Komentáře

  • marek (22.11.2011 | 22:12)

    jurij : si kok*tko..nic o tej rase nevieš a nadavas.. precitas si noviny a pozres spravy a si znalec plemena..mam rad takych..a ked uz ides vypravat tak jazvecik ma viac utokov na ludi ako stafford a pitbull dokopy..

  • oli (28.8.2011 | 18:20)

    z tech psu je videt jakou maji vytrvalost píli a snahu neco dokazat. a to ja se chovaji mimo je zasluha ci opacne jen panickova.

  • Bája (30.7.2011 | 12:09)

    Pitbull se chová tak jak si ho vychováš Ty!!!!

  • www.kapbt.cz (19.7.2011 | 11:01)

    Echt: Bohužel nemáte pravdu. V dnešní době už i labradoři a retrývři vykazují známky agresivity. Může za to ústup nové krve v chovech. Zvířata degenerují. Obecně se to dá ale pozorovat u všech plemen. Degenerují jak na těle tak na duchu. Ale nejde říct že tihle sou zlí a tihle hodní. Každý má od každého trochu. A u povahy je 90% výchova.

  • www.kapbt.cz (19.7.2011 | 10:57)

    A divíte se že ty křížence nikdo nechce? Já teda ne! Pitbull má být pitbull a ne pitpudl nebo pitovčák… :plesk:

  • Liliana (17.7.2011 | 20:40)

    No clovek, ktery zna tohle plemeno vi, ze je zbytecne se pitbulla bat. Ale lidi, co neznaji, se boji. Ale uricte bych pitbulla nebrala jako zbran, nastroj obrany! Ja znam labradora, ktery napadl cloveka, ktereho znal! Byl v pohode, ruplo mu v bedne a sel! Kolirkat vidim inzeraty, jak inzeruji dospele psi, u ketrych nevis, co maji za sebou, nevis, co od nich muzes cekat! Utulky jsou plne techto psu, krizencu s pitem a nikdo to nechce, maji starch a lidi jsou kurvy, kdzy si psa poridi a potom se ho zbavi!

  • Echt (17.7.2011 | 20:14)

    Jeste jsem nevidela labradora napadnout cloveka, ty jsou zase rasa k detem a rodinam, maji zelezny nervy. Dokonce jsem videla decko kousnout labradora bolestive do ocasu a ani to s nim nehlo, jen zaknucel, chudak.
    Piti jsou spis status-symboly – ja mam, ja muzu, na me nemate, me nemuzete, ja jsem vic atd. Kdyz to nekdo potrebuje… At to ma. Nejhorsi je pro ne se dospeleho zbavit. Kazdy se pak toho boji.

  • Liliana (17.7.2011 | 20:02)

    Echt: To máš pravdu, že je to něco jiného, než když tě napadne labrador. Ale každý majitel tohoto plemene by měl mít svého psa zvládnutého! Zatím jsem slyšela jen o napadení pitem v televizi, nikdy jsem to nezažila a ani o žádním nevím!Každému psovi může jednou hrábnout, KAŽDÉMU. Je to jen o přístupu majitele k psovi.Jakmile se o psa nebudu starat, nebude socializovany, tahle moznsot muze nastat.

  • Echt (17.7.2011 | 19:22)

    Odpověď na: Liliana (17.7.2011 | 19.10) Liliano, muj bracha ma uz desetileti tyhle psy. Jsou v pohode, ale tady jde o to, kdyby jednou hrablo jednomu v bedne, tak clovek nema sanci ho zastavit. Proto cely ten humbuk okolo.

  • Liliana (17.7.2011 | 19:10)

    A jeste bych chtela podotknout: Nekteri lidi, co tady vykazuji znamky debility, co jsou proti tomuto plemeni, nesahaji ani po kotniky tem psum, a uz vubec ne, majitelum tech psu! Az jednou ,,ti dotycni´´ si koupi psa, budou se mu venovat, psovi udelaji krasny zivot, udelaji z nej ,,PSA´´, dokazou s nim neco, at prijdou a predvedou se! Zadny jiny pes se nevyrovna pitbullovi ( ani v lasce k cloveku, vernosti pana, ani ve fyzicke vykonnosti-nebudu se bavit napr. o Husky atd.). Jurij: Kup si psa, zacni na nem makat, az neco predvedes,doazes s nim neco, zmenim na tebe nazor, ze nebudes zas takova pica, jak se jevis. S pozdravem Liliana

  • Liliana (17.7.2011 | 19:05)

