Komentáře

  • AL (13.3.2012 | 21:24)

    Odpověď na: Glaudit (3.7.2011 | 12.41)

    Ahoj Glaudite, velmi me tato teorie zajima, je na tebe nejaky kontakt mimo toto vlakno?? prosim pisni na meil dekuji Al

  • kate (15.7.2011 | 12:12)

    takovej malinkej šikulka:-)

  • Glaudit (3.7.2011 | 12:41)

    Jo a ještě jsem zapomněl dodat tu halvní větu.
    To je věta jednoho vědce, který jednu lebku něklik let zkoumal.

    „Ty zatracené věci by ani neměli existvat.“

  • Glaudit (1.7.2011 | 09:06)

    Ok.

    Jen musíš vědět, že kecáš nesmysly.
    Křišťál proti svým vrstvám prostě neuřízneš ani laserem. Je to holý nesmysl. Myslím, že se dokázalo, že takové lebky by skutečně bylo možné udělat, ale musela by na nich být každodenní práce po dobu 300 let.
    TAkže buď žiješ přes 300 let, nebo prostě žiješ tisíce let. Nejsou žádné stopy po opravonáí..

    Piš si co chceš, ale je to nesmysl. Ty mi tu popíráš všechny fyzikální zákony.
    A ještě po vytvarování se vrtačkou vyvrtaly oči.. xD
    Chlape, ty se uklidni, protože i kdyby se teoreticky tohle povedlo, tak by se rozsypala při vrtání očí.

    Pokud jsi ty kopie lebek dělal, tak ze skla.Nechtěj, abych si jednu objednal.
    Pokud zákazníkům lžete, ž eje ot křišťál, a je to sklo, tak je to jejich problém..

    Si to vyřezej klidně z diamantu, že.. Pak by jsi to ještě prodall evněji.. Už to vidím.. Koupíš materiál za tisíce a prodáš to levněji.. xD

  • ANMOLON (1.7.2011 | 00:29)

    glaudit už pst…nenech se vyrušovat…

  • Glaudit (30.6.2011 | 22:05)

    ANMOLON, promiň jestli jlsem to vysvětlil špatně,
    Myslel jsem to tak, že se nenašli stopy po opracování kovovými nástroji. 🙂

    A vysvětli mi, jak brousíš křišťál proti jeho vrstvám. Protože jestli tohle dokážeš s blbou bruskou, tak asi nevíš, že tohle není možné ani laserem.

  • ANMOLON (30.6.2011 | 21:25)

    glaudit ty jsi fakt tak chytrej že bys hledal zbytky železa po práci s křišťálem či sklem? pro doplnění tvých informací zatím dosut nejstarší nalezený výrobek ze skla je z roku 5000l.př.n l. jak dlouho se lidé zdobí broušenými diamanty je ti snad známo carborundum ti snad taky něco říká a tyhle a jiné zbytky se ve tvých lebkách našly stáří křištálu , skla atd se určuje podle okolních nálezů..jeho vzhled ovlivnuje uv sluneční a jiné záření takovým způsobem že mu za půl roku seš schopen přidat i tisíce let…..otoč už tu tvojí trapně upjatou stránku na další straně se píšou i jiný věci než zfanatizovaný žvásty kterejma nás tu krmíš sci fi už máš moc … zkus pohádku nebo komedii bude ti líp vážně….

  • Glaudit (30.6.2011 | 19:32)

    Kájo, já ti to řeknu narovinu..
    Vím, že jsi jen malé děcko, ale řeknu ti tu jeden horror:
    Kdybych to mohl udělat beztrestně, tak bych tě vlastnoručně zabil. 🙂

    A myslím si, že kdyby tě tu na netu pozoroval nějáký soudce, tak by mi to i beztrestně dovolil.
    Víš co, vražda/udělení amnestie. To by bylo. 🙂

  • kaja (30.6.2011 | 18:22)

    jak říkám jasný fake :plesk:

  • Glaudit (30.6.2011 | 12:58)

    Už vím, proč bych nikdy nemohl napsat knihu.. Protože nenapíšu vždy všechno.. A navíc neodpovím na otázky atd.

    Henryk: ANo, jak jsem říkal o tom, co prý rozluštil tajemství stavby pyramid, tak ten prý donutil levitovat 30ti tunovej blok kamene. Dokonce to prý i zvedl sám svýma rukama.

    Na několika egyptských deskách je něco jako postup stavby, nebo nějáký záznam. na jedné nevím přesně, ale nějácí nevím přesný překlad toho slova, ale buĎ je to mystik, šaman, nebo prostě někdo s nadpřirozenými schopnostmi.. Zvedl hůl nad hlavu a najednou přes celý kontinent začali létat 30ti tunové vápencové bloky a pyramida se měla postavit takto sama.

    To by bylo docela pravděpodobné, ale kd oby tomu věřil.. Dále jak jsi říkal.. Ti mystikové, nebo prostě ti lidé zvedli ruce s holí nad hlavu, zvedli druhou ruku a nechali to levitovat.

    MOžná ten divný symbol, který nevypadal ani jako písmeno znázorňoval právě nějákého boha.

    Dále: 4 strany pyramidy mají znázorŇovat 4 dimenze. vrcholový kámen je sjednocení lidstva.
    A kámen úplně navrchu, který je na špičce a v dnešní době na všech 4strených pyramidác hchybí má znázorňovat boha. A ten je 5. dimenzí.

    Pyramidy mají být dokonce branami mezi dimenzemi, má se cestovat tzv. slunečními branami, někdo je také nazývá srdeční čakrou. A to hlavně kontaktéři UFO.

    Pak tu jsou kecy o vstupu do nitra země, který se snažil najít Hitler a dokonce na to všechyn poslal vojáky.. ponorky, letadlové lodě, lodě, prostě vše, co mohlo.
    Mělo se toho účastnit myslím 5-20 000 vojáků.
    CEstu nenašel, ale našli msíto, které nezamrzalo a dokonce kolem něj bylo silové pole.
    Stíhačky se o to rozmázly.. Bylo to někde v Antarktidě.

    Nějáké pyramidy jsou podzemní stavby a v budoucnu teprve budou nalezeny.

    A ještě perlička.. Jména všech Egyptských bohů by po napsání ve správné kombinaci měli dát jméno nějákého nejvyššího Egyptského nevím jistě, ale možná stvořitele.. To slovo znázorňuje víc, než boha, takže nevímm.

  • Glaudit (30.6.2011 | 12:32)

    ANMOLONE, pro tebe tu mám jednu klasickou větu, která v USA zaznívá poměrně často:

    Takže v překladu: „Řekněte slovo o něčem, co jste viděl a jdete sedět za velezradu.“

    To byla věta, kterou říkají civilistům. xD
    Pak jim mají vědci pomáhat.

  • Glaudit (30.6.2011 | 12:28)

    Hynryk, ano, něco podobného ano.

    Daide: Máš pravdu, tou rychlostí se opravdu cestovat nedá, ale pokud jejich lodě dokáží létat tak, že doslova ohýbají a roztahují prostor, tak proč by se ta rychlost nedala srovnad s desetinásobkem rychlosti světla ? Ano, jistě, je to vlystně spíše jako teleport, ale pokud letíí tak malým a krátkým prostorem a doopravdy uletí například 30 světelných let, tak mu cesta tvrá né několik desícek minut, ale třeba jen deset, nebo 30 procent z toho. Takže světlo dorazí za nimi.

    Představ si zdhradní hadici, ale né 20ti metrovou, ale dvoumetrovou.. Obě strany mají díru a představ si tu hadici napnutou. Ta vzdálenost je jakoby 30 světelných let a na druhé straně by jsi byl při rychlosti světla třeba za 50 minut.. Ale protože vesmír je hmotný a dá se chytit, tak si ten prostor doslova roztáhneš, nebo ohneš. To ohývání prostoru myslím tak, že ty vlastně tu hadici namotáš do kruhu.. Prostě ty dva prázdné konce spojíš a tím si vlastně místo toho, aby jsi přelezl plot a nemusel ho 20 minut obcházet, podkopeš a budeš na druhé straně.
    Já nechápu, co na tom někdo nechápe. Prostě budete rychlejší, než světlo, protože pokud by jste skočili například z Brna do Prahy, tak by jste prostě jen tím vlakem jeli a hned na konci nádraží v Brně by byl začátek nádraží v Praze.

    Jistě, tolik energie na naší planetě není ? Tak jako zdroj použijeme samotnou planetu. 🙂
    Geotermální energie..
    Takže rychlostí světla vlastně necestujete, ale pokud tím ohýbáním prostoru budu myslet cestování červí dírou, a otevřu stabilní červí díru, budu moci cestovat na jakoukoliv vzdálenost jen zlomkem toho času.
    Takže pokud si červ místo toho, aby obešel celé jablko prokouše cestu vnitřkem, tak an druhé straně nebude sice rychleji, ale pokud bude cesta prokousaná a on se jen proplazí, bude na druhé straně možná o polovinu času rychleji.
    Všechno jde, a pokud použijeme geotermální energii a ZERO-POINT energii, tak bude energie takové množství, že se to prostě všechno povede! Pak nebudou jen přihlouplé teorie.
    Něják jsem to napsal, aby jste tomu rozuměli.
    Nebudu tu přeci vykládat nesmysly o konvergenčním uzlu, mezivesmírných koridorech a podobných plácaninách.

    Pak se divíte, že přicestuje jiná rasa a apeluje na nutnost našeho jaderného odzbrojení.
    Jak jsem psal o tom CO2.. Dnes je tu kolem 9%.. Zatím, ale 22% CO2 je kritická hranice.
    Pokud se nezbavíme nějákých trapných dopravních prostředků, které nefungují na ZERO-POINT a jiné energie, můžeme se rovnou jít zahrabat.
    Zatím je to nenásilná cesta.

  • Henryk (30.6.2011 | 11:01)

    Glaudite….tohle se Ti bude líbit:

    http://www.youtube.com/watch?v=5V0U1ZuXIyw&feature=player_embedded#at=14

  • Henryk (30.6.2011 | 11:00)

    Jinak k těm pyramidám…..vyděl si kresby, na kterých bylo také zachyceno, že stavba pyramid byla na základě levitace??? Několik panáčku s rukama nad hlavu do písmene V a o trošku více nad nima kvádry?? Taky zajímavá kresba :-)

  • Henryk (30.6.2011 | 10:57)

    A co třeba teorie, kde místo aby byl prostor konstantí a těleso bylo v pohybu bylo všechno opačně, tedy těleso bylo jakoby na stejném místě a prostor v pohybu….taktéž dokázané jako možné a za použití tzv. Higgsova bosonu se překročit rychlost světla dá, bohužel je vše ještě v plenkách, takže na nějaká letadélka s revolučním pohonem si ještě počkáme (možná i naše praprapravnoučata :-D)

  • Daid (30.6.2011 | 10:37)

    Glaudit, až na to, že cestovat větší rychlostí jak rychlostí světla se nedá. maximálně můžeš dosáhnout 99.9% rychlosti světla. od kud to vím? říkal to Stephen Hawking a tomu věřím víc jak tobě už jen proto, že se tím zaobírá celý život.

  • Glaudit (30.6.2011 | 09:34)

    A Henryk.. V Egyptě před mnoha ticíci lety vážně došlo k potopě biblických rozměrů. Pyramidy a sfingy byly potopeny.. A nevím, co před námi Egyptské úřady tají, ale pod sfingou a ve velké pyramidě v Gízě někdo kope. Byly nalezeny útržky vápenců, a nedávno byla 3 roky zavřená.. Nedávno myslím tím v řádu let.
    A skutečně.. Restaurují sfingu a vnitřek pyramid, aby nebyly vidět známky vodní koroze..

