Komentáře

  • n00b-88

    n00b-88 (31.7.2013 | 01:31)

    ehm ja som vlastne zabudol, naco ze su psy ??? 8-)

  • petrr8409 (11.6.2013 | 10:06)

    MOTOEL… TY SI TAKOVEJ KOKOT JE VIDET ZE O PITBULLECH NIC NEVIS…TO MOZNA TY SI HNUSNEJ JAK PRDEL..VIS PICU A DELAS MACHRA :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch:

  • Georgem6 (8.2.2013 | 02:45)

    jednoznačně pes na psí zápasy 🙂 podle toho jak to tam měl zařízené ty kotce

  • Everlast (23.9.2012 | 19:45)

    o pejskovi a lahvacovi :-D :-D :-D :-D :-D

  • mara (1.6.2012 | 16:53)

    Alfred1950cz: si kokot? asdi jo o plemenech víš hovno jak je vidět :plesk:neexistuje „bojový plemeno“ to říkaj akorát vypatlaní kreteni co žerou tv Nova teda HOVNO a sou z města… :punch: nejdřív si něco přečti a pak otvírej hudu debile a udělej Světu radost a radši na net nelez vubec

  • Matoel (1.6.2012 | 16:01)

    pittbull je hlupy pes, vyslachteny len na boj… nie je ani pekny ani nevynika nejakou zmysluplnou vlastnostou… jedine co vie perfektne, je zahryznut a nepustit. Nechapem ludi co to chovaju.

  • Wekis (21.5.2012 | 00:28)

    Vždyť tak hezky vrtěl ocáskem :-)

  • Patrick (11.5.2012 | 16:27)

    Dobře mu tak čurakovy starýmu měl se chovat k pejsanovy slusne … ten by urcite nezautocil jen tak 🙂 víte picu o pitbullech

  • stubby (23.4.2012 | 14:29)

    Maniak Ty chuju :plesk: :plesk: :plesk: tak se sem neplet a chod radsej nakrmit rybicky Ty……

  • stubby (23.4.2012 | 14:25)

    Alfred1950cz Prosim Ta spamataj sa :plesk: :plesk: :plesk: Rotwailer neni bojove plemeno,tak sem nepis picoviny,ked sa psom nerozumis!!!!!!Taky lidi jak si Ty,tak Ty mne dovedou fakt nasrat :punch: :punch: :punch: :punch: :punch:

  • Storm (22.4.2012 | 02:10)

    Demence :plesk: :plesk: :plesk:Za prvé psi Pitbulli miluju ale ohnat se nedej bože kousnout člena rodiny na tož pána uřiznu mu hlavu na fleku takovy pes není k ničemu!!!Muj pes pokousal 7lidi a nesčetně psu ale doma je to mazel!!! :thumbsup:Tohle se my stát tak my jen sestra podá nuž a do minuty je po zavodech!!! :punch: :-D

  • mrježo (19.4.2012 | 07:56)

    ako si ho vychoval tak sa ten pes knemu aj zachoval :-|

  • vojta (27.3.2012 | 10:55)

    Nechápu jen jedinou věc. psa nechali v klidu roztrhat páníčka, ale hlavně že to museli mět natočený. :punch: :plesk: obalim ruky do hader a pustim se snad do čokla.

  • frajerr (17.3.2012 | 19:13)

    ja bich někoho poprosil o nuž a popíchal bych ho to je pes kterí když kousne tak nepustí

  • DAVID (12.3.2012 | 14:58)

    Odpověď na: danny (24.1.2012 | 9.32)Odpověď na: danny (24.1.2012 | 9.32)mam staforda uz nejaky patek.cvicim ho,chodim dene na dlouhe trasy.spi se mnou v postely.ma rad deti i cizi lidi.je to mazel.jak si psa vychovate takoveho ho mate.mimichodem mazli se ze vsema psema.a to ho uz kousli napr.jezevcik atd.tak nehazejte tzv.bojova plemena do jednoho pytle.tyto psi byly sice slechteni na boj ale ze psi.a kokud je v tom necvicite nema duvod zautocit.

  • rolandss (4.3.2012 | 23:59)

    zvláštní názory tady ,no já jsem přesvedčený že když psovi jebne tak udělá co se mu zrovna honí v hlavě ať je vychovaný nebo ne.Každopádně asi bych mu vytrhl vohryzek i s jazykem z huby,jsem pejskař mám dva psy ale nesmějí nikoho napadat zvláště mě a moji rodinu, kdyby se to stalo tak to mají spočítaný!!

  • Reaver (2.3.2012 | 00:07)

    kokot bych mu vypíchl voči psovi a co nejvíc bych toho psa škrtil ale bůh ví jak byl ten chudák na tom fyzicky

  • NOTORIOUS (27.2.2012 | 08:31)

    podla mna to bolo tak že typek paniček ho chcel pretiahnut ale chudak pitbulček ho dojebal :-D :-D :-D ale ne fakt sak uplne si viem predstavit ze to bolo niekde v utulku v pici a typek mu chel nieco zebrat alebo ho bil a pes uz chytil nervy tak ho zakusol a teraz takto dopadol chudacik dzukelll :plesk: :-( vyjebane singaaale

  • wersoOn (26.2.2012 | 09:40)

    Né že by si tyto plemena psů nemohl pořídit každý. Myslím, že to může udělat i úplně obyčejná rodina, která s tím nemá žádné zkušenosti, jen to musí mít srovnaný v hlavě. Z toho videa usuzuji, že ten chlap to až tak srovnaný nemá. Ten pes se nikterak nepere. Napadnutí tohoto psa by vypadalo jinak. Ten pes se jakoby přetahuje. Například v čase 0:45, pes nevrčí, vrtí ocasem. Pak okolo času 1:20 psa k sobě přitáhne a něco na něj zařve pes ruku zcela pustil a nenapadal jiné částí těla (např. obličej) až pak se do ruky začal znovu zakousávat. Ten chlap měl plnou příležitost se ze psa vyháknout. Jestli byl pes před ´´napadnutím´´ drážděnej´´, jak se píše v diskuzích nevím ale určitě toto není útok ani rupnutí v bedně. Kdyby psovi v bedně ruplo, což se může spát i třeba u mého psa :D, lidi okolo by to ani nestihli natočit! 😀

  • diggis (23.2.2012 | 22:00)

    lidi vy ste uplně tupý? Už od začátku jde vidět, že ten chlap toho psa vyloženě vyprovokovává, ten pes couve dozadu, že nechce a on mu tu hlavu za obojek vyloženě drží u té ruky .. za druhé, z kousnutí do ruky nemůže být tolik krve jako je na tom videu hned od začátku, je fakt že až po čase ten pes začal škubat za tu ruku a to poznáte i na hlase toho chlapa jak už začíná zvyšovat hlas že ho to bolí.
    A kdo to nejvíc odnesl? Ten pes, protože ho zabili neprávem. Je mi líto toho psa a takový hovado jako je ten chlap bych pověsila, takový lidi si nemaj zvířata vůbec brát.
    A kdo tvrdí že staford pitbull sou agresivní plemena, tak je na omylu. Záleží jak se k těm psům chováte, když je budete odmalička mlátit, týrat, provokovat a necháte je zavřený v kleci, tak se spolehněte, že zaútočí hned v první situaci, ale to udělá i každej vlčák. A ať mi taky někdo vykládá že sem to nezažila nebo bůh ví co .. mám doma pitbulla, mám už 4 v pořadí a ani jeden nezaútočil na nikoho, ani na mě, ani na děti a ani nebyli na cvičáku, tak čím to asi bude. Že by tím, že jsem se jim věnovala? Zamyslete se lidi. Trošku zapojit mozek by to chtělo .. :plesk:

  • igor (21.2.2012 | 21:04)

    ten co kameroval to debil! lebo nepomohol a vobec nikto a uz keby som nieco take videl a ze ho drzi za obojok tak lave koleno psovi na krk pritlacit k zemi a rukami mu stlacit SLABINY NA ZADNYCH LABACH A BIT HO PO SLABINACH a pustil by ! :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch:

  • Andris (20.2.2012 | 21:19)

    colééé toto video je FAKE prože tohle video je za prve divne a za druge je to jakoby parodie na to co jsem videl v televizi … upe stejne to tam vypadalo akorat ze tam nakonec pomohli upe de videt ze to je cole nahrane

  • :/ (20.2.2012 | 11:03)

    To Striker : dal by som teba do takej situacie…. neviem ci by si v takej bolesti a pri tolkych stratenych litroch krvi rozmyslal este aj nad tym,ze mu musim otvorit druhou rukou celust… to co si napisal ja totalna blbost :///

  • PleX (19.2.2012 | 18:11)