    Opět tady vidím hloupé neinformované lidi. Já vlastním pitbulla ( ve videu 0:51, 2:16, 5:12 ). Pitbull je plemeno velmi věrné, oddané a mírumilovné k lidem. Zatím jsem nepoznala pitbulla, který by napadl člověka. Mezi psama se pohybuji často a vidím, jak Briari, Ovčáci, Kokrspanelové jdou po lidech, takže bych určitě neměla obavy z toho, že pitbull by napadl člověka! Kdyby jste vy ,,chytráci ´´ byli informovaní, něco si přečetli v literatůře o tomhle plemeni možná by jste věděli, k čemu byli vyšlechtěni. Určite né k boji s člověkem, ani né jako pes ochranář. Co třeba Brazilská fila nebo Argentinská doga? O těch se nebavíte! Pitbull není bezpečný psovi, ale člověku určitě ano! A díky těmto sportům jsou psi vyorvnanější, jelikož mají nějaký koníček né jak ořeši, co lítají po sídlišti a vymýšlí, co by komu udělali. Nikdy bych plemeno Americký Pitbullteiér nevyměnila za jiné a to řekne každý, kdo tohle plemeno poznal!

  • www.kapbt.cz (12.7.2011 | 11:03)

    Omg: no tak to rozhodně nikdy nedělej :plesk:

  • Kuzniev

    Kuzniev (2.7.2011 | 08:55)

    takle kdyby se každej schoval před utokem tak skoči a más po kousku prdele auuu :thumbsup: :-D :lol:

  • buzík (26.6.2011 | 19:38)

    až na tu teplou muziku dobrý :applause:

  • omg (25.6.2011 | 01:29)

    no a utekaj pred takym psom 😀

  • Kominik (21.6.2011 | 05:03)

    Jurij seš fakt píča…smrade tobě neni ani 15 blbečku :plesk: :punch:

  • www.kapbt.cz (20.6.2011 | 10:49)

    jurij: kouření, chlast, drogy, úplatky, konzervanty, barviva, antibiotika ve stravě… to všechno a spoustu jinejch věcí zabíjí. A ty tady křičíš kvuli pár psům… seš fakt ubožák. Hele dam ti radu. Di do ložnic, vojeď starou, dej si pivo, hoď nohy na stůl, pusť si fotbal a užívej si života. Koho to má furd bavit poslouchat samý negativní kecy. Až tě uvidím někde protestovat s transparentem a nějakym pádným důkazem o agresi (o nějaké jiné aresi než mají všechna ostatní plemena) plemen typu bull tak řeknu… „jooo Jurij, toho znám z diskuze na DS… to je frajer, nebál se a vyšel do ulic veřejně říct co si myslí“ Ale takhle chudáčku seš nula.

  • www.kapbt.cz (20.6.2011 | 10:42)

    jurij: zkus místo zpráv zavolat na český statistycký úřad. Rádi ti zdělí podrobné informace o počtu zraněných a usmrcených lidech „BOJOVÝM PLEMENEM“ báj d vej: žádné plemeno není oficielně nazvané Bojové…!!!! Tak to možná na tom staťáku budeš musete konkretizovat. Na zprávy se vyser. Kromě sportu je to všechno jen vymejvání mozku. Pochop nic není černobílé…. ;-)

  • martas (18.6.2011 | 23:43)

    Jurij je krmen médii, a i přestože jsme ho na to upozorňovali, stejně se obhájí dalšími takovými zprávy,…hele je mi Tě líto:P fakt…a jestli si myslíš, že mě nějak Tvé řeči na mě naštvou, tak vůbec, jsem na rozdíl od Tebe celkem vyrovnaný človíček, takže je mi Tě opravdu líto…tak pokračuj se svou provokací, jedině tak si Tě, zamindrákovaného blba, někdo všimne…chudáku…

  • STUBBY (18.6.2011 | 23:08)

    jurij to si frajer za komplem,co!? Kurva,stretnut Ta,mas po chlebe!Ty buzerantske decko!Kolik Ti vubec je!?Ze Ta radsej otec neutrel do zaclony!

  • jurij (18.6.2011 | 22:57)

    Mimochodem,pokud se někdo zvás díval na Tv zpravy večerní na Primě tak ukazovali jak rapidně od těch vašich mazlíčku narostl počet utoku!

  • jurij (18.6.2011 | 11:28)

    martas obliž psovi vajce !