    Sfinga se ve spodní části rozpadá následkem vodní eroze. Bylo to způsobeno dlouhodobým protékáním vody a tím vyplavováním. To se stalo cca kolem roku 10 000 př.n.l. Takže musela být v té doby sfinga dávno postavená, a tím se podařil ovyvrátit teorii její stavby v roce 3000 př.n.l.

    Dnes by jsme pyramidy, když mluvím jen o přesnosti, protože by jsme nezvládli je naházet nasebe do takové výšky a neměli k tomu ani prostředky.. Ani na 2,4 milionu letů a pokládání..
    Tak by jsme to s nejmodernějším stavebním vybavením v podobě GPS a laserových zaměřovačů dokázali podle konstrukčních odborníků čtvercovou stavbu velikosti pyramidy postavili s přesností přibližně plus minus 8-10 cm
    Ale to je moc, protože odchylka na pravých pyramidách je sotva 0,5cm.. Navíc když totám, že kdyby jsme to měli postavit s odchylkou 8-10 cm, museli by jsme to postavit s polystyrenových bloků.. Páč nemáme technologie, kterými by jsme to dkozali postavit tak přesně a nemáme prostě možnost to dostavět do takové výšky s matematickou přesností a s 2,4 miliony kamenných bloků.
    Ani s těmi polystyrenovými by jsme to možná nedali.

  • Henryk (30.6.2011 | 08:48)

    A ještě jedna věc, koukni na rozložení Stonehenge s osou „Lake Group“ a „Winterbourne Stoke“, dále, samotné pyramidy na Marsu tvoří vůz (nevím jestli malej nebo velkej),

  • Henryk (30.6.2011 | 08:28)

    Odpověď na: Glaudit (30.6.2011 | 7.47) Atlantida nesla i název „ostrov Spartel“

  • Glaudit (30.6.2011 | 07:47)

    Nepřišli jen do Ameriky, ale i do Egypta, Indie, Mexika, zbytku Afriky a ostatních některých dalších zemí.
    Ještě se přiznám, že o Eldoradu jsem fakt nikdy víceméně nepátral, nevím proč, ale vůbec mě to niják nepřitahuje.. PRostě je mi to jedno, ale nevím z jakého důvodu..

    Jak jsem říkal.. Atlantida měla ležet za Gibraltaryským průlivem.. A to je Španělsko, kde se našli podzemní stavby a nějáké podzemní obětiště zvířat… Bylo to skoro plné methanu 🙂
    Má to tvar Atlantidy i rozlohu.

  • Henryk (30.6.2011 | 07:28)

    Odpověď na: Glaudit (29.6.2011 | 20.42) A teď jsem Tě dostal :-DDDD Já nemám na mysli Atlantidu, ale Eldorado….Eldorado totiž nebylo město, ale bájný panovník a u jezera Guatavita se knalo ročně několik desítek rituálů….Podobně je na tom i jezero Parime. S Atlantidou to má jen tu spojitost, že právě tito lidé přišli do jižní Ameriky z Atlantidy.

  • Glaudit (30.6.2011 | 07:12)

    Ano, te%D máš pravdu jen v poslední větě.

    Aspoň nejsem typ člověka, kterej si něco přečte jen na jedné stránce, která má článek plný teorií a netvrdím to tu ostatním.
    Takže mi laskavě necpi, že jsi ty křišťálové lebky viděl.
    A pokud jsi nějáké dělal, tak ze skla. Nebo mi můžeš poslat pár úlomků materiálu. Já si myslím, že by to bylo jasné hned po radiouhlíkové zkoušce. 🙂
    Protože jak říkám.. U pravých nelze určit přesné stáří ani původ. A hold když jí někdo v roce 1890 našel, tak se zjistilo, že byla vytvořena o 10 let dříve, takže podvrh. To dá rozum, ne ?
    A hold když jí našel někdo později a stáří se ukázalo více, jak 1000 let, tak se přesné stáří vůbec neřešilo, protože pokud nenašli stopky po železu a stopy po opravonáí, jak mi ksakru vysvětli, jak jsi to mohl brousit nějákou podělanou bruskou a dělat do toho díry vrtačkou proti vrstvám před více jak dvěmi tisíci lety.

    Stáří se odhazuje na cca 600 -3600 let před naším letopočtem.

  • ANMOLON (29.6.2011 | 22:59)

    UBOZE GLAUDIT UBOZE jako skláře mě neuč znát význam toho usloví ani ohen ani hlínu …..když vím že jsi…realita je fakt krutá….

  • Glaudit (29.6.2011 | 22:46)

    Ok, pořekadla ?
    Věř mi, že jednou pochopíš, co tohle znamená.
    „Je důlažité pochopit, že oheň pálí, a že když prší, tak je hlína mokrá.“

    Nemusíš tu ze mě dělat debila jen proto, že jsi skutečnou křišťálovou lebku nikdy neviděl.
    Jak se říká: „Realita někdy bývá krutá.“

  • ANMOLON (29.6.2011 | 22:27)

    glaudite čti co ti kdo píše nebud zahleděnej do svých fantazíí a ten výlet…přístí volno se po šestnáctihodinovém letu budu těšit z toho že jsem konečně chvilku doma v čechách s rodinou na britskou lebečku mě zřejmě zase práce odtrhne ale volno na to plýtvat nebudu protože zase nic neuvidím…a huba mi tuhne z tvých siláckých řečí k tobě mám už jediné…………..KOMU NENÍ Z HŮRY DÁNO , V APATICE NEKOUPÍ….

  • Echt (29.6.2011 | 22:21)

    Ale Egypt byval zeleny, Glaudite! Drevo je mokre, nedroli se.

    To chci videt, Glaudite!

  • Glaudit (29.6.2011 | 22:14)

    Echt.. Ne, ale stejně by se ty kmeny rozdrolily.
    Navíc v Egyptě jako celku není dostatek stromů na to, aby to vůbec bylo možné..

    ANMOLON: Je i američna, který tvrdí, že rozluštil tajemství stavby pyramid a na zahradě si podle svědectví jeho sousedky postavil z 30ti tunových bloků kamenů malé opevnění, které je v docela velké výšce.
    Tedy: podle svědectví ty bloky vynesl nahoru sám a zvedl je jen vlastníma rukama..
    Není to možné, ale pokud to tajemství někdo rozluštil, tak to byl on.
    Mimo to.. Pyramidy v Egyptě nejsou dávno funkční, ikdyž se nad nimi občas objeví světla.

    ANMOLON, UPni někam fotky lebek, na kterých jsi sám pracoval, nebo sem UPni nějáké video, které dokazuje broušení proti vrstvám. Pokud jsi něc otakového dokázal, tak by jsi měl být největší machr na světě..
    K těm chorobám: Museli by mít několik desítek chorob najednou + nějákou neznámou chorobu, kvůli které má vrchní část lebky více hmoty, než normální lebka.. A pokud i jejich děti měli podobnou poruchu, tak je to v genech.
    ANMOLON: Někdy by jsi mohl přijet.. Dejme tomu při dělším volnu.. Myslím tím malý výlet do Británie, tam by jsi mi u jedné lebky určitě neřekl, že jsi nic neviděl, protože by ti tak ztuhnul xicht, že by jsi tu tlamu už ani neotevřel.

  • Echt (29.6.2011 | 21:53)

    V Egypte nerostou jen palmy.. Glaudite!

  • ANMOLON (29.6.2011 | 21:49)

    glaudit někde nahoře máš odkaz kde ti ty roky původu vědci který ty neuznáváš zbořili…kopie o kterých jsem mluvil jsme tvořili z Českého KŘIŠTÁLU to je sklo 1kg cca 50Kč tyto kopie si žádala musea sama … proč to budeš vědět ty nejlíp víš přece víc než net….ted už ale jdu spát jsem totiš v časovém pásmu 7hodin napřed od tebe a zase tvořím kopie ve kterých ty budeš vidět nějaký proroctví….a nesmíš se mílit…o lebky tentokrát nepůjde…jo a mimochodem o vázání lebek jsem ti já nepsal ani slovo já se přikláním spíš k nádoru atp ale to je fuk….a i na pyramidy se jednou přijde možná to pak budeš vidět taky jednodušeji ….. nedávno se vedly dohady i o sochách na velikonočních ostrovech a potom přišel čech omotal je lanem a tyto mnohatunové kolosy za ním pochodovali bez užití většísíly jako čivava ve videu nahoře poté už nikdo neřešil ani stromy které na to padly…oni ani nebyly třeba….dobrou noc…. nadvědče!!!

  • Glaudit (29.6.2011 | 21:39)

    Echt, tvrdíš nemožné. Kmeny palmy jsou tak měkké, že by se pod 30ti tunovým vápencovým blokem prostě rozdrolily.
    To za 1.¨
    Za 2. Nestavěli je lidé. Nemohli být tak přesní a několik desítek tisíc lidí by se nemohlo dohodnout co podle plánů jak stavět, byl by v tom zmatek.
    3. Nemohli to postavit s matematickou přeností a s max. odchylkou 0,5 cm. To nezvládne ani dnešní technologie. A ani kdyby se to neměřilo lasery.
    4. Nemohli všech 2,4 milionu bloků tvarovat úplně přesně stejně a nemohli je vynosit nahoru do výšky 147 metrů.
    5. Kde jsou zbytky, pokud vápencové bloky tvvarovali ? Musely zbýt malé úlomky kamenů, kterých muselo být několik stovek tun.
    Celá Cheopsova pyramida váží cca 5 milionů tun, museli by každých pár minut po dobu více jak 30 let 24 hodin denně pokládat každý blok přesně.
    6. Není možnost tohle niják zvládnout, je toho fakt strašně hodně. Nemá smysl to tu psát.. Jeden říká, že to není možné a další mi podsouvá něco, co je proti všem zákonům, které platí několik tisíc let.

  • Glaudit (29.6.2011 | 21:32)

    ANMOLON, to s tím černým autem se děje v americe, když někdo poruší slib mlčenlivosti u přísně tajného obsahu něčeho, co civilisti nesmí vědět.
    Tohel je normálně veřejné. Je to taky podložené..

  • Echt (29.6.2011 | 21:25)

    Vrcholovej kamen pyramd byl zlacenej, to je vodivej kov. Blesky, srazky, atd, to porusi… Tohle neres, to je taky normal.
    Kde jsi prosim te vyhrabal, ze byli ti obri modri? Co to je za kokotinu?
    Jinak staveli pyramidy i dyl nez 20 let. A skoro na tom zbankrotovali.
    Taky kvuli tomu nemaj zadny poradny pohori nikde….
    Kvuli vykacenym stromum maji poust..Prestan resit zahady kde zadny nejsou..
    Ta nehotova lebka by byla vysvetlena tim, ze forma byla poskozena… Posli linky, ale strucne.