    Onen názor že za špatné chování nemůže nikdy pes ale může za něj pouze špatnej majitel… Je asi jako kdyby jste řekli že pokud je někdo kriminálník tak musel mít automaticky rodiče zmrdy ;-)

  • TomasS (14.2.2012 | 20:14)

    fuj musel sem to vypnout ale proc ten clovek nepomohl nebo nekoho nezavolal :thumbsdown:

  • heavymetalturtle (9.2.2012 | 21:55)

    Chudak pes. Kousnout takhle do me a bejt pri smyslech tak mu rozmlatim hlavu. Ale dobra prcina tam

  • miki-miller (9.2.2012 | 03:00)

    mam tes takoveho psa ale nikdi bi to neudelal pokut se mu tak venujete celich 24 hod taki mes nemuze bit celi den na retezu taki pes musi chodit na cvicak a tak ad se viblbne a ne ze je na zahrade nebo co to je neni to vina toho psa ale toho pana

  • Bíbi (7.2.2012 | 16:56)

    no to je panecku ale agresivnih a sprostyh lidi tady…fujjjjjjjjjjjjjj ze se nestydíte.ste horsi nez zvirata.kam ten svet vede??kazdej druhej clovek zlej sprostej agresivni ……….. :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj:

  • XcW (7.2.2012 | 16:30)

    od vàrady (neregistrovaný) (24.1.2012 | 23.57)

    no byl (ten chlap) pod vlivem drog a alkoholu aspon to co jsem nasla na brazilskyh strankah a ostatnih vydei neni to po prve co tento expert byl v teto situaci,pes byl krizenec mezi pitbullem a mastinem brasilliano.,tento clovek dostal 3 mesice v base a pokutu + zakaz drzeni jakeho koliv psa zvirete,kdyz pes zacal tahat tak mu rika naò to je NE a jak zacal trhat tak ho pobizel,a rikal nevolejte polici a ten co to nataci jeho syn mu rika uz nekdo policii zavolal…..no nechtela bych bejt v jeho kuzi,ja jsem policajtka lesni a pracuji i pro ochranu zvirat prakticky k temto vecem jezdime my,a vim jake to je bejt napadnut od psa sice mesi dimenze ale bolelo to taky….

  • XcW (7.2.2012 | 16:28)

    od Várady (neregistrovaný) (24.1.2012 | 20.31)

    TAK MLADEZI NASLA JSEM SI TOHLE KRASNE VYDEO NA BRAZILSKYH STRANKAH NEBOT TOTO VYDEO BYLO NATOCENO TAM.TEN PAN CO BYL CHUDAK NAPADNUT OD JINE RASY NEZ SI TADY VSICHNI MYSLITE PSA VYPROVOKOVAL A CHTE VEDET JESTLY ON TO PREZIJE KDYZ SE DO NEJ TENTO PES ZAHRYZNE,BOHUZEL PES JE MRTVEJ A TENTO BLAZEN TO PREZIL 3 MESICEMA V BASE A POKUTOU A ZAKAZEM DRZENI JAKEHO KOLIV PSA.P.S. TEN CO TO NATACI JE JEHO SYN A TEN CO JE V KRVY PSA JESTE POZBUZUJE….trhej trhej trhej…….TEN KDO UMI PORTUGALSKY TAK VI O CO JDE,ME TO TU PREKLADA MANZEL CO JE BRAZILEC……TAK ZE ZADNE BRUTALNI NAPADENI PANICKA.,ALE PANICKOVY SRBI KOKOT A NIVI CO S ROUPAMA…….

  • Jimboexplorer (7.2.2012 | 14:43)

    Ps.: Pro všechny pejskaře co jim je líto tý krvelačný bestie: Přeju vám aby vás ten váš čokl pohryzal do obličeje takovým stylem že budete muset mít uplně novej plastovej xicht!!! Protože pak budete nejenom uplně vypatlaný ale i uplně zmrdaně hnusný jak naběhlý koule vašeho vymrdanýho psa kterej ovšem podle vás za nic nemohl i když vám ten váš xicht defektně rožvejkal! Jinak všichni pejskaři jsou výmrdná rasa kokotů, jejichž inteligence je daleko menší než inteligence člověka co si hraje z vláčkama, nejradši bych vás všechny pochcal, jako to dělaj čoklové patníkům nebo autům! Vysral bych se vám na trávník, nebo ošukal vaší nohu! :-x

  • Jimboexplorer (7.2.2012 | 14:04)

    Ha ha ha že by to byl mírumilovný Pitbull? :-P Proberte se!!! Psi jsou zvířata!!! Napadení psem je daleko častější než napadení žralokem! A jinak dobře že tu bestii zastřelili.

  • Mišo (6.2.2012 | 13:17)

    Nechapem co tu pisete za sracky ze za to moze pes ako si ho vychovate a budete ho utlacoivat a obcas zabudat nanho tak sa to aj takto stane pokial toho psa vychovavate ako normalny clovek a nie ako ultra kokot co si ho vezme von a robi prinom ramena jak keby sa zabudol oholit pod pazuchou…

  • Moonka (6.2.2012 | 11:15)

    Vždyť taky v Anglii jsou stafbulové nejoblíbenějším plemen k dětem!!! 🙂

  • Moonka (6.2.2012 | 11:14)

    Takhle to dopadá, když máte psa jen zavřeného na dvorku a nevěnujete mu dostačenou pozornost a vytížení, které pes potřebuje!!! Takto to dopadne s jakýmkoli plemenem, které zná jen svůj malí dvorek a nic jiného…jednoho dne mu prostě hrábne!!!!
    Já tyto tzv. „bojová plemena“ MILUJI 🙂 Jsou to nejlepší psy k dětem!! Milují všechny a jsou schopný s jakýmkoli člověkem bez problému odejít. Pokud jsou ovšem dobře socializovaný a vedený. Jinak to dopadne zle. Stejně jako každé jiné plemeno, které se dostane do rukou blbcům! Jen se podívejte, kolik paniček má své nevychované krysy, které vyjednou po komkoliv a kdykoliv. Vždyť také čivava a york byli nejvyhlášenější jako nejvíce agresivní psy! A teď si vemte, kdyby si tyhle paničky pořídili větší psy! To by byla katastrofa! Žádný pes nepatří do rukou člověka, který danému plemeni nerozumí a nedokáže zvládnout ani kabelkového psa….
    Starala se o stafbulla, kterého majitelé chtěli utratit! Vzali sme si ho a nikdy sem nezažila tak věrného a hodné psa, který si na sobě nechá dříví štípat!!! Jsou to úžasní psi!!!

  • Ooooooo (5.2.2012 | 21:57)

    Viděli jste někdy, že by pes zaůtočil na člověka jen tak? Musel mu něco udělat..Tohle normálně nedělaj..

  • Nbody (5.2.2012 | 02:13)

    A proto nesnáším psy. Nebo možná líp – nesnáším psy v blbejch rukou. Jsou to agresivní hovada, jak jim trochu povolíte.
    A pejskaři jsou taky pěkně agresivní… vono jakej pán, takej krám, no :roll:

  • lougon (2.2.2012 | 16:39)

    Lituju toho psa

  • andreavnucko (1.2.2012 | 10:18)

    Mě se to video zdá celé divné. Pes je zahryznutý přitom slyším štěkot,vrtí ocasem jako při hře a protože zrovna takového psa vlastním,tak vím,že jsou to mírumilovní a vděční psi,pokud se s nima zachází jak ma.Takovýn špicl,když zaůtočí,tak je daleko agresivnější než nějaký pitbul. Pokud by toto video bylo pravdivé,pak nechápu postoj lidí okolo.

  • kawas7 (30.1.2012 | 15:48)

    mal mu tu ruku odhryznut tomu najebanemu kokotovy

  • m3Dicz (29.1.2012 | 21:21)

    Doufam,že ten zmrd chcípnul. Když si psa neumí vychovat,tak ať se nediví.

  • michal (29.1.2012 | 02:09)

    zastřelil bych toho kdo zabil toho psa :punch: :punch:

  • petra (28.1.2012 | 21:09)

    jak si můžete byt jistý, že je to stafford ? My takového pejsánka máme taky a neublížil nikomu !!! to záleží na lidech jak se chovájí ke svému psovi ! neni možno,aby takhle ubložil ! ja si myslím, že je to fejk !!!

  • Sláva (28.1.2012 | 15:14)

    Psoj asi mrdlo ale jak tady lidi říkaj že nějakej debil to natačí a nikdo mu nepomůže a čeká se na záchranáře do tý doby tam na toho psa mohlo vlítnout pár lidi .Divím se že mu tu ruku neukousnul pač takovej pes má stisk jako sviňa .. dobře že ho zastřelili!