  • Lincoln (18.6.2011 | 09:45)

    jurij:jses akorat vypatlanej curak

  • martas (17.6.2011 | 23:07)

    A ještě v rámci médií,,, V loňském roce umřel kluk, spadnul přímo do kotce pitů, v médiích probíhala zpráva, že ho zabili, ale nakonec vypadlo, že dítě spadlo z vysokého patra přímo na hlavu, psi se jen seběhli a protože šlo o rodinné pejsky, jen šťouchali s kňučení do mrtvého chlapce a olizovali ho, jak celý případ skončil?! Pejsky dali utratit, raději….přitom nic neudělali, a proč to tak bylo?? To je přece samozřejmost, protože pro lidi byli pejsci zabijáci, i když se dítěte nedotli, ale už se nemuselo řešit, jaktože vypadlo 4leté dítě z okna…jako když RTW pokousal dvouleté dítě na dvoře…taky to pejsek odnesl, ale jaktože dvouleté dítě bylo s RTW samo venku, a maminka si vevnitř dávala kávu, už nikdo neřeší…přitom i dítě udělá samo chybu a pejskovi může hrábnout, ale stejně je to chyba rodičů, ale protože je potřeba na někoho hodit vinu, není nic jednoduššího, než na tu ,,němou tvář“, která nemůže říct, že mu dítě šlapalo na ocásek, nebo uhodilo klackem.

  • martas (17.6.2011 | 23:02)

    Jo, tak tady je vidět, že Jurij je opravdu zamindrákovaný:)) takže já to beru s úsměvem a říkám si chudák…má to v životě těžký, protože s takovým kryplem se nikdo nemůže bavit v klidu, protože má jen potřebu pořád být v opozici, aby lidi alespoň na netu o něj zavadili…Jinak souhlasím s Dejvem, že záleží na výchově…znám spousta jorkšírů a čivavy, které nezavřou tlamu, jen co vylezou z baráčku, po všem ňafají, ale znám i takové, co jsou v klidu, znám německého ovčáka, co napadá lidi, a mám dva německý ovčáky, kteří se mazlí jak kocourci, je to výchovou, socializací…a o pravidlech pejska, ale i chování k pejskovi…a také děkuji, že výše někdo zmínil, že mají předpoklad se do člověka neotočit, protože to je velice důležité…takže pokud jsou ,,zlý“, vždy je důležité si odpovědět na otázku ,,proboha páníčku, jak jste ho takhle mohl zlomit a potlačit jeho mírumilovnou povahu“

  • jurij (17.6.2011 | 22:05)

    Jste dementi jen si z vás dělam piču ale dík pobavili jste mě,psi mě vubec nezajímaji!a proti pittbulum nic nemam.tak dík vy buzny! :applause:

  • dejv (17.6.2011 | 20:15)

    Kdyby media napsala že jezevčík patří mezi bojová plemena, tak nekteří jedinci kteří o psech nic nevědí a nemají vlastní názor, tak by tady určitě psali že by se měli všichni jezevčíci zabít a podobný kecy, moji znamí maji pitbula a 2 stafordy, se svojí fenkou německého ovčáka s nima chodim pořád ven a je to skvělá podívaná jak spolu blbnou. Agresivní pes se da vychovat i s yorkšíra, je to protě jenom o majiteli a jeho výchově. Všem co sem píšou inteligentni komentáře a mají pejsky přeju mnoho skvělejch zážitku s vašima psiskama :-)

  • Lincoln (17.6.2011 | 10:56)

    narval bych JURIJMU granat do PRDELE 8-)

  • Lincoln (17.6.2011 | 09:28)

    jurij:uz jsem nepis udej radost nam vsem doufam ze to pro tebe nebude problem diky….jsi akorat spicena nula ktera ve svim zivote hovno dokazala ale i presto narazit na tebe na ulici tak :punch: :punch:

  • www.kapbt.cz (17.6.2011 | 08:40)