  • ANMOLON (29.6.2011 | 21:12)

    to glaudit v předchozím komentu jsem tě neoslovil ale jistě si poznal že byl pro tebe všiml jsem si že kdykoliv ti třeba i odkazem někdo malinko naboří tvé mýty přestaneš reagovat a nebo z oněch začneš dělat slepce….jsi tak trochu jako komunista bud mi věřte nebo uvidíte jak se budete bát…zatím jedinej kdo se bojí jsi ty možná toho černýho auta co by dle toho co tady píšeš už dávno troubilo tobě pod oknama a možná i reality…..celkem chápu že bys chtěl být v budoucnu tím kdo bude na koni a ostatní se budou divit tomu co se děje a budou na tebe vzpomínat jak si měl pravdu atd….tyhle sny má skoro každej kluk není to nic divnýho……to že nejsme ve vesmíru samy si myslí a věří tomu skoro každej ale ta tvoje jednostranná zaujatost….to je fakt síla a hlavně proč lidi strašíš vyspělejší civilizace schopna se k nám dostat by náma lidma nemohla být nikdy ohrožena nemusela by nás trestat prostě by si vzaly co chtěj nebo dali co chtěj a nikdo z lidí by proti tomu nedokázal nic udělat sám to píšeš tak si přestan protiřečit oni neztrácejí čas vývojem zbraní ale letí sem jen obrzbran armáda a superbomba na likvidaci…ty jsi snad sám ďábel glaudite…

  • Glaudit (29.6.2011 | 21:12)

    Taky zdravím, napadlo vás zavést k příspěvkům IP ?
    Občas si tu lidi myslí, že někdo píše sám sobě.

    O stránky nemějte obavy, ty jsou založeny už něco přes rok.

  • admin

    admin (29.6.2011 | 20:58)

    Glaudit a spol: Snažte se psát koměnáře k tématu (videu) a tyhle „vědecké“ rozbory si řešte jinde, díky 😉

  • Glaudit (29.6.2011 | 20:57)

    K tomu ANMOLONE ještě.. Máš pravdu, že jsem o křišťálových lebkách nejdříve něco četl, než jsem se na ně byl podívat. Říkal jsem, že je holý nesmysl v nich něco vidět. Je to proti všemu, ale je to tak. Stejně jako funkčnost pyramid.

    Jo a řekni mi, kde by čech vzal čistej křišťál a platil by za něj tolik je nproto, aby udělal holou kravinu, kterou popírají všechny fyzikální zákony.

  • Glaudit (29.6.2011 | 20:55)

    ANMOLON: Nepovídej.
    Koukal jsem na čistej křišťál. U padělku lze zjistit původ i stáří. U těchto nešlo.
    Nevěř, je ot tvoje blbost. Jeď se na ně někdy podívat a uvidíš. Ty mi tu píšeš, oc jsi přečetl na netu a nadáváš tady na mě na to, že jsem něco přečetl ? Já to nečetl. To, co jsem tu psal na netu nenajdeš. Aspoň né v přesné podobě.
    A nepovídej, že jsem viděl falešné lebky.
    Normálně se tam jeĎ povídat a já ti říkám, že koukat se té lebce do očí nevydržíš, aniž by jsi jí koukal do očí a řekl mi, že nic nevidíš, neuvěřím ti. 🙂
    Prostě jsou 2 skupiny lidí..
    1. skupina lidí je ta, která lebku, nebo lebky viděla a může přísahat na to, co viděla a cítila.
    2. skupina lidí je taková, která o lebkách jen čte na netu, koukala jí do očí je nna fotkách, nikdy je v reálu neviděla a jen tvrdí, že nic nedokáží.

    ANMOLONE: Než mi tu budeš tvrdit, že někdo řezal, brousil, laserem odřezával kousky čistého křišťálu proti jeho vrstvám, nejdříve si uvědom, co by se stalo. Já jasně říkám a tvrdí to všichni vědci na planetě, kteří na to apsoň mrkli a o křišťálu něco vědí, že by se při řezání proti vrstvám prostě rozpadl.
    Jako kdyby jsi lámal kuřecí řízek proti vrstvám. Prostě se ti rozpadne a rozštěpí se konce. Křišťál se ti prostě rozpadne v ruce.. A ještě mi tu tvrď, že do něj po řezání proti vrstvám vrtali vrtačkou.. Tohle nikomu nikdo nenakecá.

    Zkus třeba to stahování lebek nakecat nějákýmu zkušenýmu antropologovi, prostě s tebou vykopne dveře, pokud nebude mít nervy a nebude z tebe chtít udělat blbce v deseti bodech.
    Takové pohádky tvrď komukoliv, jen né mně.

  • Glaudit (29.6.2011 | 20:42)

    Henryk: Našlo se mnoho míst, o kterých se myslelo, že je to bájná Atlantida, a dokonce se začalo říkat, že neexistuje. Říkalo se, že je to jen fiktivní město.
    Ale to se kdysi o Troje říkalo taky, a dnes se po ní procházzejí turisti.

    Skutečně. Nálezy za Gibraltarským průlivem mluví jasně.
    Bahamy také, jen se na nich nenašel přesný tvar a byly ba souši.
    Na jedné jeskyní malbě se našla malba postavy, která měla štít ve tvaru Atlantidy.. A skutečně, když se položil obrázek přesně tam, kde podle nálezů měla být, na jeho hlavě se začalo hledat. To místo leží ve Španělsku, což je skutečně za Gibraltarským průlivem.
    Našly se podzemní stavby a město o veliké rozloze, chrám velikostí odpovídající Poseidonovu chrámu.
    Skutečně si můžete říkat, co chcete.

  • ANMOLON (29.6.2011 | 20:27)

    proč si myslíš že zmíněný lebky si viděl jenom ty a třeba že to co si četl ty musí bejt za každou cenu pravda já ti tvojí víru neberu věř si čemu chceš ale necpi tady ty tajný kecy,kvůli kterejm, kromě tebe už jsou všichni pod drnem ,všem násilím tak to dělalo skoro každý náboženství stejně jako ten tvůj glauditismus snad jen budhisti ne ale to asi proto že jejich bůh je malej a tlustej a ještě nezmodral…měl by si mít širší rozhled malinko a neupínat se jen k vlastním modlitbám a hlavně zkus literaturu faktu a takovýhle kecy tě přestanou bavit…….ke tvým lebkám…. jejich kopie ze skla v přesném měřítku má na svědomí čech a když budeš pátrat na netu a uvidíš i nějaké real video budeš i vědět s kým se tu bavíš a jak vlastně vypadá..ANMOLON…..věř že když se dostaneš k takovýmu vyžádanýmu výzkumu budeš se na ně nejenom koukat v museu přes vytrínu…..možná budeš i přemejšlet jestli to co si viděl ty byl vlastně křištál…a nebo český křištál….

  • Henryk (29.6.2011 | 20:21)

    hihi……stejně tak jako teorie jekéhosi zlatého města aztéků, popř. potomků mayů……nikdy neexistovalo, jednalo se čistě jen o dary bohům, které se házely do jezera, což je taktéž dnes dokázané….pár kousků se již podařilo najít přímo, další jen sondou, ale pokud by někdo chtěl vytáhnout vše, musel by nechat celé jezero vypustit a za posledních 15 let hladina jezera klesla pouze o 18 metrů…..jezero má cca hloubku 70 metrů v loňském roce 19 října tomu dali páni konec.

  • Glaudit (29.6.2011 | 19:57)

    ANMOLON: Ty nemůžeš přísahat, ty můžeš jen psát bezcená slůvka, protože jsi žádné křišťálové lebky v životě neviděl.
    Pokud by jsi je viděl, tvrdil by jsi opak.
    Náboženství Glauditismus ? Podle jakých dějin ?
    Ano, jistě tu říkám něco, co se potvrdí příští rok, ale taky jsem řekl něco, co se potvrdilo v minulých letech a v současné době.
    Mimo to: Obama je proti zbraním hromadného ničení a z příštího roku je nadmíru pos**ný.
    Piš si tu ty tvoje bezcená slova, ale příští rok si na mě vzpomeneš. 🙂
    A až bude mít celosvětovej proslov a až se světem rozletí zpráva, co vše míří k Zemi, budeš celej čumět.

    A opětdodám, že až sem dorazí, armády si budou připravovat zbraně a vy budete zalezlí v nejnižších patrech.
    Ale já vám řeknu, jak by jste se měli správně v danné chvíli chovat:

    Měli by jste žít normálně a maximálně pozorovat, co se bude dít. Neměli by jste se snažit niják útočit a ani se niják bránit. Kdyby nás chtěli se svými vyspělými technologiemi zničit, tak by k nám neposílali své lodě.

    Ano, je možné, že jedna z lodí je zbraň, a že v další je armáda, a v další dám příklad pojistka v podobě výbušniny, která by zničila celou planetu, ale proč by to sem tahali a letěli sem přes rok, když tu můžou být za několik minut, v horším případě hodin.. ?

    Já tvrdím, že jejich menší lodě mohou doslova ohýbat a roztahovat prostor, tím pádem cestovat rychlostí několikanásobku rychlosti světla.

    Víš, ono nejde o to, jeslti se to stane, to je stoprocentní, ale tady už jde jenom o to, kdy s tím divadlem začnou.

    ANMOLON, však ty to sám uvidíš a vzpomeneš si na mě.
    A já ti řkíám, že až se stane vše, co jsem říkal, tak se ti postaví i ten tvůj zmiňovaný ču**k.

    Natahovat se tu budeš akorát ty. Vy máte ve zvyku jen utíkat a schovávat se.

    NASA i Obama už to dávno vědí, jen jde o to, jaké divadlo si pro vás přicyhstají.

  • ANMOLON (29.6.2011 | 19:31)

    a tak vzniklo další náboženství….Glauditismus a mělo boha Glaudita kterej věděl všechno co nevěděli ani vědci ani obama bylo to totiš tajný tak že kdyby to sám někde řekl tak by příjeli černí v černém s černými skly a chudák by potom měl dlouhou bouli na hlavě a modrej od těch ran by byl taky a jak by ho natahovali na skřipec měl by i ty tři metry možná a on by jim mohl jen děkovat že z něj udělali živej 100% důkaz a nadpřirozenou schopnost už má….glaudit…vykecat lidem i díru do hlavy budoucnost…tak jako ty lebky….jo mimochodem Glaudite lebky jsem viděl a nenapl se mi ani čurák a jak ty říkáš přísahám na všechno že se nic divného nestalo…

  • Glaudit (29.6.2011 | 16:24)

    A mimochodem.. Jinde, než na nebi to není vidět, takže to musí být vážně něco v nás.

  • Glaudit (29.6.2011 | 16:23)

    Ještě řeknu, že v současné době je v ovzduší naší planety cca 9% CO2 a každoročně se to zvedne cca o procento. Přičemž hranice 22% CO2 je pro naše přežití kritická a nejsme schopni to bez mimozemské pomoci řešit. Existují stovky civilizací a planet, které prošly podobným procesem postupné sebedestrukce a my jsme tam rovněž.

    To je důvodem masového obejevování UFO.
    Jejich lodě nás touto nenásilnou cestou chtějí donutit k přiznání jejich existence, aby nám mohlido budoucna poskytnout rozvinuté technologie, které by mohly od roku 2015 zastavit, nebo snížit navyšování CO2 v naší atmosféře.

    Pokud někd oz vás někdy viděl UFO na obloze ve dne.. Myslím tím jen svítící objekty, tak to sem napište, napíšu vám něco, co se dá udělat vždy ve dne, i když tu UFO vůbec není.. Já jsem to při pozorování vyzkouše la nestačil jsem se divit.. Asi máme v genech vážně něco, čím je můžeme vidět.

  • Glaudit (29.6.2011 | 16:04)

    Zetrix.. On byl ještě s jedním jediný, kteří byli na Egyptských malbách znázorněni jako lidé.. Ostatní faraoni jen s maskami hadů a ptáků.. Nikdy jinak. Na jedné malbě je mimo jiné taky mimozemšťan.. 2 velké oči a drobné tělo.. Však víte. .malé tělo, velká hlava, velké černé oči.. Prostě tam byl nakreslený. xD

    Zetrix.. Podobní lidé byli u každého náboženství a u nějákcý htěch kmenů a podobných blbostí.. Například Aztékové, Máyové.. Bylo to ta mjesně.