  • Lewiathan (28.1.2012 | 00:25)

    Ani se mi nechtějí pročítat všechny příspěvky, je jich už docela dost. Takže nevím, jestli nebudu opakovat něco, co tu již je. Ale co máte sakra pořád s tím Rotwailerem. Toto plemeno je původně honáckým psem, používaným k hlídání a nahánění dobytka. Ano, svou stavbou těla připomíná psy, šlechtěné na jiné účely, ale prostě to tak není. A navíc, pes je jen obrazem svého chovatele. Jestli jej vede špatně, dokáže udělat magora i ze psa plemene, který je jinak cvičený pro pomoc člověku.

  • MARTINA (27.1.2012 | 21:28)

    Navíc bych řekla, že pokud by tento pit byl agresivní, nechytí ho za ruku, ale rve obličej,krk…cokoliv. Ta ruka mu pravděpodobně „ublížila“. Jak se má jinák bránit? Když je na řetězu. Chudák pes….To mě vždycky tak vytočí.

  • MARTINA (27.1.2012 | 21:01)

    OPRAVDU NECHÁPU CO TO TU VĚTŠINA PÍŠE ZA PLKY? JAK MŮŽETE PSÁT ŽE PES JE ZMRD?? BOŽE… KDYBY JSTE OBČAS PŘEČETLI NĚJAKOU STATISTIKU, VĚDĚLI BY JSTE, ŽE NEJVĚTŠÍ PEROCENTO POKOUSÁNÍ ČLOVĚKA MAJÍ NA SVĚDOMÍ PSI JAKO JEZEVČÍK,APOD. RTW JE PLEMENO BOHUŽEL MOC VELKÉ-OPĚT JSME SI HO TAK ALE VYŠLECHTILI!!! PŘI NORMÁLNÍ VÝCHOVĚ JE TO INTELIGENTNÍ A HODNÝ PES. KOKOTI JSOU TI, CO SI KOUPÍ TZV. BOJOVÉHO PSA HOJÍ SVOJE EGO!! A ŽE JICH JE KOLEM NÁS. A KDYŽ SE PES, KTERÉMU MAJITEL UDĚLÁ ZE SOCIÁLNÍHO CHOVÁNÍ V HLAVĚ GULÁŠ OBRÁTÍ JEŠTĚ PROTI NĚMU-ZCELA LOGICKY- ODNESE TO KDO-ANO OPĚT TEN PES. ALE ON SE CHOVÁ JEN TAK,JAK JE NAUČENÝ!! TAKOVÝM S PROMINUTÍM IMBECILŮM BYCH NESVĚŘILA ŽÁDNÉ ZVÍŘE, NATOŽ RTW,PITBULA A POD. A ŘÍKÁM- DOBŘE MU TAK,!!!

  • vàrady (27.1.2012 | 19:32)

    LO DICO TUTTA LA VITA CHE CECHCI E UNA GRANDE RAZZA DI MERDA,PIENA DEI RAZZISTI,PECHATO PECCATO CHE Nhttp://www.drsnysvet.cz/wp-includes/images/smilies/icon_thumbsdown.gif :thumbsdown:ON SI PUò FARE CON CENTRA GENTE DI MERDA COME CON GLI CANI CHE VENGONO AMMAZZATTI PER COLPA DI UOMO CHE E PEGGIO DI UNA BESTIA…PERCHè NON PUò ESSERE FUCILATO LA GENTE COME TE COME QUELLO ALTRO RAZZISTA CHE SAPETE SOLO OFENDERE ATTACARE UNA DONNA DIETRO UN PC,VALETE UN CAZZO NELLA VOSTRA VITA LA VOSTRA VITA FA TALMENTE SCHIFO CHE VENITE SITI ATTACARE MA SE AVRESTE LA PERSONA DAVANTI A VOI A SPACCARE LE VOSTRE FACCE,PRENDETE LA FUGA,VOI SIETE DEI ABORTI PURTROPPO NATI.EDUCAZIONE 0 ESISTENZA 0,SIETE LA VERGOGNA DELLA NOSTRA SOCIETà DELLA REPUBBLICA CECA.ANDATE A INFERNO PERCHè LI E VOSTRO POSTO GRAN FIGLI DI BUONA MADRE………….RAZZA CECA :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk:

  • Boat B (27.1.2012 | 19:04)

    Varadyitali: co to tu blejes za nesmysly?porid si kvalitni prekladovy slovnik. tomuhle tady nerozumi ani rodily ital. placas prej slova paty pres devaty jako prekladovy slovnik. neumis cesky ani italsky, vrat se ty more do Chanova mezi ty svoje a nevyskakuj si tu :plesk: :punch:

  • bea (27.1.2012 | 14:50)

    jaky pan takovy pes.Ale vice utoku na cloveka delaj mala plemena ale kdyz je malej neni to tak hrozny jako kdyz kousne velkej.

  • katerina (27.1.2012 | 10:41)

    Várady: to mi chcete opravdu řict že on ten chlap to chtěl skusit tak ho vyprovokoval a ještě jeho syn ho povzbuzoval jestli je to tak tak vam dekuji za překlad ;-)no to je pičus tak že lidi jsou pěkne hovada chcese mi blejt :fuuj:

  • Varadyitali

    Varadyitali (27.1.2012 | 00:46)

    ma te ne voi andare a fadantelculo deficente frustrato,sai solo ofendere tramite pc,perchè come persona vali niente zero.e un mongolo come te non mi può ofendere perche sei senza personalità senza un cervello sano,per la tua infelicità perchè la tua esistenza disumana non vale niente su questa terra.vai a pettinare le bambole che e unica cosa che tu sai fare niente di altro.verme schifoso che non sei altro.spero che la polizia fara di tutto di punirti come si deve fare con gli escrementi come te.ciao bello e te auguro te trovi una buona e giusta lezione piu grande della tua vita.EDUCAZIONE…

  • stileproject.com (26.1.2012 | 23:55)

    :lol: :lol: :lol: Tak jsem tě přeci jen dostal, negramotko ulhaná. Jo a Italy v nicku kdyžtak s tvrdým Y, blbko… :applause: :applause: :applause:

  • Varadyitali

    Varadyitali (26.1.2012 | 23:12)

    stebou se budu bavit jen u soudu,me noc trapneho neni ja te nenapadla a neurazila ani sproste ani rasisticky.za druhe jestly mas nake sve mindracky jsou pro to lekari a sexuologove,jestly mas nizske EGO existujou plasticke operace na zvetseni penisu a varlat abys ses citil jako chlap.ja se trapne necitim jen slovne a sproste napadena od nakeho vola co se za pocitacem honi a mysli si ze ho nikdo nevystracha,ale jsi na velkem omylu.od policije ceske republiky mi bylo odepsano behem dvou hodin a podala jsem na tebe trestni oznameni pres mailovou adresu.jeste uvydis tu cernou madarskou picu a negramotnou kravu,budes plakat ze si se vubec narodil.a stim jsem stebou pres drsnysvet skoncila se dohadovat.nebo ono vse ma vse meze….nazdar bazar u soudu

  • stileproject.com (26.1.2012 | 22:13)

    Varády Eržika:
    Tak to sem všechno hoď, adresu, jméno, atd., ať se pobavíme… Nebuď srab :lol: To jsem zvědavej, na co se vycigáníš :lol: :lol: :lol: Že ti to už není trapný, takhle lhát a dělat ze sebe čím dál větší negramotnou krávu, která se tu ohání jakýmsi neexistujícím pojmem stolking. Takže tu adresu..

  • Varadyitali

    Varadyitali (26.1.2012 | 21:04)

    se nemastis hovado dneska NA PORNU ????TY PREHONENEJ UPOCENEJ DEGESI??TY SI MYSLIS ZE NEJSI REGISTROVANEJ ZE TE NEKDO NEVYPATRA??MAM TU TVOU ADRESU DATUM NAROZENI ATD…..TAK CO???CHCES MIT PROBLEMY NEBO SE HODIS DO KLIDU.PRIMO CESKY SE SEZNAMU TI TO NAPISU stolking paragraf-158-odstavec-5…TAK POKRACUJ DAL S URAZKAMA ASPON DOSTANES VIC LET ZA TO TVOJE CHOVANI A JEDNANI UHONENCE …..CIAO TESTA DI CAZZO DI MERDA

  • stileproject.com (26.1.2012 | 20:36)

    Varádyová Eržika:
    Takže nejdřív píšeš: až mě zavřou a hned potom, že už s trestním rejstříkem. Holka, ty si v té svoji hlouposti ani nevidíš do tlamy, když píšeš tyto nesmysly a lži??? Tím „stolking“ asi myslíš stalking, ne? Nebo italsky je to s o ? :lol: :lol: Jo a kdyby to nebyla od tebe další fabulace, zajímalo by mě, komu jsi poslala to oznámení, chudák Petr. No, ještě že zase lžeš, jak je u vás zvykem…
    Fakt jsi ty svoje psy nezbaštila místo Vánočního kapra?? :lol: :lol: :lol:

  • hustejtypek (26.1.2012 | 20:17)

    Pěknej svinčík… :fuuj:

  • Varadyitali

    Varadyitali (26.1.2012 | 20:10)

    hej porno hvezdo jdi se honit na stileproject.com na teplouse ty mamlasku uchylna….ty dopadnes jednoho dne velice spatne az te zavrou za stolking Petricku..a stim tvim trestmim rejstrikem bych si moc nevyskakovala bejt na tvem miste hovado uhonene pred pornem co pred nim sedis celou noc ………fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ty hovadoooooooooooooooooo……..trestni oznameni mas uz poslane exemplari :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :fuuj: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch:

  • stileproject.com (26.1.2012 | 18:51)

    Várady: No ty jsi se ale projevila, ty jsi teda exemplář. Jak typické pro české „Italky“… :lol: Ty že chováš dva psy? No kdyby to byla pravda a neskončili na talíři, tak s takovouto náturou brzy dopadneš jako ten maník z videa :lol: :lol: :lol:

  • Varadyitali

    Varadyitali (26.1.2012 | 16:12)

    stileproject.com- poslouchej me ty hovado co mas nick stranek odporneho porna,jdi si mastit radsi to tvoje male pero a ne tady prudit.ja mam lepsi vzdelani nez ty a vzivote jsem toho dokazala vic nez ty ptaku uhonenej a neser boha nepo si pujdu na internacionalni centralu a behem minuty si te najdu a udam te za stolking a za rasizmus.ubozaku napis my kde bydlis behem par hodin ti prijedu nakopnout na to tvoje smradlave pero a pustim ti pravej hak na tu tvoji nevymachanou drzku ROZUMEL SI TOMU????IDIOTE VYPATLANA?????? TED HNED PISU NA DRSNYSVET JA TI UKAZU KDE MA KANEC P….U,.MONGOLO

  • stileproject.com (26.1.2012 | 15:54)

    Várady, jsi severočeská morgoška. A to že nemáš ani jednu třídu ZŠ, to je asi to jediné, co ti věřím. :lol:

  • kajo (26.1.2012 | 15:45)

    Je to jasne vydiet , FAKE …. mám vysokú školu s maturitou.

  • martina (26.1.2012 | 15:01)

    a co sa tyka agresivity psov… za najagresivnejsie plemena su povazovane prave male rasy, civava, ratlik a ine chujoviny… vyhoda je jedine ta ze to ma zasranych 5 kilo aj s oblecenim!!!! :fuuj: je mi z vas idiotov na grc

  • martina (26.1.2012 | 14:57)

    Jurij si posrany curak.. ty si chod pichat ratlikov, civavy a ine male hovna do riti ty kokot!!!! takych ako ty treba vyhubit!!!! :punch: rozmlatit ti drzku za tie sproste reci!!!

  • martina (26.1.2012 | 14:50)

    na tom psovi je vidno, ze si asi ani neuvedomuje co robi, kedze cely cas vrtel chvostom a bol zahryznuty do RUKY takze urcite to nebolo len tak… bud ho udrel alebo co.. ak uz takyto pes utoci, ide vacsinou na istotu… keby mal ten pes pred nim respekt a bol by vychovany, stacilo by zhuknut na neho…!!! chudacik je mi ho luto a taki ludia co si zaobstaraju takehoto psa a nedaju mu lasku a starostlivost su nebezpecni nie len pre psa ale aj pre svoje okolie

  • Rypoň (26.1.2012 | 13:23)

    Odpověď na: Maliňák (25.1.2012 | 23.08)
    To je ČS vlčák a majitel je němec. :lol:

  • Michaela (26.1.2012 | 11:04)

    Odpověď na: Sandra (26.1.2012 | 7.59)

    Sandra uplne s tebou suhlasim…Ja mam doma čistého RR a fenku RR/pitbull a su to mačiatka…

  • Wanill (26.1.2012 | 10:11)

    Je to nahrané. Chlapík sedí na zemi a psa který vrtí ocasem tahá za obojek k sobě a nutí ho aby si hrál. Docela podprůměrnej hereckej výkon.

  • Sandra (26.1.2012 | 07:59)

    Přečetla jsem si pár komentářů..Fakt je pár pěknejch magorů.Krypl co tvrdí,že by psovi rozmlátil hlavu je dle mého prašivina na obtíž! Ano,jsem pejskař,mam pitbula kříženého s RTW a čistého RTW.S psama vyrůstám od mimina a kromě 1 kousnutí do kolena,protože sem vlezla do psí bitky 2 ovčáků,jelikož se páníčkové báli k nim jít,se mi nikdy nic nestalo.Souhlasím s názorem,že jaký pán takový pes,je to stejné jako u dětí,jaký mají rodičovský vzor,takové jsou.Nesouhlasim s tím,že rasy tipu Bull jsou magoři.Takovej jezevčík je 100krát vzteklejší než třeba bulík!Kolik z vás mělo takovou rasu?Asi moc ne!A to,že jste nakrmený z televize a novin,jací tito psi jsou,je váš mínus.Lidi si psi ochočili a taky zkurvili..Nebo si někdo myslí,že když se narodí jezevčík řekne si:já budu lovit v norách,čivava:já budu uštěkanej,postelovej pes atd.?Hovadina,že?Né,že :jsou to jen zvířata,ale my jsme pouze lidi!Zvířata tu byla bambilion let před námi a bez nich by jsme byli v hajzlu!Zkuste občas použít věc v lebce které se říká Mozek!!

  • sviště (26.1.2012 | 00:41)

    také věřím tomu že je to nahrané vubec mu nebyla poskytnuta pomoc …

  • karanta (25.1.2012 | 23:23)

    tak zastřelit měli asi toho pračuráka majitele předevšim!

  • Maliňák (25.1.2012 | 23:08)

    hoďte sem někdo prosím odkaz na německého vlčáka, v životě sem tohle plemeno neviděl.. 8-) :plesk:

  • Zack (25.1.2012 | 21:22)

    Policie zastřelen psovi, a majitel chtěl pomahal psovi, pes zautočil pan.. Fakt hruza, když vidim po jatkach.. :-(

  • Dave (25.1.2012 | 20:40)

    pažout : Souhlas, navíc nejvíc zabitých po útoků má německý vlčák.Mohou za to média, kteří dělají z „bojových psů“ bestie… mám doma dva Staffordy a v životě neprojevily ani známku agrese ani vůči psům a už vůbec né vůči lidem. Bestie jsou lidi, kteří z nich udělají agresory….no jak se řiká, psi mají jen jednu chybu a to že důvěřují lidem….

  • Libor (25.1.2012 | 20:22)

    The Sorrow: Souhlasím my máme RTW už 15 let a nikdy by ani jeden z nich naší rodině neublížil mám 3 letého syna a fena ho naopak ještě hlídá a chrání.
    Jak si psa vychováš takovýho ho máš.

  • n (25.1.2012 | 18:33)

    ale tak dokazou hlidat vostre,avsak jinak souhlas s volturinem.. :thumbsup: :applause:

  • VolTurin (25.1.2012 | 17:59)

    Ja mám doma Amerického pitbulla, ale keď človek vie ako takúto rasu vychovať neni problem a nemusí sa bať ho pustiť hocikde medzi ludí. Je pravda že ak príde nejaky pes tak toho by dokúsal ale človeku by neurobil nič. Keby prišiel zlodej do domu tak ho maximalne tak oblízne a začne behať okolo neho a ten zlodej by ho dokázal na vodítku odviesť preč. A to povie každý profesionalny chovateľ psov

  • dada852 (25.1.2012 | 16:08)

    Tam bola tlupa primitívnych ľudí, že mu nikto nepomohol, a keď on nechcel aby mu pomohli, tak musel byť absolútny debil.

  • Lucka (25.1.2012 | 16:05)

    Teda nevím, ale je to dost zvláštní.. Chlap tam jen tak sedí, ani nekřičí a nechává se kousat od psa.. Potom tam najednou oba leží jak mrtví v obrovské kaluži krve, že už by ten chlap musela dávno vykrvácet.. A jen tak je někdo točí.. Říkejte si co chcete, ale člověk by řekl, že je to nahrané..

  • pažout (25.1.2012 | 15:46)

    Odpověď na: n (25.1.2012 | 12.13)

    Dobřééé :thumbsup: :applause:

  • pažout (25.1.2012 | 15:35)

    Samý znalec tady.Žádné bojové plemena neexistují.Jenom mědia a pár rádoby znalců to z nich udělali.Když se zeptáte kteréhokoliv kynologa,tak zjistíte,že největší mrdky jsou jezevčíci a jiné malé plemena,akorát se o nich tolik nemluví.Znám hodně dětí i dospělých pokousaných jezevčíkem.Pokud majitel není schopen zvládnout výchovu takového psa,tak by si ho neměl pořizovat.