    Nechte Juriho bejt. Je to magor a pravděpodobně bude dost zamindrákovanej. Tipoval bych to na smrad z huby a malý penis na který si přes pupek nevidí. :roll: Ano, ovčák je plemeno který strčí pitbula ve statistice pokousání člověka psem 100 : 1 pro ovčáky. A to mluvím o úmyslnejch kousancích. Je možný že jurij měl někdy v minulosti nějakou nepříjemnou zkušenost se psama. Ani bych se tomu nedivil. Ono je fakt že když se stane jako nějak přd 14dny že Pitbul roztrhal dva ratlíky který nebyli na vodítku a šli po něm a pit na vodítku byl ale paní ho neudržela (čemuž se ani nedivim, když pes začne uskakovat a běhat kolem dokola aby se vyhnul útokům) tak ta druhá pani která sice neměla své psy na vodítku a taky kvůli tomu o své psy přišla a ještě dostala pokutu za porušené městské vyhlášky asi taky pitbully už nikdy ráda mít nebude. Ale měla si dát pozora za svou chybu zaplatila. Navíc díky tomu má paní s pitbullem obrovské problémy v okolí a psa dává pryč. Jen protože existujou lidi kteří prostě nejsou zodpovědní. Jurij a ty se prosimtě vzpamatuj z tý diskotéky nebo nám to přijď vysvětlit na akci 6.8.2011 do Kladna Rozdělov nebo v září na Křivonosku. Rádi si poslechneme tvé moderní a mladé názory. ;-)

  • jurij (17.6.2011 | 01:05)

    omluvám se všem kterých jsem se nějakým způsobem dotkl vě věci pittbulu,beru zpět svůj názor že bych je namlel do karbenátku,udělal jsem chybu!!!!!!!!!Namlel bych ty zmrdy do jelit!!!! :punch:

  • monika (16.6.2011 | 23:17)

    o tychto psoch nic neviem, pravdupovediac sa ich bojim uz len vyzorovo ale zato ich neodsudzujem aby ich vyvrazdili niektore su pekne a nemusia byt zabijakmi ako ich vacsina skresluje, ako ich majitel vychova alebo v akom prostredi vyrastali tak aj take su.. za to sa mi velmi paci stafford je to tiez slachtene a bojove plemeno ale bola som s nim uz v kontakte a je to skvele zviera… tak netreba odsudzovat len podla clankou alebo spocutia…chcela by som ist raz na taku akciu po tomto videu som v uzase,,,su sikovny:)

  • rengen (16.6.2011 | 20:59)

    souhlasim s kominikem
    pac je pravda co psal :thumbsup:

  • rengen (16.6.2011 | 20:56)

    jurij:ty jsi fakt dement tebe mel fotr radsi vycakat nekam na chodnik :plesk: :plesk: :plesk:

  • Juraj SK (16.6.2011 | 18:38)

    Vážený pane Jurij. Máme doma dvoch Pitbullov a jednu Maďarskú vyžlu, týchto psov si Vy a nie len Vy môžete zobrať za rohlík. Ste cudzí človek a pôjdu s Vami. Chcem povedať len to, že cudzie deti mi chodia venčiť psov. Sami si zazvonia a opýtajú sama či môžu íst so psami. Takže ak máte fóbiu z tohto plemena ale myslím si že asi zo všetkých psov, že keď ste boli malý tak Vás nejaký pohrýzol a hádžete to všetko do jedného vreca. Nepíšte také veci keď tomu nerozumiete, mohlo by Vás to časom mrzieť ak by som Vás stretol a drbol Vám 9mm Luger do kolena. Nie do hlavy. Ale kolena, aby ste videli že moji psy ak uvidia vašu krv tak Vás nezožerú ale Vám to olížu a pomôžu vám. Áno, pes bol vyšlachtený nejakým dementem na zápasy. Ale nebol to len Pitbull, boli to aj iné plemená. Za ďaľšie: pes sa používal aj za války, proti vojakom – nepriateľom. Ale to nebol Pitbull, bol to vlčiak. Takže kto je schopný pokusať človeka je strážne plemeno. A jazvečík Vás ešte nikdy nepokúsal?

  • Kominik (16.6.2011 | 14:32)

    sSs: máš pravdu, tento pes byl vyšlechtěn pro zápasy ale nezapomeňme že pro rodinu nepostradalelný neboť lepšího ochránce neni ale, furt je to „jen“ pes kterého lze formovovat k obrazu svému, nemusí být zlý, nemusí ani útočit na kočky, jak říkám, je to jen o pánovi… teď mi dejte mínusů kolik chcete lamy co víte o psech hovno :plesk: mimochodem mám taky pitbulla a je to miláček…

  • Lincoln (16.6.2011 | 08:33)

    jak rika www.kapbt.cz nic nez media muzete se s toho akorad jen posrat nic jinyho!!!!!!!!!!!!!!!