    Zetrix, my jsme se vážně nevyvinuli, já těm Egyptským deskám starým přes několik tisíc let docela věřím, je to na různých místech v Egyptě.. Dokonce i na malbách..
    Je jasně napsáno, že spolu s námi tu byly 3 rasy.. My jsme 4. rasa a byli jsme vytvořeni geneticky jako nižší rasa. Nebudu sem psát k čemu jsme měli být vyvinuti, protože v dnešní době to slovo nemá žádný překlad a jde vysvětlit jen několika způsoby. Prostě jsme byli nižší rasa. Určitě si každý představí, co to znamená.
    A skutečně prý něco jako povznesení existuje.
    Zbylá energie člověka by měla zbýt a měla by být v malé kouli, protože lidské vědomí m ávlastně tvar koule.

    Mělo by se tomu říkat „Reiki koule, tachyon, ektoplasma“
    Najděte si někde obrázky. 🙂
    Měla by to být jakási koule, která stojí na místě..

    Pro skeptiky uvést, že se nejedná o prachové částice, prasátka čočky vlivem různých směrů osvětlení, padající sníh či dokonce bublifuk.

    Často se obejevují nad místy, kde někdo zemřel, nebo nad hroby a nad společnými hroby.. Někde jsou jich desítky na obloze, někde i stovky.
    Měli by to být buď lidská vědomí, nebo duše, které odhodily fyzické tělo kvůli smrti, nebo o cesty duší žíjících lidí, kteří jso uve stavu snění, nebo spaní.

    Jak jsem už psal o Létajícím Rodovi a o tzv. vzdušných hadech.. Možné je cokoliv.. POkud může být mořský had a normální had, který žije na souši… Tak proč by nemohl být had vzdušný ?
    Též si to můžete vygooglovat.

    Jinak Zetrix.. Jeden kolega spolupracoval na článku v časopise „21 století“ se jménem: krvavá historie světových náboženství. Je to docela zajímavé. 🙂

  • Zetrix

    Zetrix (29.6.2011 | 15:29)

    😀 😀 😀 představuju si jak mě žere sova pěkná krvina Ten Egypt mě zaujal a opravdu pochybuju že Piramidy postavili Otroci Vyhublý dehydrovaný hladový otroci táhly na zádech Kvádry které vážily tuny? pěkná kokotina a to jak si říkal že uvnitř piramidy nezmrzne voda ani v -47 C° je pravda? Myslim že žádnej bůh nenexistuje jsem spíš u fyzikálnía vědecký stránce o Velkym Třesku.A lidi nepřipadá vám Divný že třeba Usir nebo jinej Egyptský král měl skroo vždy na hlavě dlouhej čátek něbo nějakou čepici a na malbách měli často jinou barvu?

  • Glaudit (29.6.2011 | 14:57)

    ANdressiass: Po tom pádu Atlantidy jak jsem psal se rozprchli k nejbližším přehům..
    Měli modrou kůži, protáhlou hlavu, 3 metry do výšky a nevysvětlitelné a nepochopitelné schopnosti.
    Takže Egypt, Mexiko, Afrika, a ostatní země, kam se rozprchli..
    Každé náboženství může tvrdit, co chce, ale na počátku toho náboženství, nebo té vlády byl bůh s modrou kůží, který měl protáhlou hlavu dozadu.
    Takže jak říkáte Aztékové, Máyové, nějáké indiánské kmeny, pak Egypt..
    Můžete si říkat cokoliv, ale na počátku to tak bylo. Najděte si vzniy náboženství a uvidíte, kdo stál na začátku. Bude zmíněn někdo ,kdo měl modrou kůži a kdo měl schopnosti, které nikdo nechápal a neuměl vysvětlit.

    Kdybych si měl vybrat nějáké náboženství, kterému bych měl věřit, bylo by to křesťanství.. Hinduisti věří v převtělení se do zvířat, což je v pořádku a tím chrání zvířata.
    Ale jiná náboženství nemají defakto logické vysvětlení.. KřesŤanství se dochovalo v pořádku a tak, jak mu lidé po stovky let věřili.
    Papež skutečně o tom, co se stane za rok ví.
    Až se s tám Obama něco rozhodně dělat, tak mu nejspíše i pomůže.
    ˇKdybych měl k náboženstvím něco říct, tak: „křesŤanství, nebo bez vyznání.“ To máte vlastně fuk, prostě jste buĎ normální lidi, kteří k tomu nemají důkaz, nebo jste ti, kteří důkaz nepotřebují a věří tomu.

    Například Jehovisty já nechápu..
    Někde tvrdili, že nastane konec všem, kromě těch, kteří v ehovu skutečně věří.. A nás ostatní prý sežerou nějáká zvířata.. Nějáká zvířata tam zmínili.. Prej sova, srna, jelen.. No nevím, jak k tomu příjde nějáký bíložravec, ale když je to tak.. xD :lol: :-D :-)

  • andressiass (29.6.2011 | 12:26)

    glaudit:to mas pravdu ale kazde nabozenstvo tvridi neco jine.a kaju stou jeho skolou :lol: toho nam sem asi taky poslali mimozemstane :lol:

  • Glaudit (29.6.2011 | 11:44)

    No vidíš, Rusko a USA chtějí spolupracovat a ještě se navzájem špehují..
    Pokud by byla 3. světová, tak mám své dvě možnosti..
    BuĎ by to potřetí rozpoutali a prohráli němci, nebo by válčilo Rusko a USA.. xD

    Ale ta kvidíš, jak to doopravdy je..
    Všem jde jen o prachy, majetek a technologie.
    Pokud nejde o technologie, proč je t utedy armáda..
    Samonaváděcí kraviny a superrychlé stíhačky..
    To už je lepší investovat vše na vesmír..

    Víš co, oni neznají ani historii této planety a už by chtěli dobývat ostatní planety..

    Však to vidíte. Akorát je tu jedna změna..
    Už nejde jen o prachy, majetek a technologie, ale nově i o moc.
    Takže je to svinstvo.
    Nedokáží spolupracovat a chtějí něoc dokázat.
    Pěkně tu ty prezidenty a vládu nechat, aŤ vládnou sami sobě, a odletět si pryč. Prostě se na ně vybodnout, nechat jim tu káju a zvysoka se na ně vysrat.

  • Henryk (29.6.2011 | 10:57)

    Glaudit, hlavně jejich zaměřením bylo zjistit, jak daleko se dostalo Rusko v technologiích pro jadernou fyziku a vesmírného pokroku, dále pak na technologiích pro samonaváděcí střely, ve kterých se ukázalo použití biochem.látek.

  • Glaudit (29.6.2011 | 09:30)

    Henryk, přesně..
    Některým dokonce přišili to, že byli zastřeleni při loupežném přepadení.
    A všechno je tak tajné, že nejsou zaměstnáni u armády, ale jsou zaměstnáni u přepravní firmy. 🙂
    Takže jejich minulost = změněna..
    Jejich životopis = pozměněno.
    Hold mají držet zobáky.

    Dám bnlbej příklad..
    Kdyby byl seriál StarGate skutečný a kdyby jsi byl velitel komplexu, dovolil by jsi, aby někdo něco děděl ?
    Kdyby jsi byl generál, veřejnosti by jsi taky nic neřekl.
    Sice blbej příklad, ale v případě seriálu se do toho trošku vžiješ.
    Mimochodem projekt s názvem StarGate existoval.
    V něm šlo o to, aby vycvičení lidé USA zjišťovali informace o tajných projektech Ruska.

  • Henryk (29.6.2011 | 08:40)

    tak tak, stejně jako oblast 17…….a stejně jako nemá cenu si lámat hlavu s HAARPem, ptz na netu taky najdete jen spekulace, ale hlavní účel a smysl projektu nám, veřejnosti, bude na hodně dlouho skryt :-)))

    Glaudite….zapoměls, že taky některé nechali popravit (tajně a jen pár případů vylezlo na povrch…shodou okolností všichni pracovali v Area 51, 17, 25 a shodou okolností, všichni něco málo pověděli médiím a všichni zemřeli nešťastnou náhodou na místech, kam by nevlezl ani ten absolutní blbec)

  • Glaudit (29.6.2011 | 07:43)

    Mimochodem se ta oblast nejmenuje oblast 51, jmenujje se tak jen jedna její stará část.
    Jinak by jste nenašli ani její polohu.
    Informace, které najdete patří je nk té staré již neexistující oblasti 51. Takže jak řekl prezident USA.. Oblast 51 neexistuje.

  • Glaudit (29.6.2011 | 07:41)

    Andreessiass: Můžu ti o té oblasti říct všechno, co o ní vím, a ve shrnutí ti řeknu maximálně tohle: „Vůbec se o tu ovlast nezajímej.“ Na netu stejně nikdy nenajdeš její pravý účel.
    Fatk jediná rada.. NEzajímejte se o tu oblast ani o její okolí.
    Já vám rkráceně něco řeknu. Nemá to smysl. Jsou i tajnější oblasti,které souvisely s projektem SERPO a které jsou tajnější, než oblast 51. .Doslova o nich nikdo neví. Radši se nezajímejte ani o AUTEK armády USA, která s tou oblastí plně spolupracuje..
    Člověk nemá možnost postavit něco, co letí 2,7 km/s s dnešní modern ítechnologií. Jsme strašně primitivní. ANi neznáme účel jaderné anergie.
    Ta oblast je strašně rozsáhlá a fakt hlídaná, ikdyž jsou i oblasti, kde každého, kdo překročí hranici musí zastřelit. Pokud nebude ohlášený.

    Ber tu oblast jen jako oblast, kde se vyvíjí supertajné a superrychlé letouny pro armádu USA a pro NASA.
    Ikdyž má více účelů a je strašně rozsáhlá natolik, že si to ani neumíme představit, dejte tomu přdnost.

    O tu oblast se nezajímejte. Svědci, kteří tvrdí, že ta mpracovali vám stejně lžou, protože jim pořád neskončil slib mlčenlivosti.
    Kdyby někdo řrkl pravdu, normálně by si pro něj chlápci v černým přijeli černým autem a černými skly, odvedli by ho ihned pryč, a v případě nutnosti by mu dokonce smazali jakoukoliv zmínku o něm.. Oni už některým lidem za část vykecané pravdy smazali jejich vysokoškolský titul, nebo doktorát z fyziky. A to proto, že vykecali, na čem tma pracovali jen z části. Oni neřeli pravdu, oni mají něco jako rozkaz mluvit o mimozemšťanech.

    Fakt se o tu oblast nestarejte, všichni ti bývalí pracovníci lžou, nemůžou porušit slib mlčenlivosti.. Kdyby to udělali, už o nich nikdo nikdy neuslyší.
    NEstarejte se o ní už z důvodu, že pravdu se nikdy nedozvíte.

  • Henryk (29.6.2011 | 06:57)

    To Sushi: upnu Ti pár dokumentů, audionahrávek a fotek o oblasti 51, obzvláště z doby 55-70 let.

