• Idiot v octávce

    Idiot v octávce

    Kategorie: Videa>Ostatní | 7.04.2011

    Jaký je váš názor na tuhle dopravní situaci? Škoda, že nejsou slyšet ty desítky hezkých slovíček, které musely padnout na adresu pána v octavii


Komentáře

  • kuko (5.5.2012 | 10:32)

    Aleze jaka silna debata? Ale netreba sa bat, u nas SK to nie je lepsie. To si vsimnite auta so znackou HC (Hlohovec pri Trnave), tak toho by boli plné stránky..ja by som daval vodicaky od 25 rokov, a kazdy rok na psychotesty (bez uplatkov). A sme zase na bicykloch nádhera :applause: :applause: :applause:

  • radar (2.1.2012 | 23:35)

    já bych to vzal po trávě a nazdar blbe

  • Jack (11.10.2011 | 21:28)

    Kucíííí, Vás to nějak vzalo. Prasáren se na našich cestách děje hodně. Ten oktávista může být rád, že kameraman neměl teréňáka s rámem a nejel 60 km/h. Tu plnou čáru bych asi neomlouval, ale jinak jsem na straně kameramana. Jo, a na silnici nebojujeme – spolupracujeme, chlapci. Adrenalin si hoňte jinde !!! :roll: :roll:

  • morito (24.6.2011 | 14:29)

    pre KAMIONISTOV…no modelová situácia zo života koľko kokotov má vodičák
    a neberie ohľad na plynulosť cestnej premávky…
    úśek síce s iba s jedným jasným pruhom pred vykladacou rampou…KEĎ SA NA VýKLáDKU VYVOLá KAžDé DRUHé MV MALI BY SA čAKAJúCI PLYNULE RADIŤ ZA SEBA … ALE NIE KAžDý SI SEDí A čAKá NA SVOJOM MIESTE… TO žE SA Už BLOKUJE KRIžOVATKA A VšETCI TRúBIA JAK KOKOTI NIKOHO NEZAUJíMA.. SKúS NIEKOHO OBEHNúŤ A ZARADIŤ SA NA VOĽNé MIESTO TAK ŤA IDE ĎALšI DEMENT UDUPAŤ AJ KED ŤA BERú PODĽA DODACíCH LISTOV, TEKžE JE JEDNO KDE STOJíŠ …Až KED PRíDU POLICAJTI KLOPAŤ NA DVERE KAžDéMU JEDNéMU Až VTEDY SA POPOSúVAJú…
    A CHUDACI čO NA DIALNICIACH TýRAJý VODIčOV OSOBNýCH mv RADšEJ SA TVáRTE žE TU NIE STE …
    JE CHORé A NELOGICKé AK NIEKTO NIEKOHO ZABLOKUJE LEN PRETO , žE TEN DRUHý ROZMýšĽA A PRAVIDELNE SLEDUJE ZMENY VýHLášOK ….

  • Honza (25.5.2011 | 13:16)

    Boha, v jaké zapomenuté části to je. Těm lidem nedošlo proč je jsou tam dva pruhy? A dement v Octavii ještě nezná ZIP idiot.

  • Deuren (17.5.2011 | 21:22)

    Oktávek – hňupoidní hovado, co stejně jako naprostá většina hňupoidních hovad v ČR, stojí v jednom pruhu místo toho aby se řídili zákonem přikázaným pravidlem zipu. Proberte se, žádný banánový fronty, normálka zip. Akorát že kvuli takovejm zmetkům vždycky musím zastavit a pak zip probíhá při 20kmh. Zajímavý, že v Německu/Rakousku se to zvládá v běžné rychlosti kolem 50kmh.

  • martin (2.5.2011 | 22:08)

    všechny takové hňupy co takto blokují naše silnice bych nakopal do : ale hlavně naše policie bude nadále přihlížet a pak v možném rychlém úseku měřit a vybírat! A ve výčtu debilovin našich jakoby řidičů by se dalo pokračovat! Běžte se již poučit do ‚Rakouska nebo Německa!

  • monotone (2.5.2011 | 02:12)

    Jde vidět že komenty tady píšou děcka i lidi co vůbec nemají řidičák, nebo sváteční řidiči a nebo naprostí dementi :plesk:…. Bohužel takový byl i řidič octavie. neznalost metody ZIP !! hned bych mu nafackoval :punch:

  • foxoxo (17.4.2011 | 15:05)

    Lidi je to úplně jasné. Metoda ZIP jak už to tu zaznělo hodněkrát… Navíc máte SPZ řidiče Oktávie, záznam není problém zvednout telefon a zavolat na policii ;-) Takoví řidiči si myslí že budou někoho vychovávat, ale šeredně se pletou a většinou to jsou kokoti, kteří si myslí jací nejsou mistři světa 🙂

  • LetadloF (17.4.2011 | 06:50)

    vetsina z lidi co davaji za pravdu ridici v oktavce bud nema ridicak nebo nezna pravidla silnicniho provozu.pri sjizdeni ze dvou do jednoho pruhu se ridici MUSÍ ridit zipovym systemem!!!zipove razeni je v pravidlech presne definovano,bohuzel spousta ridicu ho ani nezna. v kazdem pripade pri pritomnosti policie by ridic oktavky dostal pekny flastr.