  • Lincoln (16.6.2011 | 08:11)

    gekon:jdi do pice…akorat tady pise dalsi uboha svine ktera nic nechape.Gekone nejsi ty nahodou z planety X jses fakt akorat dalsi jeden debil proste kdyz vydite jak se to video jmenuje a vis ze ty psi nemas rad tak na to do hajzlu necum diky….a jinak aby jsi do huby dostal :punch: :punch:

  • gekon (15.6.2011 | 22:28)

    vykopat diru velkou jako Praha a všechny ty smradlavé pitomé pittbuly nacpat do ní!Jurij jsi king

  • Lincoln (15.6.2011 | 19:26)

    sSs: :applause:hezky receno :thumbsup:

  • sSs (15.6.2011 | 15:02)

    Část lidí považuje pitbulla za krvežíznivou bestii vraždící děti. Jiní lidé tvrdí, že je pitbull pes jako každý jiný, že záleží pouze na výchově. Tito lidé si myslí, že má pitbull „pouze“ strašlivý stisk a obrovskou sílu, ale pokud není speciálně cvičen k agresivitě a je naopak dobře vychován, je hodný jako beránek. Kdo o tomto plemeni opravdu něco ví, vám však řekne, že obojí je nesmysl.

    Všichni jistě víte, že APBT byl vyšlechtěn především pro psí zápasy.A Néééé Na LIDI!!!!A protože víme, že genová výbava APBT byla formována pro psí zápasy, nezbývá nám, než se o nich něco dozvědět, ať jsou nám jakkoliv odporné. V rodinném kruhu byli velice přátelští. Jak je to možné? Před, během i po zápase byl pes v úzkém kontaktu s lidmi (např. před zápasem se musel nechat vykoupat od cizího člověka), musel být proto k lidem absolutně přátelský.

  • sSs (15.6.2011 | 14:44)

    Jurij vypadas na to,ze ti pes ukousl kule :lol: tak posranyho borce z pitbulla sem jeste nevidela :applause:

  • Lincoln (15.6.2011 | 10:04)

    www.kapbt.cz:mas pravdu ze tou nasranosti nic koumat nemuzu….ale pitbulla mam a tohle me vazne vytocilo mej se :thumbsup: :-)

  • www.kapbt.cz (15.6.2011 | 09:56)

    Lincoln: to chce klid. Nezapomínej že je to „JEN“ internetová diskuze… co chceš dokázat tím že se tak vztekáš? Co si myslíš že dostaneš za odpověď? Tak maximálně infarkt doma u PC. Koukni se na to tak že Enge by nikdy nepřišel a neřek mezi pitbulářema že sou pitbulové psi na hovno stejně tak jako by to neřek jurij… jsou to jen hloupoučký ovečky co musej papouškovat to co někde slyšeli. Osobní zkušenost nula… takovýhle lidi nás obcházej 50m oklikou a já se jim jen směju.

  • www.kapbt.cz (15.6.2011 | 09:49)

    enege: seš jen nakrmenej medialníma kachnama. Přeju ti příjemný život ty ovečko. Média řeknou, média mají pravdu, modli se k médiím a nezapomeň sežrat každou kachnu kterou ti každej den v 19:30 servírujou přímo pod nos.

  • Gauner (15.6.2011 | 01:20)

    stájový pinč je lepší :-D

  • Lincoln (15.6.2011 | 00:25)

    enge:ty sracko ty kryple zavri hubu ty hovado bez citu kdyz ti ty psi vadej tak na to necum!!!!!!!!!!! :punch: :punch: :punch: :punch:dat ti do cuni ty nulo kurevska :punch: :punch: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk:

  • enge (14.6.2011 | 23:32)

    jaký máš ty charakter když se pojmenuješ kokot?nebo že bys byl kokot?ne už to mám kokot tě z čuráka vystříknul!

  • Kokot (14.6.2011 | 21:30)

    enge: ty si další mezi těma hloupejma vopicema lidstva. si kokotko, co akorád na netu hlásá s hubou dokořan a ve skutečností ti doteď máma utírá prdel :punch: :-D

  • deluxe (14.6.2011 | 20:29)

    kdyby místo toho pytlu byly vaše přirození tak nevim esi by to byla sranda 😀

  • Lincoln (14.6.2011 | 20:08)

    martina ma pravdu jeto uzasnej pes :applause:

  • martina (14.6.2011 | 19:41)

    nikdy jsem lepsiho psa k diteti nevidela a to uz mam tretiho pitbula a dva stafordy!naopak ten pes ma cit k detem a kdyz je dobre vychovanej je to nenahraditelnej pritel a ochrance,a svoji rodinu si on dokaze dobre uhlidat!