  • Henryk (29.6.2011 | 06:55)

    Některé lidi nepochopím…..Ono dost možná opravdu existuje, jak se říká, něco mezi nebem a zemí, tak proč by nemohlo existovat i něco tam nahoře, dál od naší planety…….ale já zapoměl, vlastně podle některých existuje jeden bůh a ten se potil jenom u nás……hmmmmm

    Existuje tou třeba tolik živočichů, které nikdo nikdo neobjevil, stejně tak je i ve vesmíru cca 25000 planet absolutně podobné té naší (strukturou), na kterých jsou pro nás ideální životní podmínky. Tak proč by někde tam něco nemohlo být a proč by zrovna to něco nemohlo být kdysi i u nás na Zemi…To radši bude každej věřit, že kameny Stonehenge svou vlastní vůli přemístil z bodu A do bodu B sám velký Merlin.

  • Sushi (29.6.2011 | 04:39)

    asi k nemu budu muset skocit na nejaky hodiny tance … :thumbsup: :thumbsup: :applause: :applause:

  • andressiass

    andressiass (28.6.2011 | 23:52)

    glaudit:ty se oto dost zajimas a o oblasti 51 neco vis? kontaktuj me na andressiass@seznam.cz sem tohle tema nepatri

  • Glaudit (28.6.2011 | 22:22)

    Jo, jo..
    Jak píšete: věřím všemu, co přečteš..
    Vám stačí přečíst si o těch lebkách jednu blbou stránku a už tomu věříte.
    ZajeĎ si do muzea na nějákou lebku, koukni se jí do očí a pak mi napiš, co jsi viděl a já ti jakoby nebudu věřit, ok ? Uvidíme, kdo tu bude na vše přísahat, že to opravdu viděl a cítil.
    A hlavně uvidíme příští rok, až sem někdy napíšeš ze strachu, že nevíš, co máš dělat.
    Všichni budete zalezlí doma a budete se bát. 🙂
    Já se jen budu smát těm, kteří tomu nevěří.

    Víš, já se nebojím toho, co tu vykládáš, protože já naštěstí vím, proč byli uneseni ti lidé, kteří uneseni byli. A všichni mají něco společného. A navíc nebyli úplně všichni. Byla to jen hrstka.
    Je to něco jako bermudská trojúhelník. Těla se nikdy nenajdou, ale vy nmáte ani možnost to všechno pochopit z důvodu, že se nejste schopni probudit.
    Pořád žijete ve světě, kde je důležité každý den vstávat do práce a vydělávat si jen na majetek.

    Práce o to tu jde. Oblbnout lidi majetkem a penězi. To je hlavní věc, kterou měli unesení společnou, ale je to spíš něco jako podmínka. Nešlo jim ani zdaleka o peníze a o majetek. A všichni nebyli věřící, ale chápali, co je potřeba a o co tu jde.

    Však počkej, bu bu bu budu dělat já na tebe.
    Ty budeš jen posranej a budeš zalezlej v nejnižším patře.
    A lebky jsou z čistého křišťálu. A pokud je tu někdo patetický lhář, tak je to tvá inteligence.
    Pokud se v noci měníš na supermana, tak jsi superkretén.
    Jsi hold hybrid.debil a superkretén.

    Nejsi schopný se probudit do reality. A vaše slova.. Realita je někdy krutá.
    Vy ani zdaleka nemáte tušení o co tu jde. A to mluvím k těm, kterým jde o prachy a majetek. A hlavně tady k debilovi od vedle.

  • Nákej debil od vedle (28.6.2011 | 21:57)

    Bu bu bu pozor ať na tebe v noci nebafne bubák.Jej teda promiň aby tě neuneslo UFO a nedělalo na tobě pokusy a experimenty že jsi nadmerně chytrý na člověka a že jsi je odhalil :plesk: cítil si sílu z křišťálove lebky 😀 která ani nebyla z křišťálu což 😀 a nebyl to náhodou pocit že tě někdo šuká do prdele … ;-) vzbuď se … nech si zapustit do prdele sondu a ty sví moudra si recituj před zrcadlem … ty jsi ale patetický lhář co … lžeš a sám tomu věříš 😀 jo a někdy v noci se proměním v supermana a jen tak si lítam po obloze … ale to si musím dat hooodně silný odvar z lysyn

  • Glaudit (28.6.2011 | 21:56)

    Nějákej debil od vedle: Ty jsi spíš kretén od vedle.. Napiš ihned adminovi stránek, že ho prosíš nakolenou, aby k příspěvkům přidělil IP.. Ty js itotální idijot.

    Já netrpím samomluvou a už vůbec bych si neodepisoval z jiné IP.
    Já tu vůbec nemluvím o konci světa doprdele!
    Si ze mě buď děláš srandu, nebo to nečteš.
    Já jasně napsal, že je to vše 100% potvrzené. Prostě sem ty lodě v prosinci 2012 přiletí a nikdo z nás tomu nezabrání. To by se musel změnit běh dějin!
    Je blbost tvrdit, že se to nestane, protože je to danné jen časem. Pokud tomu nevěříš, já ti říkám, že si na mě za rok vzpomeneš. AŤ v dobrým, nebo ve zlým, ale vzpomeneš si na to. Já si umím představit, ja kto bude probíhat, ale vy tu budete dělat takovej zmatek, že se vám to nebude moci ani vysvětlit.

    Mimo jiné.. Ten záznam je pravý. Přečtěte si vše o projektu SERPO a pochopíte, proč mluvili anglicky, proč mluvili zrovna k Anglii a proč zrovna na tuto planetu.
    Bylo potvrzeno i SETI, že nad Zemí spatřili objekt, který ten signál vysílal.
    Vysílání nebylo možné zastavit, protože nevycházelo z naší planety. Asi logické, ne ? Je to potvrzené lidmi, kteří na tom dělali nějáký čas a kteří dokážou najít zdroj signálu.
    Dokonce SETI zachytila signál z kosmu, který vychází z místa, kde není žádná hvězda.
    Dokonce se nám několikrát vrátily vyslané zprávy do kosmu.. Akorát k niim bylo přidané nějáké buď šustění, nebo nějáké jiné zvuky.

    Zavolejte do hvězdárny,nechte si prověřit ty souřadnice a uvidíte, co vám an to řeknou.

  • Glaudit (28.6.2011 | 21:47)

    Frostx: mám na mysli mimo jiné pravé lebky z čistého křišťálu, u kterých nelze určit ani stáří, ani původ.
    Navíc jejich schopnosti, které jsem na vlastní kůži viděl a cítil.
    Chtěl bych vidět výsledek testů toho, kdo tohle tvrdí.
    Jak člověk může vytvořit něco, co není možné vytvořit..

    Jak mohl někdo brousit proti vrstvám na křišťálu ? To je slušněřečeno holá kravina. Není možné tohle dokázat. A i kdyby jsme tohle vyřezali lasery, lebka by se doslova rozdrolila. Není možné na lebce najít stopy po kovových nástrojích, tak by mě zajímalo, jak vyučení pánové mohli dojít k závěru, že to bylo děláno na brusce a díry vyvrtány vrtačkou.. Kdyby někdo jen vrtl do lebky vybroušené proti vrstvám, nejen že by se rozpadla už při řezání proti vrstvám, ale dokonce by se při vrtání rozpadla. Není možné tohleto tvrdit.

    Lebka zkázy.. Pokud se jí kouknete do očí, začnou se vám napínat svaly na rukou a nohou. A jak jsem již psal, vaše oči se jakoby začnou přitahovat do prázdnách důlků křišťálové lebky. Dále lebka, ve které můžete vidět minulost světa, budoucnost, nebo dokonce jeho konec.. Obraz je doslova a dopísmene ostrý stejně jako v televizi, nebo v reálu.. Prostě to čistě vidíte a je nemožné tvrdit, že to vyrobil člověk.

    Pokud někdo příjde s tím, že pyramidy postavili lidé a bude to tvrdit na veřejnosti, slibuji, že za ním přijedu a klidně v přímém přenosu z něj udělám největšího blbe na planetě.. Protože kdyby mi někdo tohle tvrdil a kdyby mi někdo tvrdil, že pyramidu vážící 5 milionů tun, měřící 147 metrů, postavenou s maximální odchylkou 0,5 cm, funkční, stabilní, se vzduchovými chodmai, postavenou podle souhvězdí v roce, kdybyla postavena a navíc celou pokrytou leštěným křemíkem se zlatou špičkou, nomrálně bych ho namístě zabil. A to si ještě páni archeologové tvrdí, že nosili 2,4 milionu kamenných bloků vážících 30 tun přes celou afriku a ještě z toho tyto 30 tunové kostky tvarovali a nosili je do výšky 147 metrů.. A k tomu tvrdí, že je stavěli rampou, řekl bych, že postavit tu rampu by bylo těžší, než postavit samotnou pyramidu.. Navíc kde jsou zbytky kamenných kvádrů, které tvarovali.. Kde jsou kmeny storomů, po kterých tyto kvádry váleli ?
    Nikde! Protože kdyby válely 30 tunové bloky po palmových kmenech, které mimi jiné v celém Egyptě ani nejsou, tak by se rozdrolily na kusy.
    Na jedné desce je jasně napsáno, jak byly postaveny, ale asi nemá smysl to psát, protože je to nepochopitelné pro celou naši rasu.

  • Zetrix

    Zetrix (28.6.2011 | 21:43)

    Glaudite nemáš ještě nějaký fotky něčeho?

  • Zetrix

    Zetrix (28.6.2011 | 21:42)

    :DDDDDd Já nejsem glaudi vole neodepisuje si z jinejch jmen ALe eorie dobrá :DDDD

  • Nákej debil od vedle (28.6.2011 | 21:39)

    Glaudit ty seš borec baví tě povidat si sám ze sebou jo 😀 a odepisovat si z jiných jmen 😀 respekt ty seš fakt blázen skus nějakou psychyatrickou léčebnu ….

  • Zetrix

    Zetrix (28.6.2011 | 21:37)

    Debiel od vedle 😀 jak můžeš vědět že fakt jiná rase naž mi neexistujeme Vesmír je tak neuvěřitlně velkej že si to neumíš ani představit Jak bys třeba vysvětlil Ty znaky v kruzích … vim může to bejt fake ale taky nemusí Konec světa měl bejt hodněkrát ale až tet se to začalo brát vážně takže se možná něco orpavdu stane nedávno Tomu dosvědčuje Japonsko…

  • Zetrix

    Zetrix (28.6.2011 | 21:35)

    No glaudite ctu ty tvoje komenty už asi po 3 a pripadá mi to dcl zajimavý díval sjem se i na to skympam a jako hvězda nebo něco to orpavdu nevypadá.Jinak ten přerušenj zánam mi připadá dost jako fake ale taky bych tohle téme rozebral…

  • Nákej debil od vedle (28.6.2011 | 21:34)

    Ty pičo ty ses kretén 😀 konec světa měl být v roce 2000 2002 2006 2008 a ted 2012 fakta 100% dyť ty ani nevíš na 100% jestli si kluk nebo holka. Určitě nejsem sám co se tomu vysmějou jen prostě takový nafiftěný uchytrálci jako si ty by měli stát někde hodně vysoko na skále a pojednom hopsat dolu :-) :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

  • Glaudit (28.6.2011 | 21:28)

    Bestseller by to možná byl, ale vše by se muselo vydat poté, co by Obama udělal ten proslov.. Prostě to sepsat a někdo, kdo by to nezveřejnil by si to přečetl a nikomu o tom neřekl by viděl, že je to vše pravda..

    Jak říkám, nějáké mé teorie, které byly lidme pro smíc hse potvrdili.. Oni se jen zvedli a bezeslov odešli.. Pak už ani nepřišli, protože to co oni tvrdili.. Po tom by se mi ani nekoukli do očí a netvrdili by nic proti mně znovu.

