDE LIDI V NEMOCNICICH CEKAJI NA TVOJE ORGANY ,tak at je to brzy ,oni v tech rakvich na 4 KOLECH TAKY nejsou vsichni stejni ridici jaK TY POPISUJES :plesk: :plesk: :plesk: :punch: :punch: :punch:

  • u.f.o (15.4.2011 | 21:53)

    vy zmrdi jsem motorkář a rozhodně nesouhlasím s těma co tu házej do jednoho pytle ty co jezděj jak kokoti však zmrd v nadupané káře je horší :punch: tak mě tu neserte :twisted: nebo až sednu na mašinu tak se teprve poserete v těch skurvenejch rakvích na 4 kolech :twisted: :twisted:

  • Omix (15.4.2011 | 21:51)

    Jsem rád že se vám můj příspěvek libil a že jsem tu kapku rozproudil komenty,tak zas někdy příště u dalšího podobného videa namachrovaných hovad na silnejch mašinách.O víkendu má být pěkně tak si připravte mašiny at mz ostatní normální máme v sekci hnus na co koukat :lol: :thumbsup:

  • shomano (15.4.2011 | 21:04)

    Nie je pravda, ze vsetky chyby boli sposobene sofermi v aute. Ked v spetaku nevidis nic, odbacas. Nemozes za to, ze niekto ide na moto okolo 150 a je vedla teba za necele dve sekundy… Nemas ho sancu zbadat.

  • Petr (15.4.2011 | 20:45)

    JO TAKY JSEM SE DOSTAL DO TAKOVI SITUACE A VYDEL JSEM SE V PRDELI ZE JSEM HO MALEM ZABIL A STALO SE MNE TO SAMI NA MOTORCE A NE V TAKOVE RYCHLOSTI JEL JSEM PODLE PREDPISU A UZ SEM S MOU BUDOUCI MANZELKOU TADY NEMUSEL BYT.MAM DVE DETI A ZIJU. VZPOMYNKY JSOU KRASNY A KAMARADI ZUSTAVAJI.NEKTERE UZ NEMAME MEZI NAMI.

  • Wormicek (15.4.2011 | 20:37)

    Jaký machárci vy demnti …. ? všechny srážky s autem v tomhle videu byli chyby řidičů v autě …. když si to položí někde sám budiž … ale nemelte tu sračky když za to nemůžou !!

  • Linap (15.4.2011 | 20:25)

    Jasne ale zamysleme se proc to ty ridici v autech zavini?? Protoze kdyz kurva s ekouknu do bocniho zrcadka jestli je volno a ono tam vazne volno je tak hodim blinker a prejedu do jineho pruhu ale ze za vterinu do mne narazi motorkar ve 200KM/h tak to tedy sorry ze mam tak spatny reflexi.

  • Petr (15.4.2011 | 20:22)

    souhlasim s jedinyn ze jsme narod s neohleduplnyma rididicema

  • Burdus (15.4.2011 | 20:03)

    sex drogy a rockenrol,,a samo mašiny

  • metud (15.4.2011 | 19:35)

    já myslím,že např forhill má pravdu a když uvedl 90% na tomhle videu,tak já si myslím,že to je tak i plus mínus celkově,vemte si např. motorkář se žene po dálnici 24Okm/h a víc,jede rodinka v suv 130km/h v předjížděcím pruhu,maj možnost se zařadit,daj blinkr,ale dítě křičí,tak matka se na něj otočí,ale přitom se nezařadí do pravého pruhu,trvá to jen vteřinku,ale to už motorkář,kterej ve skoro dvojnásobný rychlosti narychlo ještě z dálky vyhodnotil,jako že auto uhne a maj ho v kufru u dětí :plesk: …Jsou lidi co by řekli,že za to může řidič auta :roll: …To se samozřejmě může stát i magorům s nadupanejma autama(ne všichni co maj nadupaný auta a motorky jsou magoři,pro šťouraly :roll: …).Zkrátka chyba není v autech,nebo motorkách,ale v tom jaký jsme ohleduplný k sobě a druhejm…
    Přeju druhým dobrý svezení ať už v autě,nebo na motorce,nikomu nic nezávidím a pro ty co sem budou psát,že jsem kokot a vůbec tomu nerozumím atd atd,chci říct jediný-tipuju vás na mladý motorkáře nasraný,že se tohle vůbec řeší 8-)

  • actart (15.4.2011 | 19:21)

    motorkáři za všechny svoje nehody nemůžou, podle statistik zaviní motorkáři jen asi 30% nehod, ty ostatní zaviní řidiči aut,ať už osobních,nebo nákladních, ale o těch se moc neví, protože na TV NOVA ukážou vždycky jen bezohlednýho motorkáře, kterej někoho sejmul, ale ještě jsem neviděl reportáž o tom, jak řidič kamionu nedal přednost motorkáři, atd…
    Neříkám,že mezi motorkáři nejsou namachrovaný hovada, ale určitě jich neni většina. Vždyť motorka je životní styl.