  • ByloJeBude (14.4.2011 | 15:50)

    :applause:

  • mark (14.4.2011 | 10:08)

    Kdo neví jak se řadit do jízdních pruhů v případě, že nutně potřebuje projet vozidlo s právem přednosti jízdy nemá za volantem co dělat. Nevidím jediný důvod proč by měl řidič vozidla s kamerou…jak tupá ovce stát v jedné koloně s ostatníma.
    Jinak pro řidiče Octavie:
    – nesmět ohrozit znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nevzniklo žádné nebezpečí,
    – nesmět omezit znamená povinnost řidiče počínat si tak, aby jinému účastníku provozu na pozemních komunikacích nijak nepřekážel,
    atd.
    Tobě chlapče bylo hodně ukřivděno, že???

  • Lenka (13.4.2011 | 15:37)

    lidičky, kdyby nakonci fungoval normálně zip tak je to jedno,ale tam to znam, a jeste se mi nestalo ze zip nekde funguje dobre, protoze kazdej se boji zaradit az na konci a radi se driv, v tom pripade prava strana stoji jak u debilu a ta leva se posunuje, jen tak imochodem, pokud to je takhle, jak jsem videla tuhle situaci, taky jsem to zbrzdila kolikrat sama a nestydim se za to, v tom pripade jedou vsichni stejne rychle…..

  • Carmaniac (12.4.2011 | 22:35)

    Kameraman je v právu!!!!!!!!!!!!!! Když jsou 2 pruhy souvisle jedoucí a není pruh odstavný, necháva se prostor na projetí záchraných složek mezi těmito pruhy. A jsem moravák a řidiči jsou tu opravdu horší……… bohužel

  • Jebač srn ze SRN (12.4.2011 | 22:34)

    Dzanys: řidič za kamerou nijak neohrozil provoz, naopak ho urychloval do tý doby než mu to vemeno v oktávce zatarasilo cestu

  • Dzanys (12.4.2011 | 07:42)

    Pan v octavce by se hodne divil kdyby to treba ridic jedouci v levem pruhu nedobrzdil a naboural ho:D..kazdopadne ten usek znam jak sve boty,a popravde vubec nechapu proc pan objizdi celou kolonu kuli 10minutam?stejne bude stat pred kruhacem..videl bych to tak ze oba zbytecne ohrozovali plynulost silnicniho provozu a kdyby jela ta sanitka nebo hasici tak chudaci ti pro koho by jely…lidi chce to trchu potlacit jesitnost zatnout zubi a nejak to prezit!ohleduplnost taky neni spatna vec….ja bych resil spis stav te silnice kterej je velmi zalostny:-/

  • kutis (11.4.2011 | 23:09)

    Och, tolik „debilů“ a „kreténů“ na jednom místě. Pánové, já z Vás žasnu. Tam je jasný ZIP. Pán(je mi jedno, že je pravděpodobně z Brna a že má Octavii) je lehce mimo mísu a prokazatelně blokuje provoz. I by se možná dalo souhlasit s tím, že je debil.

    Kdyby mě někdo chtěl soudit na základě jednoho příspěvku, rád si všechny Vaše poznatky poslechnu osobně, nechť se ukáže, kdo je tu jenom žvanil( a asi i debil).

    Václav Kutěj
    Rokycanova 1484, Písek 8-)

  • April (11.4.2011 | 17:44)

    No jo Kuřim, tady u nás je možnejch hodně věcí xD

  • deny (11.4.2011 | 16:43)

    ano tohle není fér od te octávie je tam jasná ta značka rychlejší pruh levy ktery se má zařazovat do pravého pravidlo zipu takže co píšete dobře octavák nezná pravidla silničního provozu a vy taky ne u mě je to ignorantni debil ketry jsi zaslouží na prdel 😀