  • Lincoln (14.6.2011 | 18:31)

    JURIJ jsi akorat zasranej zmrd vis hovno jaky to jsou psi.kez by te do prdele hryznul….. :punch:

  • Petr (14.6.2011 | 12:16)

    www.kapbt.cz : před loni jsem se u vás ve Hluboké byl podívat na vaší akci, a docela se mi líbilo :applause:

  • Petr (14.6.2011 | 12:11)

    www.kapbt.cz : :lol: tak vidíš i slušně to jde, a skoro jsi se trefil, ředitel ano ale ne zeměkoule :applause:

  • www.kapbt.cz (14.6.2011 | 09:24)

    Petr: No jasně a ty si ředitel zeměkoule :plesk:

  • www.kapbt.cz (14.6.2011 | 09:22)

    Jurij: V září se koná další Show ve Hluboké nad Vltavou. Přijeď, pujčíme ti mikrofón abys nám mohl říct svůj názor… uvidíme kdo je nebezpečnější, jestli člověk nebo pes. Upřímně, těhle akcí se účasním už nějakej rok a nikdy jsem neviděl že by pes vyjel na lidi. Ano jsou vostrý psi ale napříč všemi plemeny takže pokud chceš stát za svým názorem tak do něj zahrň všechna plemena a buď totální antipejskař. Jinak běž komentovat nějaké víc napadnutelné video… vůbec nevíš o čem život je. Jenom tady čumíš na net a píšeš debilní komentáře ubožáku.

  • Petr (14.6.2011 | 09:04)

    každý tu je sprostý jako dlaždič, tak proto všichni vlastníte tuhle psí rasu :-), myslím že tu jste všichni se základním vzděláním a na pracovním úřadě :-)

  • enge (14.6.2011 | 07:56)

    Jurij má právdu pomlet je do žrádla a nakrmit somálce dobře jurij dobře!!! :thumbsup:

  • STUBBY (13.6.2011 | 23:42)

    JURIJ ten zmrd,zjeb vypatlanej si akorat tak Ty.Keby si bol aspon z desetiny tak inteligentny aspon ako je ten pes,tak nenapises taketo picoviny :plesk: :punch: Kolik Ti je?Ked vis HOVNO. :punch:

  • jurij (13.6.2011 | 22:58)

    však si na mě vzpomeňte až se s těma kurvama dostanete do pruseru,vystřelit je z planety mrdky zkurvené!!!namlet je do fašírek a do konzerv ty zjeby chlupate vypatlané!!! :applause:

  • STUBBY (13.6.2011 | 22:43)

    JURIJ :plesk: TY KRETENE :punch: Mam pitbulla,taky dceru a jinou rasu nez APBT by som nechcel.Vsetko zalezi na panovi co vychova s toho psa.KOMINIK ma pravdu,ked neco budes o psoch vedet pak nieco hovor.Chod dat nazrat rybkam,ktore mas urcite doma :-D

  • Kominik (13.6.2011 | 21:28)

    Jurije zahubit blbečka, ví píču o psech a hned by je popravil. A teď něco pro tebe debile: ze psa udělá zabijáka pouze pán, tak až o psech a výchově budeš něco vědět tak pak mluv… :plesk:

  • redD (13.6.2011 | 21:11)

    mě utočnym plemenem vyhrožovali a nic příjemnýho to nebylo to jen pro všechny příznivce těhle mazlíků který to nemaj v hlavě v pořádku jinak krásný zvířata až na ty lidi

  • Ondra (13.6.2011 | 20:29)

    Mooc si to dávají ti psi.. :-)

  • Psychomantys (13.6.2011 | 20:19)

    jurij… se zas prober kup si civavu a drz pic* idiot* :plesk: :punch:

  • Zipps (13.6.2011 | 20:18)

    Je fakt, že bych nechtěl, aby se mi nějakej takovej zakousnul do prdele :-D ale dobře oni :applause:

  • echt (13.6.2011 | 18:42)

    Drower: „Nejvetsi mazec, muj pristi pes bude asi jeden takovejhle mazel.“

    No kdyz sezere sousedku, tak mozna dostanes od souseda i na pivko. :thumbsup:

  • Drower (13.6.2011 | 18:37)

    Nejvetsi mazec, muj pristi pes bude asi jeden takovejhle mazel

  • echt (13.6.2011 | 18:10)

    Nastvat tyhle nafiky, tak musis vyskocit vys nez oni nebo bezet dal a rychleji nez oni. Kdo to z vas zvladne? :applause:

  • subutex (13.6.2011 | 17:37)

    Psi krásní a škovní ale hudba k videu total kekel :fuuj: :fuuj:

  • kohhfvd (13.6.2011 | 13:40)

    :applaus :shock::

  • Hugie (13.6.2011 | 09:10)

    zdálo se mi to nebo to uváděl ten pičus Novotnej mladší??