  • forhill (15.4.2011 | 19:10)

    mimochodem cermi…podle statistiky na stránkách Pčr 75 procent zabitých motorkářů za rok 2010 si za nehodu mohou sami..auta nezabíjí motorkáře,to oni sami..holej fakt.nikomu to nepřeju a riziko nehody s kýmkoliv se snažím omezit na minimum

  • Petr (15.4.2011 | 18:53)

    živim se řizenim a jsem rád že jsem motorku prodal protože co se dnes na silnici děje to je hruza a lidi co o nich vikládají ze jsou debilove atd. tak onich nic nevi

  • forhill (15.4.2011 | 18:48)

    mluvíme tu o tomhle videu,ne? tak to se pak nepletu.. 8-)

  • cermi (15.4.2011 | 18:39)

    Forhill nemáš pravdu e 90 procent si muze zato samo staci se podivat na detajly a navic i vyzkumy ukazují že motorkáři mohou za 27 procent celkových nehod s motorkama.

  • ladunka00 (15.4.2011 | 18:16)

    Linap: plně souhlasím….na silnici sem každej den a to co si dovolí kokot na mašině oproti řidičům v os. autech to je teda hrůůza!!! Mít nadupanou mašinu může mít každej kokot!!! Ale blbečci než to vytlačíte z garáže tak si uvědomte že na těch silnicích nejste samy!!! Pokud ke mě někdo bude mít nějaké připomínky,prosím zanechte adresu,rád za Vámi zajedu o tom pohovořit!! A na paměti mějte předpisy ;-) ;-)

  • forhill (15.4.2011 | 18:14)

    tencotanasere: až přestaneš jebat ovci a slezeš z hor bačo tak se ve městě rozhlídni..existujou totiž jistá pravidla.tak bacha na povoz.. :-P :-P

  • forhill (15.4.2011 | 18:11)

    no nevím jestli umíte počítat alespon na prstech vy playstationovy bikeři ale nehod zaviněných autem je tam minimum..počítáte i ty kdy motorka v nepřimířený rychlosti napálí auto které jede a odbočuje dle pravidel? asi ano.. naučte se silniční pravidla a pak sudte ,hlupáci..

  • know-how (15.4.2011 | 18:08)

    ani v jednom zábere nebol žiadny choper :plesk: :plesk: :plesk: všetko samé biky :plesk: :plesk: :plesk: Tým sa povie,že kokoti a nie motorkári.Naložiť plný kotol a ide sa :plesk: :plesk: :plesk: Na adrenalínovú jazdu mi bohato stačí nejaký choper na ktorom sa odveziem max 100 km/h na diaľnici 130 a tú jazdu si vychutnám zo všetkým čo k tomu patrí(zákruty,okolie,“vyvetranie“ si hlavy po náročnom týždni…).Načo sa zabiť na prvej možnej križovatke,zákrute :plesk: :plesk: :plesk:

  • Linap (15.4.2011 | 17:49)

    Motorkari jsou kokoti hlavne ty mladi kreteni ktery maj silnej stroj a mysli si ze jsou pani silnic… At se klidne zabijou ale sami ne ze vemou dalsi nevinny ridice nebo chodce. Jo a ty kecy ze vetsina nehod na masinach je zpusobena autama tak to je takovej blaf kterej muze vypustit z drzky jen vazne uplne retardovanej kreten. Vetsinou je to kvuli nebezpecnemu klickovani nedobrzdeni a samozdrejme rychlost rychlost rychlost.

  • Petr (15.4.2011 | 17:40)

    dementi jsou ty lidi v autech

  • jméno (15.4.2011 | 17:10)

    měl jsem několik moto i silných a za 12 let jsem neměl ani jednu nehodu. každej to má v hlavě at uš sedí na moto nebo v autě. nehody se prostě stávají a chybyma by se měl člověk učit a ne za ně umírat to je taky pravda.

  • jméno (15.4.2011 | 17:04)

    jen proto že v tv novinách na nově o tom dělají reportáže a masírujou lidi tím jak jsou většina hovada si lidi myslí že jsou hovada všichni.