  • Palo

    Palo (25.1.2012 | 14:51)

    hahaha 😀 Vam to tu vsetkym musi prepinat to nemate nic ine na praci ?

  • Vladimír (25.1.2012 | 14:25)

    Všimli ste si na tu tič co tam leží na zemi??? Ten pes by na 100% sám nezaůtočil!! Ten páníček ho musel na 100% mlátit!! chudák pes vy by ste nezaůtočily kdyby nějakej blb přišel a začal vás mlátit???!!??

  • Varadyitali

    Varadyitali (25.1.2012 | 13:12)

    a jak se sem publikuje vydeo??aby jste konecne prestaly spekulovat a mluvit jen o pseh kdyz jsou hlavni kauza LIDI…???moje cestina pro me je jeste na jednicku kdyz nemam ani jednu tridu vyjitou v tom vasem Cesku…,pokud prijdu na to jak jsem dat vydeo nebo aspon odkaz tak vam to rada ukazu i kdyz tomu budete prdlacky rozumet v cestine to neni ….. :music:

  • n (25.1.2012 | 12:13)

    mistalee:. :-D jsem 38letej skin :-D 110kg,pokerovanej,zivotem protrelej, a ver,ze toho pita,milacka Hanibala co mam,mam z lasky a ne abych si neco dokazoval pitbullem..nehaz vsechny do jednoho pytle laskave,dik..

  • Mistalee (25.1.2012 | 12:06)

    všetko záleží na výchove psa.. Ten majiteľ musel mať dutú hlavu ako všetci skinheadi dokopy

  • n (25.1.2012 | 11:47)

    vas set:..at vykrvacel,kokot,dyt si ho sam tahal k sobe a drazdil ho..jinak jak jsem psal viz.vise,mam tretiho pita,a je to o vedeni a vycviku..

  • papek (25.1.2012 | 10:22)

    co cakal? ved stary pan nemoze mat takeho ziveho psa cely den zatvoreeho. treba s nim behat, vediet trenovat… vsetci tu budu hovorit, ze amstaff, pitbull, rotvik alebo doberman su hnusne psy.. vobec to tak nie je… su to oddany psy svojmu panovi.. ale aj pan musi urobit nico aby ho tn pes posluchal a aby vedel kde su hrannice.. na videu dost vidno, ze pes sa chce hrat.. keby hryzol s tim ze ide utocit tak by video nemal 7 min, ale 20 sek.. rovnako jak zena nepatri za volant, ani takyto pes nemoze byt u hocikoho..

  • Váš Set (25.1.2012 | 10:09)

    Hele, mám 45kg křížence Rotvíka, z útulku, prej nezvladatelnej, nikoho neposlouchá. Tehdy mu byly dva, teď jsou mu 4 a každý, kdo ho pozná, mi toho miláčka závidí. A nevzal bych si jej, kdybych ho nedokázal zabít holýma rukama (když jsem ho lámal, bez nože poblíž bych to neudělal). Ale co mne zaráží na tom videu je skutečnost, že toho chlapa nechali vykrvácet, prostě mu nikdo nepomohl, a to jsou lidi…

  • Rypoň (25.1.2012 | 09:29)

    Várady (neregistrovaný) (24.1.2012 | 20.31)
    Varadyitali (25.1.2012 | 1.56)
    Pokud jsou oba nicky Tvoje, tak proč je v jednom přízpěvku spousta hrubek a v druhém je to v „čechačštině“?
    A taky, když někdo objeví wewerky na zde publikováná videa, tak jako důkaz pro svá tvrzení, je zde zveřejní.

  • sambo (25.1.2012 | 09:23)

    Odpověď na: stileproject.com (24.1.2012 | 18.09)máš můj plný souhlas…když někoho pokouše staford-je to pes zabiják,ale když tě napadne,a třeba i ze stejného důvodu jezevčík,nalepí se na to náplast,majitel se sním pomazlí,a rekne se jen,že je rozmazlenej.A co se týká statistik,je to pravda taky,protože až bude na každé vesnici tolik rotwíků,jako ovčáků,budou ty čísla jiná…

  • n (25.1.2012 | 02:01)

    jj.presne tak..naprosto souhlasim.. :applause: :thumbsup:

  • Varadyitali

    Varadyitali (25.1.2012 | 01:56)

    TAK ZAKOVY JE 6 35KG HOLLY 4 27KG,zlati psy to jsou a muzu je nechat v klidu volne na plazi,jine psy ignoruji a lidi taky a kdyz se nekde zastavim na pokec tak jsou v pohode i z jinejma psema,a s kockama??ted jsem dostala lesni norskou kocku 2 mesice a staraj se o to jako o vlastni…jsem na ne hrda a rikam ze media bohuzel znih udelaly zabijaky a zli lide..staci jen jedno vydeo aniz by tomu rozumely o co gou….to je NO COMENT

  • n (25.1.2012 | 01:49)

    mas pravdu..ja mam radost z nich jako prase..jen lidi je kurvi..
    ted mam rocniho Hanibala,28kg a dela mi jen radost..

  • Varadyitali

    Varadyitali (25.1.2012 | 01:47)

    n: nema cenu psat tem to sedlakum, :fuuj: ja mam fenku a psa a 6 kocek k tomu a spej spolecne….ono ignorace je spatna vlastnost..,nevedi co to je Pitbull atd…a neni se cemu divit ze? :-P

  • n (25.1.2012 | 01:40)

    borci,mam tretiho pita,nedam na ne dopustit..je to o vychove a vedeni..a toto video jen kurvi tak luxusni rasu,jakou pit je..tahaji bremena,skacou do vysky,tahaji trikolku s vodicim na cas,no luxus..doporucuji nemalo techto videii na youtube:..napr:..pitt jump ci pit weigt pulling a jine..a tj radost se divat na ty radoby bojovniky,s cim bojuji..kdyz si predstavite ze pes o vaze cca 30kg za sebou tahne tunu ci mene ci vice..jen se klidne podivejte na ty videa na youtube..vrele doporucuji..dikec a pitum 88..

  • ruda (25.1.2012 | 01:12)

    Hary až budeš mít někdy psa tak pochopíš o čem to je,zatím tady meleš jen hovna. Moje děcka vyrústali s RTW a byla to najkrasnější doba jak pro děcka tak i štěně,ale i tam se museli dodržovat jiste věci.

  • Varadyitali

    Varadyitali (25.1.2012 | 00:31)

    Maliňáka:aspon jeden clovek slusnej….. :applause: :thumbsup:

  • Maliňák (25.1.2012 | 00:16)

    Varady: prego :-)

  • vàrady (25.1.2012 | 00:14)

    Malinak dekuju za zastani….,grazie grazie :-P

  • Maliňák (25.1.2012 | 00:07)

    stileproject: jakej ty máš komplex? Nebo jaký máš zkušenosti s psí povahou a chováním psa? 8-)

  • vàrady (25.1.2012 | 00:06)

    [Neregistrovaný uživatel]

    stileproject.com: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:TO SE TO URAZI TAKHLE PRES POCITAC,POJD SEM MI TO RICT DO OCI TY ZUMPO CO TI LITAJ S UST JEN SRACKY…….TE NAUCIM RADA SLUSNEHO CHOVANI KDYZ TVE RODICE TI TO NENAUCILY…JA NEJSEM MADARKA ,MUJ ZESNULEJ MANZEL BYL MADAR,HVEZDO SLUSNA,JSEM CESKA NAROZENA V ITALII,A STIDIM SE RICT ZE JSEM CESKA NEBOT JESTLY JE KAZDY TAKOVE HOVADO JAKO TY TAK TO UPRIMNOU CESKE REPUBLICE,A JESTE TI NECO REKNU I KDYZ NEJSI ZAREGISTROVAN JA SI TE VYSTRACHAM HNED KDE SEDIS ZALEZLEJ A URAZET ME,ONO MUZES ZA TAKOVE URAZKY JIT I HACAT VIS,POKUD NEZNAS ZAKONY TY GRAMATIKU,RADSI SE NAUC SLUSNOSTI ……..

  • vàrady (24.1.2012 | 23:57)

    no byl pod vlivem drog a alkoholu aspon to co jsem nasla na brazilskyh strankah a ostatnih vydei neni to po prve co tento expert byl v teto situaci,pes byl krizenec mezi pitbullem a mastinem brasilliano.,tento clovek dostal 3 mesice v base a pokutu + zakaz drzeni jakeho koliv psa zvirete,kdyz pes zacal tahat tak mu rika naò to je NE a jak zacal trhat tak ho pobizel,a rikal nevolejte polici a ten co to nataci jeho syn mu rika uz nekdo policii zavolal…..no nechtela bych bejt v jeho kuzi,ja jsem policajtka lesni a pracuji i pro ochranu zvirat prakticky k temto vecem jezdime my,a vim jake to je bejt napadnut od psa sice mesi dimenze ale bolelo to taky….