  • mirdaZ13 (11.4.2011 | 15:07)

    když to tady tak čtu,tak bych ty,který se zastávají toho dementa v oktávce,opravdu chtěl potkat a abyste mi tohle udělali…
    nejen,že byste cálovali novej čumák a motor,ale ještě bych zůstal pěkně tak půl roku doma…potom bych chtěl vědět co byste říkali…máte v mozkách nasráno…se ani nedivim,že taháme pořád tolik mrtvol a rozstřelenejch aut…se do prdele proberte vy hovada,už mě nebaví rozdejchávat lidi a za měsíc je táhnout znova…pořádně si pročtěte zákony a vyhlášku a potom se tady omluvte…
    a klidně mě tady zdrbněte a urážejte…ste nepoučitelný a za svoji namyšlenost a aroganci zaplatíte a svoje blízký uděláte nešťastný…

  • Kamil (11.4.2011 | 14:57)

    njn demence nekteri opravdu nechapou slovo ZIP na silnici :plesk: a sposta komentaru tady skoda mluvit bezte znovu do autoskol.

  • BurnyPit (11.4.2011 | 06:55)

    Na videu i zde v diskusi se jednoznačně projevila stupidita lidí, kterou denně vídáme na silnicích. Řidič Octávie by zasloužil nafackovat a zabavit řidičák. To že tam stojí všichni jak naprostí idioti v koloně místo, aby využili zákonem daného práva zipu a tudíž jeli v obou pruzích a pak se slušně řadili těsně před zůžením, čímž by celé čekání zrátili téměř o polovinu, stojí tam v koloně a čumi jak paka. A pak se ještě chovají jak dementi a brání rozumnému řidiči v průjezdu.

  • Charlie (10.4.2011 | 22:09)

    Lidi kamioňáky nesmíte řešit,ti si léčijou svoje mindráky.Na silnici jsou největší tak si dovolujou přece jenom skuste vytlačit osobákem kamion.Myslijou si o sobě bůh ví co ale…Škoda mluvit.

  • Jebač srn za SRN (10.4.2011 | 21:30)

    Blejdik: Ty blbečku jeden, já bych ti ten kamion narval do prdele, kdybys mi něco takovýho udělal. Omlouvá tě pouze fakt, že seš kamioňák, což jsou obecně hloupý lidi, co se nedokážou živit jinak. :plesk: Divim se že ti tu tvoji kamioňáckou držku ještě nikdo nerozkopal ty lůůůzo. Jako řidič kamionu jsi naprosto bezvýznamný tupý člověk který v životě ničeho nedosáhne, tak si tim blokovánim léčíš pocit méněcennosti… nakopat takový zmrdy je málo

  • Johny (10.4.2011 | 20:57)

    zmrd.mit nejaky GMC s rampou ve predu,tak asi jenom zesilim muziku a strcim nohu az do motoru v miste plynovyho pedalu :music:

  • panoramix (10.4.2011 | 20:11)

    @LB brno. Uznávám, že to je na hranici. ;-)

  • Blejdik (10.4.2011 | 16:46)

    Takhle to dělávám taky,ale kamionem,prostě zacpu ten levej pruh,v Německu je to úplně normální,každej jezdí až na doraz a pak vnikaj několikakilometrový stau…když by se do toho levého sral každý,tak se to prostě totálně zacpe…jen ať si čeká,jako všichni ostatní v pravém pruhu,předbíhat se nemá 😛 správně to udělal chlap v Octávce…sice pravidlo zipu má svůj význam,ale tady se určitě neosvědčí…

  • Toms (10.4.2011 | 12:56)

    tipečkovy bych asi udělal pěknou diru do hlavy :punch:

  • Charlie (10.4.2011 | 08:55)

    Když tam byl s tou Octávkou na štorc tak mu měl rozpárat celej bok. :punch:

  • patla (9.4.2011 | 23:31)

    28zemi 4 kontinenty ma zkusenost, pravidlo zipu hotovo vsude ve svete by z tou octavkou zadrel dva pruhy hotovo a je dobre ze po spousta leteh co je odzkouseny v zahranici se konecne ustanovilo i v ceske vyhlasce. :thumbsup: jenze tady je to furt pravek :lol:

  • Jebač srn za SRN (9.4.2011 | 20:27)

    JOE: TY ČŮŮŮRÁKU JEDEN DEBILNÍ!!!!!!!!! To pravidlo zipu neni žádnej výmysl, je to ustanovení v zákoně, které se má dodržovat a pokud ho někdo nedodržuje tak je debil a dobře mu tak, at si v tý koloně stojí třeba celej den. Mě osobně neni blbý předjet celou kolonu, naopak mě to hřeje u srdce, když můžu předjet bandu tupohlavejch čůráků jako seš ty

  • LB brno (9.4.2011 | 19:54)

    panoramix to co si napsal v koloně v koloně neplatí
    nebo mi chceš říct že ten kdo předjíždí odstavný pruhem nepředjíždí ale objíždí

  • panoramix (9.4.2011 | 18:31)

    @JOE. Ty seš tak blbej, až to mlátí dveřma. Je to vůbec možný, že si dokáže někdo protiřečit v 5 větách 3x?