  • Frostx (28.6.2011 | 21:08)

    pánové….. nerad tu vháním nějaké nesrovnalosti do již krásně rozjeté debaty, ale asi po dvou minutách brouzdání po netu jsem našel tento odkaz

    http://www.lidovky.cz/padl-mytus-o-kristalove-lebce-d23-/ln_veda.asp?c=A080709_091427_ln_veda_mel

    myslím, že je to důvod k zamyšlení :-)

    jinak Glaudit: rád bych se s tebou o těchto věcech pobavil blíž, protože je to celkem zajímavý a hlavně kdybys to sepsal do knižní podoby tak si myslím, že by to byl bestseller :-)

  • Glaudit (28.6.2011 | 20:58)

    Nějákej debil od vedle: Tvoje poslední věta vše vystihuje.

    Realita někdy bolí. Já tu říkám 100% potvrzené informace podložené důkazy a ty mi tu tvrdíš opak. Tak to jsi docela machr. Čáp děti nosí v pohádkách, tak mě jimi nekrm.

    Je mi jedno, co si o tom jeden člověk myslí.
    Mně jde o to, že je to podložené důkazy a že se to 100% stane. Nevím jen v jakém pořadí se to bude vyvíjet..
    Obama to skutečně udělá. Né že né ani na kolik procent.. Prostě to udělá, a jde tu jen o to, kdy to udělá.
    Jak říkám: Za rok si na mě vzpomenete. 🙂

    A pamatujte si: „Je důležité pochopit, že oheň pálí, a že když prší, tak je hlína mokrá.“
    Pokud is to zapamatujete, nepochopíte nikdy, jaký to má smysl, ale když si to zopakujete přesně v prosinci 2012 a v hlavě si projdete vše divné, co se v poslední době stalo, pochopíte to.

    A počkejte, až uslyšíte, že naše rasa byla vytvořena jako nižší rasa. A nechtějte ani vědět k čemu jsme mělo sloužit. 🙂 tzv. „čtvrtá rasa“.

    Radím vám si to vše zapamatovat, protože poznáte, jak je to důležité.

  • proste nekdo :D (28.6.2011 | 19:58)

    kajo najdi si raci zenskou…..

  • Nákej debil od vedle (28.6.2011 | 19:36)

    Glaudit podle tvých spamu jde vidět že jsi totální píča :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: Vem ho do pusy !!!! další dementní pánbičkář co věří že děti nosí čáp. dej si facku děcko a probuď se do reality promiň vím že to je na tebe moc rána ale realita někdy strašně bolí . :-)

  • Glaudit (28.6.2011 | 19:18)

    Jo a Henryk, jsem si na to vzpomněl, takže jsem zapl PC.. xD

    Těch lebek je myslím nalezeno 13.. Ztoho jedna je nedokončená.

  • primadona (28.6.2011 | 17:44)

    Jak se to vaří? Nemyslím hned, ale později, až trochu přibere.

  • Glaudit (28.6.2011 | 16:47)

    Jen ještě: v Egyptě jsem videl i desky a nástěné malby, kde byl namalován mimozemšťan.. Černé velké oči, velká hlava, drobné tělo.. Prostě hubený, tenký, ale velká hlava.. Prostě Zeta Reticulský ŠEDÝ.
    A na starých malbách z dob od roku 800 do rou 1800 jsou makresleny nějáké dcery králů s tím, že v pozadí je UFO. .A to docela detailní, né jen máznutí v pozadí..

  • Glaudit (28.6.2011 | 16:44)

    Henryk: Tohle jsem nečekal. :thumbsup:

    Spíše by mě zajímalo, kam schovali, nebo kdo vlastní nahrávku toho samého, co se stalo v roce 2003.
    Jen jsem četl přibližný obsah, ale přesné to nebylo.. Nesouvislé..
    Toto je jediné celé dochované..
    K tomu: na začátku mluví o tom, že jsme je po generace sledovali jen jako světla na obloze, a že naši planetu čeká nějákáktastrofa.
    Oni jen nabízí pomoc. A t odobrovolnou.
    Jsme prý podle nich změněni penězmi afalešnými proroky. To znmená falešnými bohy.. Tedy vírami.

    Pak pohrozili tím s tou jadernou energií, skloněním zbraní hromadného ničení, jaderných zbraní, a hlavně prozrazením cizích ras všem na naší planetě.

  • Henryk (28.6.2011 | 16:36)

    nebo to zkus na hengrast.kx.cz/vrillonashtar.mp3 :lol: :lol:

  • Glaudit (28.6.2011 | 16:35)

    Ano, ano, ale to pořád nevysvětluje tu modrou kůži.. Oni jí měli pořád..
    Měřili 3 metry, nemluvím o výšce hlavy, ale o výšce po hlavu. Však ty hrobky mluví jasně.

    Aztékové nejsou Atlanťané. Po pádě Atlatnidy se rozprchli k nejbižším břehům, to by vysvětlovalo Egypt, Afriku a podobné jako Mexiko..
    Tyto kmeny a země měli nějké bohy s protáhlou hlavou, modrou kůží a hlavně se schopnostmi.

    Echt: Ty lebky jsou něják broušené, ale né kovem. Nenašli se na nich známky kovů. Máš dobrý nápad s tím sléváním, ale to není možné.

    Hénryk: Ty sfingy jsou podle mě komplikovaně postavené, a k otevření něčeho skrytéh uvnitř je potřeba správně ji rozložit.
    Je fakt těžká.. Něco to znázorňuje.. Ležíc lev s hlavou člověka..

    Pokud na ty lodě USA nezaútočí, jakože doufám, že nepřistanou tam, tak by nám mohli mnohé vysvětlit.
    Anglicky už umí, takže by měl přistát v pBritánii, tam se taky posledn ídobou zvyšuje výskyt pozorování UFO.

  • Henryk (28.6.2011 | 16:31)

    Glaudite……myslíš tohle??

    http://vimeo.com/217143

  • Henryk (28.6.2011 | 16:24)

    K té křišťálové lebce….pokud je mi známo, existují celkem 2 a jsou absolutně dokonale zpracované a žádná dosud známá technologie to tak dokonale nedokáže.

    Cayce (astrolog a věštec) se domníval, že mezi tlapami sfingy je knihovna, která patřila autorům sfingy a to atlaňťanům (pozdějším Aztékům – podle doměnek)….výzkum dokázal přítomnost jakési místnosti, avšak z obav rozpadu (kvůli špatné statice) se nikdo neodváží nahlédnout do nitra.

  • Echt (28.6.2011 | 16:21)

    Glaudite, kdyz nebudes dejchat pet minut, tak budes taky modrej, to neni dukaz.
    S marsem to ne,a nic spolecnyho, tam bys jako clovek zmrznul.
    Tohle muze byt dedicna porucha rustovych hormonu- nadprodukce…. Ta vyska 3 metry je vysvetlitelna tim.
    A ty hlavy jsou urcite dlouhodobe stahovany, to delal africani i ted…

    A to s tou lebkou zkazy je soucasne optickej jako i psychickej efekt.
    Trvam na vliti kristaloveho silikatu do diry po lebce.

  • Glaudit (28.6.2011 | 16:18)

    Tak to promiň. xD

    K tomu roku se můžu vyjádřit jen tak, že stáří křišťálových lebek ani jejich původ nelze určit. Jso uz čistého křišťálu. A byla provedena i nějáká ta počítačová simulace, jak vypadala její majitelka. Ano, žena.

    Dále v Gíze. Sfinga ej stará 12 500 let, a Egyptské úřady něco kryjí. Pořád jí restaurují, aby nebyla vidět nějáká ta rez.
    Pyramidy tam jsou taky staré, ale ta sfinga je starší o tisíce let, než pyramidy.

  • Henryk (28.6.2011 | 16:10)

    P.S.: Taky jsem nenapsal, že meleš nesmyl ;-) To bych se k tomu přece nijak nevyjadřoval

  • Henryk (28.6.2011 | 16:08)

    Noo, stejně tak, jako se našly stopy pralidí, kde jedna šlápota byla absolutně identická s dnešní lidskou, akorát byla cca 5x větší a zkamenělina pocházela ještě z dob dinosaurů…..Jen jsem psal co vim a některé fotky těch lebek jsou právě zdoby prekolumbiánské…..Trošku si můj koment nepochopil, neříkám, že ten či onen byl bůh, dále – existuje takových živočichů, které možná nikdy neobjevíme, o těch deskách taky vím a kdybych Tě měl za bezmozka, tak bych to napsal, ale nepíšu. O těch megapostavách…..v mexickém muzeu mají nejen stehenní kost, která je větší než dnešní člověk, ale taky třeba skelet někohosi v kamenné truhle, která má bez mála skoro 4 metry a je to staré téměř 12.tis let, tedy v tobě přibližně 10 tis. let př.nl. ;-)

  • Glaudit (28.6.2011 | 16:07)

    Díky, standex. 🙂

    Jejich existenci si tvůj strýc může ověřit na souřadnicích
    1. 19 25 12, -89 46 03
    2. 16 19 35, -88 43 10
    3. 02 26 39, -89 43 13

    Takže: 1. = velký objekt, 2. = válcovitý předmět, 3. = kruhový objekt.
    Souřadnice můžete zadat i na „www.sky-map.org“

    Za nějáký čas budou viditelné i slušným teleskopem, takže je uvidíme ostřeji a ostřeji každou chvíli.

    Mimo to Organizace SETI potvrzuje tři blížící se objekty. To je organizace pro hledání mimozemského života.

    Takže přeji příjemný nález strýci.
    A ať to pozoruje jednou za nějáký ten čas, určitě se za rok pobaví tím, že se bude 100% po celém světe vědět, že sem letí. xD
    A nejvtipnější na tom je, že jedna z nich vypadá spíš jako zbraŇ, než jako loď.. Myslím tím tu válcovitou.

  • standex (28.6.2011 | 15:43)

    gaudite:dej sem ty souřadnice můj strejc maka ve hvězdárně tak sem zvědavej 😀 :thumbsup:

  • Oujéé (28.6.2011 | 15:03)

    Sexy dance 😀

  • EMOBAROCH

    EMOBAROCH (28.6.2011 | 14:33)

    pekneeeeee

  • Glaudit (28.6.2011 | 14:33)

    No jistě, to jsem si myslel.. Já tu mluvím o rase, která se objevovala v roce 12 500 – 8000 př. n. l.
    Mluvím například o Usirovi..
    Měli modrou kůži, měřili 3 metry, měli neuvěřitelné a nevysvětlitelné schopnosti a tu tzv. sploštělou hlavu.
    Pokud zploštění hlavy postavilo pyramidy s matematickou přesností ve tvaru některých souhvězdí a s pomocí čísla Pí a dnů v roce+ předpovědí povodní s nevysvětlitelnými schopnostmi, urychlilo růst do výšky 3. metrů, zbarvilo kůži, postavilo kosmické lodě, vyvynulo vyšší technologie, vytvořilo křišťálové lebky a přesunulo se na Síria, pak máš pravdu..
    Mimo to jak říkám.. V pyramidác hnezamrzá voda ani při -40°C.. Hlavně v těch Ruských skleněných.