  • stileproject.com (24.1.2012 | 23:43)

    vàrady (neregistrovaný) (24.1.2012 | 23.25) 0 0
    kdo tady mluvi PORTUGALSKY,NEBO LEPE RECENO POULICNI PORTUGALSTINOU???

    99% čtenářů, ty mamrde negramotná,co ani neumíš opsat svůj nick. Mluvím jen příměstskou portugalštinou, městskou, trochu vesnickou, dokonce i pobřežní a vysokohorskou, ale pouliční portugalštinu tu ne, tam jsem ještě nebyl. :lol: :lol: :lol:

  • Maliňák (24.1.2012 | 23:37)

    Varady, jestli je to pravda, že ho pobízel a odmítal pomoc, tak tomu nerozumim. Jediný vysvětlění pro mě zůstává, že byl opilej, zfetovanej, nebo se chtěl zabít. Nebo všechno dohromady..

  • vàrady (24.1.2012 | 23:32)

    Maliňák, VY SE SVOJI PROFESI JAK VYDITE TOTO VYDEO??jako napadeni nebo jako kdo s koho??ja mluvim portugalsky a psa pobizel aby trhal,,,,,,,a odmital aby nekdo volal pomoc,,,,,,,

  • slako (24.1.2012 | 23:31)

    Odpověď na: Striker (24.1.2012 tvl kdybys trochu zapojil hlavu tak by asi po takový strátě krve bys byl rád že se zvedneš po tomhle boji ! Sám vlastním Pitbulla a jsou to nejlepší psi, ale nepatří lidem kteří berou výchovu tak jako tenlhe ocas na videu.

  • vàrady (24.1.2012 | 23:25)

    kdo tady mluvi PORTUGALSKY,NEBO LEPE RECENO POULICNI PORTUGALSTINOU???

  • Maliňák (24.1.2012 | 23:23)

    a co se týká tý krve, tak dokud ste v šoku, moc jí z vás nevyteče, teprve potom co se trochu proberete, se rozjede, ale osobně se mi to videjko taky nezdá..

  • Maliňák (24.1.2012 | 23:18)

    Prosím vás, kdo ste u toho nebyl, tak nedělejte ze sebe chytráky, protože tam se mohlo stát cokoliv. Psí chování je natolik složitý, že věřím, že nikdo z vás nemá ani potuchy o tom jak pes reaguje a vnímá nejrůznější podněty. Teču, když někdo píše, že pes kroutí ocasem a chce si hrát, může bejt taky pěkně nasranej. A když máte doma velkýho psa, nemachrujte, že všechno znáte. Nejlepší sou ti, co píšou, jak by se z toho dostali, to je vidět, že je pes v životě nekousnul. Pochcali by se bolestí, leželi v klubíčku a volali mámu!!! Pracuju ve služební kynologii přes deset let a můžu říct, že psi jsou stejný jako děti.. některé vychováte, ale něktří i při nejlepší výchově budou v dospělosti zabíjet a krást. Je to prostě v povaze, která se dá samozřejmě ovlivnit, ale ne úplně změnit. Nic sežerte se třeba tady pic EXPERTI! :-P

  • vàrady (24.1.2012 | 23:17)

    stileproject.com ….BLA BLA BLA BLA…TY KNEDLICKU…TY ME URAZIT NEMUZES…TO MUSIS HODNE PAPAT TY VASE CHLUPATE KNEDLICKY,,,,VIS HOVNO O RODU Vàrdy,,,,ty rasisto…jsem belejsi a inteligentnejsi nez ty ty loupacku uboha……. :plesk:

  • zabifnrad (24.1.2012 | 23:13)

    chudak pejsek, dyť si jenom hral 🙁

  • Glaudit (24.1.2012 | 23:03)

    Je nesmysl se bavit o napadení psem.. Pokud jsme ot neviděli celé a není to česky, nelze soudit.

    Pokud by psa naštvala kočka, dopadne to stejně.
    On psa dráždil i poté, co všude cákala krev.

    Pokud se pes pravidelně nevenčí a máte ho v malém prostoru dlouhou dobu, je to časovaná bomba.

  • stileproject.com (24.1.2012 | 23:02)

    Várady: To vidím s kým si píšu, s nějakou maďarskou negramotnou černou píčou. Nazdar more…

  • lukas (24.1.2012 | 22:59)

    Pes nebo jakekoli zviře jak ucítí krev tak je konec :-(

  • Kubos741 (24.1.2012 | 22:51)

    Odpověď na: Maniak (24.1.2012 | 9.58)tohle kdyby mi udělal ten pes a zbylo mi jeste trochu sily tak ho ubiju a rozmlatim mu na hlavu kaši !!!
    ————-
    na ulici sme nasli krizenca bojoveho psa s nejakym malym zmrdom … Mam rad vsetky zvierata ale to bol zmrd vsetkych zmrdou a ked som ho isiel kopnut prec stihol v tej stotine uskocit a kusnut mi do litka … Neviem co by si urobil s 30kilovym bojovym psom 😛

  • vàrady (24.1.2012 | 21:58)

    TAK SPRAVNE PORADNE POPLATKY A POKUTY KDYZ NEKDO NESEBERE VIKALY PO SVIM PSU,,,,A HLAVNE ODPALIT NA JINOU PLANETU VSECKY ZLY LIDI CO NEMAJ RADI ZVIRATA A CO JIM UBLIZUJOU ……..ALE TO NENI MOZNE ..TAK JE ZAVIRAT DO KRIMU AZ BY S CERNALY A PLATILY POKUTU JESTE NA SMRTELNE POSTELY.,,,,,,,,,,,THIEEEEEEEEEEEEEEEE

  • vàrady (24.1.2012 | 21:48)

    stileproject.com,co muzu odpovedet sprostaku jako jsi ty??je lepsi neumet cesky nez byt nevychovan,skym si myslis ze si pises?ze svou sestrou?ja diky bohu nemam ceske skoly a tu vasi vasnickou mentalitu.,,,,ono nez zacnes nekoho urazat tak se nad sebou za mysli nez neco nepises.ono vsichni lidi nejsou negramoti jak si myslis ty zvlastni skolo,TROSKU RESPEKTU A HLAVNE VYCHOVY A SLUSNOSTI………..COGLIONEEEEEEEEEEEEE

  • Anonimus

    Predator (24.1.2012 | 21:41)

    hned odjebat když jenom zavrčí,ja se mim neseru,neposlechne hned mu ji nasadim a jak posloucha :lol: :lol: :lol: :lol:

  • stileproject.com (24.1.2012 | 21:35)

    Várady:
    1.
    Lžeš
    2.
    Ty se klidně uč od zvířat jak je libo, klidně si s nimi třeba píchej, ale pokud bys ještě měla tendenci veřejně komunikovat s lidmi písemně, tak se nauč psát. To se tě snad ve zvláštní škole pokouší naučit…

  • dunn (24.1.2012 | 21:30)

    Všichni,co mají psy jsou debilové-nazdar!!
    A víte proč?Protože je pro ně pes víc než člověk!Ale hovno po něm uklidit jim dělá problém!!Poplatek za čokla bych udělal 20tisíc za rok!!A můžete mi vylízat konečník sráči!Jsou jen problémy-malé děti zmrzačené a pod.Nevymlovejte se,jste sobci!§Nesnáším čokly a jejich blbce!!

  • Stanley (24.1.2012 | 21:10)

    ten pes mal asi skrat, lebo vrtel chvostom a to je znak, ze sa chce hrať

  • Várady (24.1.2012 | 20:44)

    david horvath.TEN KDO BY MEL BEJT VYHUBENEJ JE CLOVEK KTEREJ PSA JEN POUZIVA TAKOVYHLEM HRATKAM,CO V PSOVY POTLACUJE AGRESIVYTU A NE POSLUSNOST,I S MALEHO RATLIKA UDELAS ZLEHO AGRESIVNIHO PSA A TO MI VER ZE TI TAKY PEKNE UBLIZI KDYZ SE DO TEBE ZAHRYZNE,TROSKU OTEVRTE OCI A DIVEJTE SE JAK ON TOHO PSA POZBUZUJE,SCHVALNE HO PRITAHUJE VODITKEM ABY PES JESTE VIC ZATNUL S CELISTI A ZUBAMA,ONO CLOVEKU JAK JDE O ZIVOT TAK I TEN NEJVETSI SRAC BOJUJE O SVUJ ZIVOT,A NE TAM SEDET JAK MOUCHA V HOVNE.TROSKU CIZE RECI NEUSKODI NIKOMU ABY POTOM POCHOPIL CO RIKAJ KDYZ NATACEJ TAKOVEHLE VYDEA S LATINSKYH ZEMI….on vyhral a pes prohral a stalo ho to zivot…clovek je bestie na zvire mi od zvirat se mame hodne moc priucit…….utracet lidi co nemaj respekt ne pro sebe ne pro druhy a ne prozvirata …,

  • :D (24.1.2012 | 20:31)

    pravda taky skurveny pes …. no newiem preco neskusil ho za temeno zdvihnut (pritom prestava zviera reagovat) alebo mu skusit nejako nohu zlomit… ja by som vsetko skusal… no ale neviem ako a co sa tam stalo.