  • Garfield23 (13.6.2011 | 01:30)

    Mooooc pěkné videjko!!!

  • actart (12.6.2011 | 22:53)

    :thumbsup: :thumbsup:

  • xao (12.6.2011 | 22:49)

    Jsou to fajn a krásní psi, když jsou dobře vychovaní… To že politici, kteří se nudí udělali seznam „bojových plemen“ – pitbul, staford, fila, dobrman, ridgeback, argentinska doga atd… Možná, že udělají vetší zranění, než třeba pudl, ale jsou to inteligentní psi, kteri se pri dobrym vycviku nikdy neotoci proti lidem! Když si špatně vycvičíte pudla, ohaře…cokoli… Způsobí vám také pěkné zranění !… Jenže o tehle psech se toho v novinach hodne pise protoze jsou bezní… co treba takovej kopov? barvar? jagdterier? leopardi pes? Ty jsou často MNOHEM ostřejší než jmenovaní psy……

  • andy (12.6.2011 | 20:57)

    ja mam pitbulku kaču a dejchala bych zani je přatelska chce se s každym mazlit a mam snima dobry zkušenosti ale to se neda rict otakovejch jezevčicich a tich zasranejch jokširech ktery me kously uz nekolikrat bestie krvelačny poslala bych je nejradsi vjetnamcum do gulaše :fuuj:

  • andy (12.6.2011 | 20:51)

    kokot: ja sem čekala že sem pride zase nakej manik a bude stidlech psu delat mučiči stroje ale fakt sem nečekala že nekdo dokaže napsat že je pes vytvořen uměle to je moc :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

  • krema (12.6.2011 | 20:42)

    jurij:mel bys pochopit ze je kazdej pes agresivni je jedno jestli to je zrovna pitbull nebo jezevcik tohle vsechno zavisi na majitele psa!!!! :plesk:

  • dejv (12.6.2011 | 19:17)

    Je blbost když z nich noviny a bulvár dělají krvelačný šelmy, mám fenu německýho ovčáka a když s ni jdu ven, tak na ní vědšinou vyjížděj jezevčíci a jiný prckové a vedšina pitbulu a jinejch tak zvanejch bojovejch plemen si nás nevšímají, takže nezáleží na rase psa ale na tom jak si páníček svého psa vychová.

  • Pitbull (12.6.2011 | 19:12)

    Jurij ty si fakt piča 😀 Rotweiller je taky šlechtěná rasa a dneska je lepší na hledání drog nez ovčaák 😀 a ty kokot já mám doma fenku pitbulla a pumra rotweillera a 14měsíčního synovce spí na nich kouše je do noh a mazlý se s nima ale kdyby ty jsi mu chtěl něco udělat tak už od něj živej neodejdeš jsou to úžasní psy a to že je pár případů smrti nebo napadení je to samý jako lidi dříve se taky tolik nevraždilo tak drž piču!!

  • Kokot (12.6.2011 | 19:04)

    andy v klídečku, jurij je kokot, co chová rybyčky mám ho v piči a jinak mám takovýho hafana a nikdy bych neměnil, je to mazel 🙂

  • ANMOLON (12.6.2011 | 18:43)

    inteligence…sečtělost…tohle jsou stránky , který nikdy neopustím…..třeba taky budu vzdělanej….po létech…

  • u.f.o (12.6.2011 | 17:44)

    juraji ty si kokot že bych tě dal do muzea aby tě lidé mohli kopat do koulí za tu sračku cos tu vysral z dršky!! :plesk: to je to samé jako když někdo říká že roták je bojové plemeno !! :plesk: je to ovčáckej pes a pokud se chce někdo přít tak at použije internet a přečte si o minulosti těch zvířat!! než tu začne psát kokotiny :plesk: :fuuj: a machrovat že má diplom z tábora ve stavění domečků pro ptáky !