    Je blbost, co tu říkáte. Pokud kříšťálové lebky vznikly kvůly nějákým vulkánům, chci vysvětlení, proč se při broušení proti vrstvám, což je proti všemu, nerospadly..
    Navíc chci vysvětlení, proč mají takové schopnosti.. Sám jsem se do třech lebek v muzeích díval.. U všech se mi stalo to, co se stát mělo..
    Jen jsem nepochopil, co jsem viděl v jedné, ale to asi nemá ani smysl říkat. Nedávalo to žádný smysl, a každý návštěvník muzea to vidě.. Každý něco jiného, ale pořád něco.
    Není člověk, který tam nic nevidí.. Jsou jen lidi, kteří tam nikdy nebyly a mají svů jnázor a lidi, kteří na to co viděli přísahají..

    Henryk, když vše najdeš na netu, najdi mi tedy nahrávku, kterou jsem UPloadl a k ní najdi video celého vysílání.. A ať má přes 5 minut. 🙂

    Ono nemá smysl snažit se tu něco říct, protože každý z vás napíše to samé.
    Kdyby jsi věděl o projektu SERPO, věděl bys, že tu sami opravdu nejsme..
    Nejsme jediná rasa, jsou tu i zvířata, to ti nikdo vzít nemůže. Nikdo nezná přesný počet živočichů na této planetě a bude se cpát do ras ve vesmíru.

    Nikdo je za následníky trůnu neměl, a bůh je neseslal.
    Páč kdyby nějáký bůh byl, nepřál by si, aby tu někdo vládl, ale aby jsme všichni byli stejní.

    Některé staré desky říkají… Nebudu říkat, oc říkají, stejně mě nazvete bezmozkem.. Prostě jsou staré několik tisíc let.. Dokonce více, než 6000 let a nápisy ukazují na jména, která se objevila později v bibli.. Nejsem nábožnej, ale v bibli to je. A jak mohl někdo, založit křesťanství, když nemohl vědět, co se stalo před tisíci lety ?
    Jako kdybych dnes na narození nějákého dítěte založil nové náboženství a zmínil jména, která tu byla před 3000 lety, když bych neměl možnost zjistit, co se v tu dobu stalo ? Ano, v dnešní době klidně, ale před 2 tisíci lety těžko..
    Neměli ti lidé možnost se vrátit, neb odochovat nějáké pověsti přesně po 3 tisíce let.

    Mimo ot znovu opakuji, že 2012 není konec světa, jen jak byl ořečeno v audiu z kosmu.. Až Země přejde do věku Vodnáře.

  • Mike (28.6.2011 | 14:16)

    Glaudit nedival si se nahodou na disaster movie ?? :-D :-D :-D :-D

  • Henryk (28.6.2011 | 12:42)

    Jinak, netvrdím, že jsme jediná žijící rasa…..Taky věřím, že tam někde ve vesmíru něco je….Už třeba z toho důvodu, že je více než 20.tis různých planet, které jsou s tou naší srovnatelné a na kterých se dá žít stejně jako tady.

  • Henryk (28.6.2011 | 12:37)

    Glaudit, to pi*o…..na netu to najdeš, touto genetickou vadou trpěli prekolumbiáni, kteří žili v letech 850-100 př.n.l……tzv. Paracas Culture Ti nic neříká?? Je to klasické zploštění hlavy a prastaré národy si mysleli, že je to následník a posel od bohů, proto jedinci s touto klasickou deformací, která existuje i dnes, byli umistováni na trůn, popř. měli obrovskou váhu slova. A k Mayskému kalendáři……končící datum je právě završením cyklu planety země a naší soustavy. Ona historie a všechno ostatní (přírodní katastrofy, události atp.) je tzv. spirálovité, tedy se opakuje, akorát v jiných fázích a ne úpně stejně. Taky se o pár věcí zajímám.

  • Glaudit (28.6.2011 | 12:23)

    Na netu nenajdete to, co vám sem já píšu.
    Já vám jen píšu, co se příští rok stane.

    Hold nejste schopni příjmout fakta.
    Ale přeci jen to má nějáký smysl.
    Vy mi říkáte bezmozek, ale počkejte za rok.

    Vy ani nevíte, kolik toho nevíte.
    Pokud si něco strkám z prstu, proč vá msem strkám důkazy ? Přečíst si o tom můžete jinde, ano, ale všude najdete jen teorie, nikoliv fakta.

    Za rok si všichni vzpomenete, že jsem vám sem vše psal a i přes všechny důkazy jste mi říkali bezmozek.

    Už řada mých teorií sshrábla jen posměch, ale nakonec se potvrdila a ti, kteří říkali, že je to nesmysl se ani nebyli schopni omluvit. Namístě vstali a bezeslov odešli. 🙂
    Takhle to za rok dopadne. Já vám tu říkám něco, co je potvrzené a vy mi tu bez jakýchkkoliv zkušeností říkáte, že jsem děcko, které všemu uvěří..
    Pokud jsem děcko, které všemu uvěří, tak mi vysvětlete, komu jsem na to skočil..
    Nikomu, kouknout se na to můžu buď obřím teleskopem, nebo na netu.
    Však se koukněte na nějákou skymapu, já vám dám souřadnice všech lodí.. Nebo zavolejte do hvězdárny a řekněte jim souřadnice, které vám řeknu. Budou na vás jen čumět s otevřenou tlamou.

    Ano, vám připadám jako děcko, ale za rok tu budete děcka vy. Nebudete nic chápat, bude tu panika, budete se schovávat, ale nebudete vědět o co jde, protože když se někdo vrací domů, často mívá otevřené dveře, ale pokud na ně někd ovystřelí další raketu, jak tomu bylo před pár lety, nebudou je jen deaktivovat v letu a shazovat z-5 deaktivované, budou je jen otáčet na nás.

    Vy vlastně ani nevíte, k čemu jaderná energie má sloužit, nemá sloužit k výrobě energie.
    My jsme jen našli jadernou energii a postavili elektrárny, ale ani si nedokážete představit, k čemu takováhle jaderná energie má správně sloužit, aby přinášela jen pozitivní výsledky. Jaderná energie nepřináší nic pozitivního.

    Jste mi ukradení, já vám tu vlastně říkám něco, co platí už tisíce let a vy mi tu vykládáte pohádky o červené karkulce..

    Za rok si an mě vzpomenete a nebudete chápat co se děje. Tak to mám rád.
    Vy nikdy nepochopíte, jaká jsme primitivní rasa, a naopak nedokážete pochopit do člověk ikdyž je tak primitivní může dokázat. Za rok všechno pochopíte, ale kdo nepříjme fakta, s tím naloží podle toho, jaký je smysl našeho života a proč jsme byli vytvořeni.

    Jak by se v tuto chvíli hodilo: „Je důležité poznat, že oheŇ pálí, a že když prší, tak je hlína mokrá.“
    Tohle si pamatujte a zopakujte si to, až tu bude zmatek. Pak pochopíte, proč vám to říkám.

    Není to jen pořekadlo, jak by se mohlo zdát. Např. „Naše lupínky v mléce nezměknou.“, ale časem poznáte, co mám na mysli.

    Možná vám všechno dojde, až se ve zprávách po celém světe objeví záznamy, jak k nám tyto lodě míří.
    Není možné zasáhnout cíl, který uhýbá ostrým úhlem. 🙂
    A už vůbec né vyšší rasu a nepochopitelnou technologií.

  • ter (28.6.2011 | 10:52)

    O co se jako hádáte? jestli je to fake nebo ne? to je jako dulezity? je to udelany pekne, me se to libi. aj kdyby to melo byt sestrihany..tak co..sikovnej pesan :applause:

  • vitaliy (28.6.2011 | 10:31)

    Glaudit : Koho zajimaj ty tvý slohy? najdi si radši kamarády

  • sirup888 (28.6.2011 | 09:08)

    Teda Glaudit,mě připadáš jak malý děcko,co uveří všelijaké kravině :-D :-D

  • ANMOLON (28.6.2011 | 07:54)

    glaudite a tohle všechno je tak tajný, že to ještě ani obama neví………ty seš normální fejkožrout….kájo pojd mu to vysvětlit…. glaudit je asi bývalý redaktor hromu nebo co…..pravda je hold všechno co je na netu….vědci to neuznávaj nejsou ochotný , ale glaudit je ochota sama :applause: ty nejsi bezmozek ty jsi scifibezmozek…

  • Glaudit (28.6.2011 | 07:37)

    Ras mimo zemi existuje tolik, že takové množstvní nejsou naši vědci ochotni ani uznat.

  • Glaudit (28.6.2011 | 07:35)

    Bude se ot příští ro kvyvíjet přibližně takhle:

    Vědci a NASA Obamovi a světu oznámí, že zachytila nějáký nečitelný asteroid, nebo loď která míří na Zemi.. Jedna z fotek ukazuje přesný tvar lodi.. Shodou náhod skoro stejný jako Prometheus ze seriálu StarGate..
    Budou to tajit a tajit, ale nebudou říkat, že je to loď. řeknou jen délku.. 25km..
    Obama se spojí s papažem, a bude celosvvětový proslov.. A to v době, kdy budou na 100% vědět, že míří přesně na Zemi a že je ot nevyhnutelné..
    papež sám, obama sám, nebo oba dohromady budou mít proslov.. 100% ho bude mít obama.
    Přiznají v něm existenci mimozemských ras a schovají zbraně hromadného ničení, které proti nim už několikrát neuspěly. Umějí je sami deaktivovat.

    V současné době má jejich rasa takové technologie, že kdyby měli menší loď, můžou tu být jen za několik hodin.
    Své technologie mají pro sebe a s nikým se nedělí.
    Lodě můžou ihned z místa zatočit o 90°, protože nejsou řízeny jako řízeny, ale jsou řízeny silou energie. NEvím, jak to nazvat přesně. Nepracuje to na ZERO-POINTu.
    Mohou doslova ohýbat a roztahovat prostor a dostat se tím kamkoliv za jakokoliv dobu. Cestovat tím pádem rychlostí větší, než je rychlost světla.

    Myslete si o tom co chcete, ale za rok si vzpomenete, že vám tohle někdo psal a snažil se vám o tom říct co nejvíc.

  • Glaudit (28.6.2011 | 07:26)

    Promiň Echt, ale nemůže to být uděláno nějákým horkem.
    Je to několik tisíc let staré. Je to vyřezané proti vrstvám. Kdyby se něco takového dělalo i v dnešní době, lebka by se rozpadla. A pokud jsou dělány horkem, i přes vše, co tomu odporuje, jak vysvětlíš ty jejich vlastnosti ? Napříkla dodám další lebku.. Lebka zkázy.. Když se jí podíváš do očí, napnou se ti svaly na rukou a nohou.. Oči ti to začne vtahovat jakoby do prázdných důlků lebky..
    Pokud tomu nevěříte, tak se jeďte kouknout od muzea, budete v 2. skupině lidí, kteří to viděli. 1. skupina lidí je ta,k terá to nikdy nezkusila a neviděla to.

    Ty lebky se nestahovali. Je to rasa, která přišla po pádu Atlantidy, a ta má shodou náhod tvar jako pár kráterů na Marsu..

    S těm lebkám byly vytvořeny počítačové podoby, takže až přiletí, a pokud budou vypadat stejně, nebo podobně, prý to zveřejní. Páč je na nich prý něco zvláštního.

    Důkazy o gigantíckých kosmických lodích, které míří na Zemi..
    http://www.Upload.Jabko.net/soubory/giant-spaceship-small1.jpg
    http://www.Upload.Jabko.net/soubory/giant-spaceships-towards-earth.JPG
    http://www.Upload.Jabko.net/soubory/giant-spaceships-towards-earth20.jpg
    http://www.Upload.Jabko.net/soubory/bob-dean-nasa-9-comp0.jpg

    Dále..
    MP3 nahrávka, která zachycuje, jak byl narušen signál televiznáho vysílání z kosmu. Kvůli tomu, že signál vycházel z kosmu, nebylo možné ho zastavit.
    (Vrillon – galaktické velitelství ASHTAR)
    K tomu ještě dodám, že byla dokonce i viděna loď, která signál vysílala.
    http://www.Upload.Jabko.net/soubory/vrillon-19772.mp3

    Pokud tomu není rozumět, napište si sem o anglický text, nebo překlad.