  • Várady (24.1.2012 | 20:31)

    TAK MLADEZI NASLA JSEM SI TOHLE KRASNE VYDEO NA BRAZILSKYH STRANKAH NEBOT TOTO VYDEO BYLO NATOCENO TAM.TEN PAN CO BYL CHUDAK NAPADNUT OD JINE RASY NEZ SI TADY VSICHNI MYSLITE PSA VYPROVOKOVAL A CHTE VEDET JESTLY ON TO PREZIJE KDYZ SE DO NEJ TENTO PES ZAHRYZNE,BOHUZEL PES JE MRTVEJ A TENTO BLAZEN TO PREZIL 3 MESICEMA V BASE A POKUTOU A ZAKAZEM DRZENI JAKEHO KOLIV PSA.P.S. TEN CO TO NATACI JE JEHO SYN A TEN CO JE V KRVY PSA JESTE POZBUZUJE….trhej trhej trhej…….TEN KDO UMI PORTUGALSKY TAK VI O CO JDE,ME TO TU PREKLADA MANZEL CO JE BRAZILEC……TAK ZE ZADNE BRUTALNI NAPADENI PANICKA.,ALE PANICKOVY SRBI KOKOT A NIVI CO S ROUPAMA…….

  • kakao (24.1.2012 | 20:27)

    zautoci bojove plemeno a vie o tom cely svet a ked zautoci nejaky iny pes tak akoby sa nic nestalo….uzasne

  • actart (24.1.2012 | 19:17)

    :thumbsdown:

  • leon (24.1.2012 | 18:48)

    jednoduše,mel toho psa chytit do kravaty a zadusit ho.to by pomohl si myslim.ale je to jen muj nazor.

  • forhill (24.1.2012 | 18:36)

    Když vidím o kolik víc krve je tam po tom střihu a tu tyč co se tam „najednou „objeví tak by mě zajímalo co z toho vystřihli..Celý je to nějaký prapodivný..

  • CZ (24.1.2012 | 18:19)

    a ti zachranari-tedy jestly se jim da tak jeste rict sly jak kdyby uz mely po smene :thumbsdown:

  • lukas (24.1.2012 | 18:13)

    tohle vidět..vemu vidle zatlačím a je konec. .co s těmahle psama. akorat jsou problemy když se neumí ovládat

  • stileproject.com (24.1.2012 | 18:09)

    Odpověď na: Twin (24.1.2012 | 15.57)
    A co tím chtěl jako básník říct? Kdyby v 70´letech a dál lidi chovali stejný počet psů bojových ras jako vlčáků, byla by teď ta čísla trochu jinde, nemyslíš? Ve velkým se bojová plemena začala chovat až po 95´. Každou chvíli se dočítám, že někde zaútočil bull, stafor atd.. Většinou majitelem je vymrdanej nagelovanec, nebo zakomlexovanej L/P extrémista. Mimochodem, nejagresivnější psí plemeno je jezevčík 😉

  • Chokolatka (24.1.2012 | 17:43)

    Kdyby ti lidé, co tam stojí u toho zábradlí,jak čuráci a mají mobily v ruce a natáčejí, šli tomu chlápkovi radši pomoct ve více lidech, tak by to pro jeho zdraví bylo přínosnější..

  • david horvath (24.1.2012 | 17:06)

    tato rasa a ostatní bvojová plemena by mela být vyhubena protože toto je přece jasnej dúkaz toho že to jsou hovada psi a vúbec takový druh psa by vúbec nemel být v dosahu deti mnoho lidí má respekt před takovým hovadem psem

  • ruli (24.1.2012 | 17:00)

    jurij : ty ses vazne guma…jinak souhlas s twinem, paradoxne nejvice napadeni cloveka ma svedomi ma vlcak…(nejspis v tom hraje roli, ze je i vice rozsiren, nez vetsina „tzv. bojovych plemen“), a dalsi je myslim akita inu..vypada mirumilovne, ale taky jeden z tech „zabijaku“ 🙂

  • Glaudit (24.1.2012 | 16:55)

    Notááák.. Lidi..

    Ten pes nechtěl mít páníčka..
    Pes nechtěl být denně zavřený za těmi ploty..
    Možná to nebyl ani jeho majitel.. Kdo ví, co mu ten človkě udělal..
    Pes brání svoje teritorium a páníčke by mě lpočítat s tím, že ej to jeh oriziko.. Pokud nechce být roztrhán, měl by si koupit malou čivavu.. Není to chyba psa.. Být člověk zavřený 10 let za plotem.. Někdy v dešti a bouřce.. V zimě, větru, v mokru, ve špíně..

    I když pes vydrží tyto teploty.. Prostě by to člověk na jeho místě nevydržel. A pak si příjde páníček a ještě do něj kopne, uhodí ho nebo po něm něco hodí..
    Kdyby vás při převlékání někdo pořádně flákl napjatou dlaní přes záda, nechali by jste se ? Asi by jste se neudrželi..

    Pes není vychovanej.. Pes nedává šanci. Pro něj je to na život a na smrt.

  • Jurij (24.1.2012 | 16:38)

    Odpověď na: Twin (24.1.2012 | 15.57)Píšeš tady akorát pičoviny ty exremente!!!Veškerou bojovou rasu bych okamžitě vyhubil a pokud se tu nekdo teto rasy zastává tak jedině z důvudu,že si to s něma rozdáváte! :punch:

  • Twin (24.1.2012 | 15:57)

    statistika útoků psa podle plemen v Německu za období 1968 – 2002. Útoků, které člověk nepřežil za období 34 let: Německý ovčák: 26 Rottwailer: 7 Německá doga: 5 kříženci: 4 Pitbull, AST…* 3 Dobrman: 1 Chrt 1 Huski 1 Ohař, lovečtí psi 1 Boxer: 1 Labrador: 1 Bernardýn: 1

  • MASTER-BLASTER (24.1.2012 | 15:34)

    Vždycky je to jen o pánovi,nikdy o psovi,mám doma 5 letého pita a je to gaučovej mazel,Kookot na videu byl na tuti nalitej :-?

  • tommy (24.1.2012 | 15:32)

    Pry chudak pes… takovi lidi sou na facku . Byt to ja toho psa umlatim nebo neco ale ten hlupak vypdal jako y byl v soku a nemohl nic udelat.

  • TheJan (24.1.2012 | 15:32)

    Ten pes sa urcite nehral. To ze kruti chvostom neznamena ze sa tesi ale ze je pekne nasraty, pokial ho drzi hore. A ten typek urobil najlepsie co mohol ked sa velmi nemetal a snazil sa psa drzat co najblizsie pri sebe. Keby ho pustil zacne pes tahat a ruku mu rozflaka. Mam takeho psa doma a toto by som nechcel zazit 🙂

  • The Sorrow

    The Sorrow (24.1.2012 | 15:23)

    Jak si psa vychovas tak ho mas a je uplne jedno o jakou rasu jde…

  • onegin (24.1.2012 | 15:10)

    no nevim ale podle toho co jsem videl tak ho ten pes vubec neposlechl i kdyz je zakouslej mel by poslechnout podle me si za to ten chlap muze sam nemel ho vubec vychovanyho!! ale pes to byl peknej

  • ector110 (24.1.2012 | 15:02)

    ty jo to je ale krve jak s prasata :fuuj: neviem co to bylo za havosa ale pocitam ze neco bojové ked ho ani nepustil zamkel celist a uz sa nic nedalo delat je mi ich luto obi dvoch,mam pitt bulla krizeneho ze staffordem a kdyvi by mi to udelal alebo mojej rodine ktera snim zije tak by si zaSluzil smrt alebo SEZRA MILANA ZNALCA PSI DUSE.

  • tamta (24.1.2012 | 14:57)

    Nedovedu si to vysvětlit jinak než že ho předtím museli nějak vyprovokovat ,sám od sebe nemůže takhle pes napadnout člověka ..