  • swedish (12.6.2011 | 16:39)

    najlepsi pes je aj tak nemecky ovciak :lol:

  • fuko (12.6.2011 | 15:56)

    TO: jurij: Nejdřív si něco o tom plemenu zkus aspoň něco přečíst, ať potom nemusíš psát takové sračky… Tvuj fotr te možná tak uměle vytvořil, ty kokote nevzdělaná… :plesk:

  • andy (12.6.2011 | 14:58)

    jurij: prej umele vytvoreena rasa ty mas dobre nasrano v tej palici :lol: :lol: :lol: :lol:

  • ja (12.6.2011 | 14:58)

    je to majestatne zviera, ale nepatri do ruk vypatlancom…
    panicek musi byt velmi zodpovedny a skuseny, inak je to nebezpecne pre okolie a i pre psa sameho

  • andy (12.6.2011 | 14:56)

    jurij: tebe strelit rovnou do palice ty mrdko :fuuj:

  • Alcatras (12.6.2011 | 14:43)

    No a co si říká zvíře když uvidí člověka. zvíře napadne člověka a je st toho porask. člověk vyhubí celí živočišný druh a jem nad tím mávnou rukou

  • jurij (12.6.2011 | 14:16)

    Nechal bych je do jednoho vyhubit na celým světě skurvéná uměle vytvořená rasa a kdo s něma sympatizuje je pičus kdysi neexistovalo že by tě pes při napadnudí zabil maximalně ti roztrh gatě ale teď už jde o život i dětěm se zamyslete na tím jaká je to krása zakousnute děti vy pitomci! :plesk:

  • WHITE POWER (12.6.2011 | 13:34)

    Noenemy!! Škoda že ti to ty psy nemůžou vysvětlit jakej to je fejk! By si měl hlavu jak pátrací balon!!!!

  • XII. (12.6.2011 | 13:16)

    1:28 děsně svalnatej pes, a při dopadu de z něj uplnej respekt

  • DickMan (12.6.2011 | 13:04)

    4:58 to je luxus 😀

  • u.f.o (12.6.2011 | 13:01)

    ten kdo tvrdí že sou to krvelačná zvířata tak je kokot pač každé zvíře je v duši divoké lidi jsou taky kreténi když se vnich oběví vrazh a jiný uchylky ale peso s takovou kondicí je parádní :thumbsup:

  • ANMOLON (12.6.2011 | 12:57)

    konečně rasa co má víc masa než kostí…to bude v Holešovicích radosti…..

  • icecube (12.6.2011 | 12:50)

    zabijaci!!! takovy psi :applause:

  • PRIM3

    PRIM3 (12.6.2011 | 12:45)

    Neexistuje nebezpečný pes, existuje iba nebezpečný majiteľ 🙂 a ja sám chcem mať Amerického Staforda 🙂 🙂 🙂

  • Noenemy (12.6.2011 | 12:26)

    jasni fake to neni mozne ja to vim mam maturitu :thumbsdown:

  • tamten (12.6.2011 | 12:13)

    je to pekny jo ale akorad z nich delaji zabijacky psy museji mit panicky pred kterejma budou mit velkej respect ale jinak parada :thumbsup:

  • Echt (12.6.2011 | 11:41)

    Michale- jeste, ze umis cist!

  • F.G.L (12.6.2011 | 11:36)

    tak toto je kvalitka velky respekt pred tymi psami :-) :-) :applause: :applause: :applause:

  • biker987789

    biker987789 (12.6.2011 | 11:33)

    5:03 jak se kopl do tlamy 🙂

  • Michal (12.6.2011 | 11:22)

    To je na Křivonosce že???

  • Kačena (12.6.2011 | 11:08)

    tak toto bola hotová lahôdka na pohľad :applause: :applause:

  • Kominik (12.6.2011 | 10:47)

    Krása :applause:

  • pepe (12.6.2011 | 10:38)

    šikovni pejsci

  • bigmac (12.6.2011 | 10:34)

    1:36 debilko sa potkne a este ho siehne dole 😀

  • martina (12.6.2011 | 10:33)

    Nádhera!!! Ale důležité je, aby tohoto pejska měl člověk, co ví, jak ho hezky vychovat:)) protože to je přesně vidět, že i v zápalu po peškovi se při chytání, aby nespadnul, neotočí do člověka…bohužel veřejnost stále slyší, jaký jsou to zabijáci a podobně, ale to jen kvůli blbounům, který si pejska poserou:(( takovou cvičím i na cviku…a ta má teď rok a půl starého pejska, který je skoro zabijákem…ale jak říkám, za to může člověk, který peska tak podělal:(((

  • Echt (12.6.2011 | 10:30)

    To je basta! Zapomenout tam ruku…

  • bruno (12.6.2011 | 10:25)

    Mazecek :applause:

  • Honza (12.6.2011 | 10:17)

    libovy psi tohle !!! :twisted:

Vyhledávání








Přihlášení



loading...
TOPlist