    Lebky jsem vám sem hodil.
    důkazy o nalezení Atlantídy můžete nalézt na netu.
    Byly nalezeny podzemní domky a chrámy.. Chrámy velikostí odpovídají velikosti Poseidonových chrámů..

    A k tomu.. Jak by si někdo mohl nechat stahovat hlavu, aby vypadal jako příslušník jiné rasy, když má modrou kůži a měří cca 3 metry ? NAvíc má nevysvětlitelné schopnosti..

    K toomuto dodávám, že tu nemluvím o konci světa v roce 2012, ale mluvím tu o něčem, co se v to mroce 100% stane.. Přiletí sem kosmické lodě o délce 25km.. Co bude dál nevím, prostě sem přiletí, zbytek je na nich a na nás..
    Dále: Jsou ze souhvězdí Síria.. Směrem od Zeta REticuli, takže se nedivte, že letí přímo sem.. Po projektu SERPO se nedivím ničemu.
    Ty fotky gigantických lodí byly po přistání Apolla z cesty na měsíc ihned utajeny.

  • Echt (28.6.2011 | 01:29)

    A pro fejkare- kdyz jde naanimovat cely film se zelenym avatarem, proc by nesla naanimovat chivuava nebo jak se tihle neuroticti psi vubec pisou.
    Podle me ma ten es tak genialni tanecni techniku, ze nemuze byt pravej-

  • Echt (28.6.2011 | 01:23)

    Glaudite- co blbnes, uz mitu pripominas Jehovisty s jejich vecnym koncem sveta- sorry ale – ty skleneny lebky jsou nalezany v diamantovem okoli- to znamena ze tam byla teplota vulkanu a vysoky tlak. Takze podle me teorie spis normalni lebka organickeho puvodu shorela v horke zemi, zustal tam prazdne „Hasenmailovy“ ohraniceny prostory vytvarovany i teplem a tlakem jako u gipsovyh odlitku z Pompeji … No a nekdy tam byl skelnej kremik co tam v podobe kristalu proste natekl- podle me je to jednoduchy a vysvetlitelny i bez mimozemstanu…

    A k dlouhym hlavam Glaudite, co je citujes: Pokud se podivas uz i do Tutanchanova hrobu, byl nejaky cas tendence ty hlavy takhle zobrazovam (faraon jako buh slunce Amon, s dlouhou hlavou, :lol: pokud se nemylim ) no a to byla tahle forma). Je dost mozne, ze to byla desetileti takova moda, ze si stuhama stahovali hlavu a ta tim padem rostla do vysky. Proti gustu zadnej disputat. Spis me bude zajimat, jak za pet tisic let nekdo bude vysvetlovat silikonove implantaty v nasich soucasnych hrobech. :-P

  • Echt (28.6.2011 | 01:03)

    magnetickych, skryva, posouvaji, a, rytmu, fyziky, kevlorovych (???) tady jsem neco propasla v materialiich…, ja nevim, tohle na kaju nevypada…..

  • Echt (28.6.2011 | 00:58)

    Kdo se zase naboural do kajova nicku?

  • kaja (28.6.2011 | 00:55)

    je to opet fake ta civava ma na tlapkach smes magnetickich kovu,a pod podlahou se skriva clovek s magnetem a posou va ji do ritmu,a pritom ma predni packy pripevneny k lanku s kevlorovich vlaken.takze zase fejk.Mam diplom s fiziky takze neni to pro me problem poznat.snad nektere mene chapave poucim.

  • Miška (28.6.2011 | 00:20)

    No mám doma křížence.. je jí deset měsíců a tohle zvládá s přehledem.. záleží na výcviku a ne na nějakých biologických hlediscích.. kdyby záleželo na tomhle, proč já nedokážu hýbat ušima a můj přítel jo?..

  • R-Com

    R-Com (27.6.2011 | 23:45)

    na copak asi tak civí ta Čivava ? :-D

  • dragan (27.6.2011 | 23:37)

    co je to za song ?

  • andressiass (27.6.2011 | 23:09)

    glaudite: dej sem vse co mas.ak neco mas..cekam! a havko :applause: :applause:

  • mickalius (27.6.2011 | 23:07)

    NEJLEPŠÍ!!!!!!!!!!! :applause: :applause: :applause: :applause:

  • golder.Jr (27.6.2011 | 22:09)

    on netančí ale drží rovnováhu HOVADA jak prešlapuje :plesk: :plesk:

  • Glaudit (27.6.2011 | 22:08)

    dedek yodier: Pokud tedy nemůže stát na zzadních, tak vysvětli, proč na nich stojí..
    I debil, který v životě nechodil do školy přeci pozná, že to není střihlé. A dokonce to není ani plyšový chechtací panák na klíček, jako jsi ty.

  • žirkets (27.6.2011 | 21:37)

    me to spis prijde jako kdyby somroval o kosticku nebo nejakej suchar :-D

  • Glaudit (27.6.2011 | 21:00)

    Znovu opakuji, že Obama bude mít příští rok celosvětový proslov, který bude říkat buĎ s pomocí papeže, nebo jen s jeho slovy.

    Znovu vám tedy říkám, že si můžete napsat o jakýkoliv důkaz a já ho přímo sem, nebo přímo vám pošlu.
    Aby někdo neříkal, že si něco cucám z prstu.
    Říkejte mi bezmozek, ale nebudete mi brát něco, co je pravda. Na antropologii nás učili plno hovadin, které nejsou pravda. A co já s tím, aspoň vím, jak to podle nich bylo.

  • Glaudit (27.6.2011 | 20:57)

    ANMOLON: Já se s ním nehádám..

    Klidně mi říkej bezmozek, ale vy k vašem tvrzení o opicích nemátežádné hmatatelné důkazy..
    ¨
    Já vám tu nadruhou stranu můžu předsunout důkazů koliv bude třeba. Dokonce o mimozemskýc hrasách.

    Tady máš lebku, která podle DNA není lidská: http://www.Upload.Jabko.net/soubory/T-34.jpg
    (máte tam vlevo fotku lidské a vpravo fotku nalezené lebky).

    Tady k těmto lebkám, které sem hodím můžu říct mnoho.. Je to rasa, která obývala Atlantidu. (Atlantida byla nalezena, můžete se o tom dočíst na netu). Po jejím pádu ti, kteří nestihli odletět se museli rozprchnout k nejbližším břehům..
    Měli nevysvětlitelné schopnosti. Výměnnou za to, že lidi naučí všemu svému vědění se nechali uctívat.. Například Usir v Egyptě..
    Koukněte se na fotky, kde byl znázorňován Usir.. Uvidíte postavu s modrou kůží, kterou tato rasa měla.. Do výšky měli cca 3 metry a měli protáhlou lebku dozadu. Vyrobili křišťálové lebky a postavili pyramidy. Jak je postavili se můžete kdekoliv dočíst, nebo se mě zeptat. Křišťálové lebky, jak je známo mají schopnosti.. Každá jiné. Například některé vám mohou ukázat minulost světa.. Pokud se podíváte lépe, mohou vám ukázat jeho budoucnost, nebo i konec. Sám jsem se byl kouknout v muzeu v Londýně na jednu.. Někteří na schopnosti lebek nevěří, jiní na ně přístahají. Já jsem to viděl. Je to ostrý obraz stejně jako v reálu, nebo jako v televizi.
    Akorát nevidíte souvislost.

    Tato rasa kontaktovala několikrát naši planetu. Pokud chcete záznamy v MP3, napište si o ně.
    Dokonce dali výhružku, že pokud nám neprozradí existenci jiných ras, příjdou sami. To se taky v roce 2012 stane. Už jsem to psal, ale na zemi míří gigantické kosmické lodě, fotky vám mohu poslat.. Podle rychlosti a dráhy letu přiletí v prosinci 2012..
    Jedna loď má délku 25km..

    Fotky jejich lebek:
    http://www.Upload.Jabko.net/soubory/T-176.jpg
    http://www.Upload.Jabko.net/soubory/T-177.jpg

    Mimo ot je na mnoha nalezených starých Egyptských i jiných deskách starých tisíce let jasně napsáno, co jsme zač. A jména lidí na těch deskách jsou později zmiňována v bibli.. A to ještě několik tisíc let, před naším letopočtem. .To ještě ježíš nebyl. Jestli vůbec.

    Před námi žili další 3 podobné rasy.
    My jsme se nevyvinuli, byli jsme geneticky vytvořeni jako nižší rasa.

    Vyložte si to jak chcete, ale až sem za rok v prosinci přiletí, jakože na 100% přiletí, poznáte pravdu a ještě si vzpomenete na to, co jsem vám tu psal a jak jsem všem podsouval důkazy.

  • haXik

    haXik (27.6.2011 | 20:07)

    Šikula, malej ale šikovnej :applause:

  • ANMOLON (27.6.2011 | 20:07)

    glaudite ty jsi bezmozek že to svět neviěl ani se už nedivím že se hádáš s kájou…..

  • Glaudit (27.6.2011 | 19:27)

    No mě osobně příjde, že člověku je spíš podobnej pes, než opice..
    Opice se nikdy nevyvine natolik, aby se nám podobala..Maximálně ve stavbě těla, a inteligenci dvouletého dítěte..
    Když se pes postaví na zadní jako čičava, vypadá také jako podobná člověku.. Už tím, že stojí na dvou a má jakoby ruce.. Jediné s čím nesouhlasím v podobě je ocas.. Člověk by taky uměl běhat po čtyřech, kdyby ho to od narození učili.. Nohy by tolik neohl a běhal by celke mrychle..

    Nikdo neví, jak se život vyvíjel, ale člověk se něják musel křížit.. Pak je to vidět na podobě psů, opic a lidí..
    Množej se stejně..
    Pokud jsme tedy někdy byli opice, byli jsme i psi.
    Můj názor: Není tomu tak, oni jsou podobní nám, né my jim. To jsou jen mutace člověka.

  • Echt (27.6.2011 | 19:13)

    Teda na to ze je to nick,,, tak uz ma na facebooku 65 kamaradu. Lidi co silite, Kaja je do uterka pryc, prijede a klepne ho to. :shock:

  • andy (27.6.2011 | 18:43)

    fuj takovej vobludák :fuuj:

  • Share (27.6.2011 | 18:33)

    neni to fake kajo?

  • rosizrosi

    rosizrosi (27.6.2011 | 16:07)

    chladně to rozjel :thumbsup:

  • Janina (27.6.2011 | 15:05)

    Něco mezi salsou a merengue…. :-D :-D :-D

  • Hugie (27.6.2011 | 12:12)

    Spíš netopýr s velkým kokotem :-D

  • kypy (27.6.2011 | 11:05)

    tyvole ani ja bych nevydrzel tak dlouho na 4rech :-P:-D :-D

  • exeggutor (27.6.2011 | 10:41)

    pri tomto videu som az plakal tak som sa smial :-D :-D :-D

  • Bhm1 (27.6.2011 | 10:40)

    Se jí chce na záchod ne? :-|

  • ujo jano (27.6.2011 | 10:39)

    kaja ty zase bodujes :plesk:

Vyhledávání








Přihlášení



TOPlist