  • harry (24.1.2012 | 14:40)

    Zase sa tu zliezlo 1000 psickarov, co lutuju psa :plesk: a k tomu, že výchova zmení psa, ano to je pravda ze mozete psa naucit byt mierumilovný, ale nakoniec je to vzdy stále len zviera a nikto ani ten najlepsi kinolog si nemoze byt isty ci tomu psovi „nejebne“.
    Plemená ako pitbull, rotvajler atd by mali byt zakázané chovat pre neodbornú verejnost.

  • creativen (24.1.2012 | 14:26)

    Za ty kecy jako chudák pes, ten pes si jen hral proč ho stříleli bych přál komentujícím aby byli v kůži toho chlapa. Na druhou stranu ten chlap moch bejt vožrala a zmrd kterej ho jen mlátil. Jak to je, nevim. Každopádně mít vždycky v kapse pepřák je to nejlepší, co může bejt.

  • evel (24.1.2012 | 14:12)

    bojovému plemenu sa čelusť zasekne,preto nepustí!Tento pán ho vôbec neovládal,preto ho pes nepočúval!!!Mala so dojem,že pes to berie ako hru!!!

  • Imparable (24.1.2012 | 13:45)

    Fake, NeFake … vrtěl ocasem takže si hrál! nevím proč ho zabíjely :-?

  • zadydy (24.1.2012 | 13:40)

    chudák pes :-( :-( :-( :-( :-(

  • Várady (24.1.2012 | 13:23)

    ON TOHO PSA POZBUZUJE ABY JESTE VIC TRHAL A ZABRAL CELISTMA….TOHLO BYL POKUS O NE CO OPRAVDU NECHUTNE …….

  • Várady (24.1.2012 | 13:14)

    Pes nezautoci jen tak protoze mu je clovek nesimpatickej.tohle je jen chyba cloveka nici jine…..bojove plemeno??kdo mu dal nazev bojove plemeno a proc::zas CLOVEK A CLOVEK JE POUZIVA NA BOJOVA UTKANI ATD…………ja mam tuhle rasu a jsou mirumilovni psy……pitbull kdyz vrti ocasem tak je to v prdelce.to je jak vojakum nakazat zabit znicit….LIDI CO TAKHLE ZNICEJ PSA TAK TY BYCH ZAVIRALA DO KRIMU A UTRACELA JE KDYZ PES NAPADNE A ZABIJE BUHUZEL………..MI LIDI SME BESTIE NE ZVIRATA.E CHE CAZZO PROPIO

  • n (24.1.2012 | 13:00)

    ..pokud ste si vsimli,stale si drzel za krk psa u sebe,tagze to byl sadomasochista..a za vse si muze sam,neni pes debil ci zabijak ale kokot jeho pan..
    a jak pise RHFS..je to fake..zdarec

  • Tom (24.1.2012 | 12:59)

    Za vše muže výchova psa. Kdyby psa vychovával od malička tak se tohle nikdy nestane. Hold když si někdo pořídí psa jen aby ho držel v nějakém kotci tak se pak nemůže divit že se chová takhle. Vypadalo to na nějakého pitbulla nebo co nějaké bojové plemeno a to když se jednou zakousne tak už nepustí. :roll:

  • igorbrzda (24.1.2012 | 12:44)

    Fuj je to!!Nesmíš!!Pusť!!!

  • unnamed (24.1.2012 | 11:52)

    maniak tebe nesnasi tvi rodice… OMG

  • RHFS (24.1.2012 | 11:38)

    no…píšu to hrozně nerad,ale řekl bych že je to fake…vždyť ten pes celou dobu vrtí ocasem a ten děda má tu ruku nějak nepřirozeně dlouhou…ale třeba se pletu

  • Rypoň (24.1.2012 | 10:59)

    Odpověď na:
    Alfred1950cz (neregistrovaný) (24.1.2012 | 8.58
    Maniak (24.1.2012 | 9.58)
    Vy dva jte viděli psa z ponorky!
    Jeden vidí jezevčíka a už je to rotwik a druhý si mysli, že otevřít tlamu pitbulovi, je stejne jako se pošpárat v nose.
    Pánove, zvíře tehle rasy si dalo rady s býkem, odtud pochází i jejich jméno.

  • St|nson (24.1.2012 | 10:47)

    ruka na hadry

  • unnamed (24.1.2012 | 10:38)

    NIKDY ZA TO NEMUZE PES…
    pokud neni vychovany jedna pudove, pokud je vychovany jedna podle toho jestril za to bude potrestan(nemyslim bitku) nebo jestli dostane odmenu, a pudove jedna jen v krajnich pripadech, napr. kdyz je pes obranar, nebo strazce, mam krizence brazilske fily ma rok a neco, vazi 55 kilo, jeste je to stene, ale dikibohu zdedil typickou vlastnost fil tzv. ojeriza(neduvercivost vuci druhym) a kdyz k nam prijde nekdo koho nezna tak nenapadne ale zacne vrcet zjezi se a nekolik kamaradu mi reklo ze us nam nepachnou 😀 pokud by udelal krok nebo nejaky rychlejsi pohyb tak zautoci, ale nikdy ne jen tak, jinak se chce hrat s kazdym ..
    proto rikam ze mi neni lito tadytoho pana, je mi lito toho psa.. tohle se stava ojedinele jen kdyz je pes hodne stary, a to us je cas ho dat utratit pac by mohl nekomu ublizit, tamto mi na 8 nebo 10 rocniho psa nepripada, takze spatna vychova, pokud ho nekdy bil tak toto ma za to pac si to ten pes zapamatuje!!!

  • ja (24.1.2012 | 10:22)

    prave proto si musite udelat nakej vztah k tomu psovi a nemuze se nic takovy stat

  • ss (24.1.2012 | 10:19)

    :punch:celé toto video je nejaké „divné“ – debil to natáča, miesto toho aby sa snažil pomôcť, tie pobehujúce kravy miesto toho aby ranu skúsili niečim priškrtiť ….. divné :plesk:

  • Striker (24.1.2012 | 10:19)

    trošku nechápu proč tam jen tak seděl, kdyby ho vzal obkročmo a natlačil se s ním do rohu tak by nemohl trhat, a mohl se pokoušet mu otevřít druhou rukou čelist. Ale stejně je demence že mu nikdo nepomohl…

  • Maniak (24.1.2012 | 09:58)

    *hlavu na kaši

  • Maniak (24.1.2012 | 09:58)

    tohle kdyby mi udělal ten pes a zbylo mi jeste trochu sily tak ho ubiju a rozmlatim mu na kaši !!! ;-) ;-)nesnasim psy a hlavne tyhle plemena

  • Buran (24.1.2012 | 09:48)

    Ono je pravda ze tieto plemena maju tendenciu hryzt, preto treba spravny pristup ku psovi. Tiez som bol taky ze tieto psy moc nemusim ale dostal sa nam do rodiny krizenec bojovych plemien a nazor som zmenil. Pes prisiel ako rocny, v pohode sa dal vycvicit a absolutne nejavi znamky agresivity voci ludom/zvieratam. Deti ho nadrapuju, do misky mu mozem ist rukov a nikdy som ho nepocul zavrcat. Dajte ale taakeho psa na retaz a zlemu majitelovi a mate takyto vysledok.

  • danny (24.1.2012 | 09:32)

    To Alfred1950cz: Jde vidět, že jsi žádné bojové plemeno nevlastnil a usuzuješ jenom z toho co si přečteš.

  • O_o (24.1.2012 | 09:31)

    myslím že na neho nezaútočil len tak pre nič za nič….MUSEL mu niečo spraviť :-|

  • rosizrosi

    rosizrosi (24.1.2012 | 09:25)

    Neuznávám rádoby chovatele takovejch psů. Když je dementní páníček, tak se dá očekávat, že i pejsek bude magor. :thumbsdown:
    No a teď se do mě pusťte – pejskaři

  • Alfred1950cz (24.1.2012 | 08:58)

    Rotvajleři a podobná bojová plemena jsou pěkný svině.Za většinou útoků ,o kterých jsem slyšel,stojí oni.Takové plemeno nepatří obyčejnému člověku.Chce to pevnou ruku

  • Palo

    Palo (24.1.2012 | 08:57)

    Tej krvi co tam je to muselo boliet jak svina a chlapik sa tvaril vcelku v pohode 🙂 hlavne ze si to natacal a pozeral ako vykrvaca – fakt sila

  • alda (24.1.2012 | 08:43)

    Koho že to sestřelili :roll:

  • Uši (24.1.2012 | 08:16)

    stačí říct FUJ! :plesk:

  • neregistrovaný (24.1.2012 | 07:21)

    Nic jiného nemohli.. :-( :-(

  • julinka (24.1.2012 | 07:15)

    ooo tak to je kapku hnusny ale nic jineho se nedalo delat.. :-( :-(

Vyhledávání








Přihlášení



TOPlist