  • Siveron (15.4.2011 | 16:24)

    Chytráci, nehody na motorkách se prostě stávaj, ale na videu nehoda na motorce vypadá mnohem hůř, než nehoda autem. I když se nehody autem stávají mnohem častějc jak na motorkách, tak sou stejně všicí vysazený na motorkáře… Nechápu …

  • UK (15.4.2011 | 15:41)

    Z devadesáti procent za to můžou ti s autama, ten zbytek jsou borečci kterým chybí pud sebezáchovy.Mám už druhou R1nicu…

  • Vojnisek (15.4.2011 | 15:33)

    4 Tencotanasere: Souhlasim s tebou! Já motorkář sem a vy Buzny co tady machrujete, :plesk: že si za to můžou všichni sami…tak si utřete směle zase do kapesníku a sjíždějte dál videa… :-D

  • DarkFire (15.4.2011 | 15:27)

    Písnička: Nickelback – Hero … :music: :thumbsup:

  • Infidel (15.4.2011 | 15:10)

    4 dolph lundgren: jak starou ji máš??

  • picus (15.4.2011 | 15:01)

    jak se jmenuje ta písnička???

  • Nasso (15.4.2011 | 14:13)

    Kdo z vás nemá motorku a chtěl by jí… A v životě si jí nebude moct dovolit…Pravda nezbývá vám nic jiného než závidět a kritizovat.

  • kwaša (15.4.2011 | 13:43)

    omix: ty jsi ale kus debila :punch: :punch:

  • tencotanasere (15.4.2011 | 13:38)

    for Omic, forhill a podobnych : namachrovany debilci ? kokotko pozri sa do zrkadla.. motorka znamena automaticky demenciu ? len zato ze taky kkti jak si ty, co si mysli ze „mam v pici celeho motorkara, ja som pan na ceste lebo som na aute“ sa stavaju prave takto nehody, kde motorkar s prednostou na ceste sa stane obetou kokota v aute ktory ma cervenu, pripadne vychadza z vedlajsej cesty..ne nadarmo sa vravi, ze „motorkar nikdy nema prednost“… a len tak pre zaujimavost, nie som motorkar, som len normalne rozmyslajuci a nezakomplexovany clovek, ktory si vidi trochu dalej jak na konec nosu…

  • Aku (15.4.2011 | 13:22)

    souhasim picu o tom vite tak drzte hubu….vetsina mrtvejch motorkaru za vlasti smrt nmuze tak klid jo?taky jezdim na motorce a taky me malem uz prejelo tolik blbejch lidi v aute ze to neni mozny….dneskam na auto daj papiry kazdymu debilovy… :punch:

  • Pepik (15.4.2011 | 13:20)

    Omg on ma zelenou motorkar ale trefi ho auto co ma cervenou.. jo.. nektery se vysekaj pac machrujou.. ale ve vice pripadech motorkare sejme auto

  • chocolate (15.4.2011 | 13:16)

    twl vy kokůtci většina za to vůbec nemohla nachcat poblit posrat zapalit fakt :plesk: :plesk: :plesk: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch:

  • dolph.lundgren (15.4.2011 | 12:41)

    j dementi sou tu..máš to samí jak v autě, když jedeš jak prase tak taky hovno před srážkou uřídíš a nevyhneš se..ja na mí starší motorce Yamaha xj600 jezdím už 3 roky a ani jedna nehoda..ale neříkám že jezdim taky pomalu jak sráč :thumbsup:

  • ezy (15.4.2011 | 12:34)

    1,39 time bych tomu řidiči v autě nakopal prdel…

  • Vagabund (15.4.2011 | 12:04)

    piču otom viete!!!!! :punch:

  • anoanymnialkoholik (15.4.2011 | 11:48)

    Když sa dřív řeklo motorkář, byl to fúsatý, bachratý chlápek, co jezdil na nejakém chopperu a nejel jak hovado. Tehdy měl malů šancu rozmašírovat sa na sračku o cokoliv co je u cesty. Teď když sa řekne motorkář, je to ve většině případů mladý, nevybůřený klučina na rychlé mašině, který potřebuje adrenalin, takže není divu, že to dopadá tak, jak to všeci známe.

  • sousmil (15.4.2011 | 11:27)

    To prostě k motorkářum patří.

  • knzv (15.4.2011 | 11:11)

    CHUDÁCI

  • blabla (15.4.2011 | 10:20)

    jejich problem…kdyz vetsina tech machyrku ma v hlave nasrany tak na to taky doplati

  • forhill (15.4.2011 | 10:13)

    z 90% vlastní demence..

  • ava (15.4.2011 | 10:10)

    kdyz si machrujou nekde na ulici a rosekaj sebe tak klidne ale podivej se koliktrat za to nemuzou…treba 1:45 je taky hovado ten na motorce? ;-) spis ten v tom aute ne :plesk:

  • Xmajster (15.4.2011 | 10:02)

    Omix: nemas pravdu nekteri za to vubec nemohli! :plesk: :plesk: :punch:

  • Omix (15.4.2011 | 09:58)

    jsou to namachrovaný hovada nic jinýho

Vyhledávání








Přihlášení



loading...
TOPlist