  • panoramix (9.4.2011 | 18:28)

    Schválně jsem se podíval na to video ještě jednou a pán s kamerou neporušil pravidla. Jednoduše proto, že počkal, až to auto před ním zastaví. Jednalo se o stojící objekt. A to znamená co? Že ho nepředjížděl, ale objížděl. Situace byla přehledná. V jednosměrce proti nemohl nikdo jet, takže kouknout do zrcátka a můžeme jet. :twisted:

  • radimec (9.4.2011 | 18:01)

    nezapomínejte na toho v te C3. Ten mu k úspěchu docela pomohl :-)

  • joe (9.4.2011 | 15:25)

    Pravidlo ZIPu je fajn, jenze v CR ho nikdo nedodrzuje.. TAK PROC TADY TIM ARGUMENTUJETE? V praxi do vypada tak, ze kdejaky orazeny zmrd sjede autem na zacatek a pak se cpe do pruhu, vubec temto lidem neni trapne predjet celou kolonu. Palec nahoru pro toho typka v te oktavce! Vyborne s nim vybehnul.

  • LB brno (9.4.2011 | 14:26)

    beru nebylo to spravny, ale i řidič s kamerou neměl přejiždět přes plnou čaru protože se tam vjiždělo v jednom pruhu.
    beru nebylo to správný, ale i řidič s kamerou neměl předjíždět přes plnou čaru protože se tam vjíždělo v jednom pruhu.
    nechápu k čemu by tady pomohl zip kdyť by to jelo kdyby pořad takhle někdo nepředjížděl. Když se na to podivate od te doby co ho blokoval podle někoho Idiot v octávce tak to pořad pomalu jelo.
    Podle někoho Brňaci neumí jezdit ale je zajmavy že když znám zkratky v brně tak projedu pohodě i ve špičce ale v Praze se mi to ještě ne povedlo
    Navíc Brňaci jsou tolerantnější řidič

  • sarin (9.4.2011 | 13:38)

    jasná ukázka toho že blbost vládne světu a takových omezených čuráku jezdí po silnicích plno,tu ploutev s fakáčem bych mu polámal :punch: a ti co ho tu obdivujou jsou zřejmě stejní kokoti kteří buď nemají řidičák nebo maj v hlavě stejně nasráno jako ten pičus v octávce aspoň si přečtěte pravidla silničního provozu

  • Mc. Jurva Kurva (9.4.2011 | 09:17)

    tady se někdo jmenuje Mucosolvan retard ?

  • Adam (9.4.2011 | 07:42)

    A uvažovali jste o tom že kdyby jste všichni nestáli jako osli v jednom pruhu a na konci připojení dodrželi pravidlo zip,byl by průjezd rychlejší.Pán za kamerou jel zcela v souladu s pravidly a že ostatní rádoby slušňáci stojí jako stádo ovci v pravo je jejich věc.

  • Pitbullek (9.4.2011 | 01:56)

    Nevym jak ste na tom z nervama vy ale tohle mi udělat tak uš ho taham a toho fakače bych mu narval do prdele a zlomil :punch: :punch: :punch:

  • Black (9.4.2011 | 00:00)

    Správně. Ti co tu psali o pravidle zipu mají rozhodně pravdu. Buzeranti co to neumí, ať se raději neserou do provozu. Neznaj vyhlášku. Takových blbů tu bohužel máme moooc. :fuuj:

  • Jason-X (8.4.2011 | 23:27)

    Luigi: Seš úplně off topic :thumbsdown: nemá co blokovat ani když nikam nespěcháš

  • Luigi (8.4.2011 | 23:15)

    Aha , a přemýšlel někdo nad tím, co když byste jeli zrovna akutně do nemocnice, třeba se synem nebo manželkou a tohle by vám někdo udělal? :roll: Ted mluvte

  • Djohn (8.4.2011 | 22:57)

    vytahl bych ho z auta a rozbil mu držku… nebo bych to tam vzal po travě.. :-)

  • Nasso (8.4.2011 | 21:04)

    Že by se ztoho naučil řidit… :lol:

  • lukas (8.4.2011 | 21:03)

    Toho z…. ridica bych za toto na miste vytah z te jeho Octavie a propleskl tak,ze by se stoho ….!

  • Jason-X (8.4.2011 | 19:59)

    Prostě a jednoduše, zákon i čitý selský rozum v této situaci mluví jasně… jenže je to těžký, když je polovina českých řidičů podprůměrně inteligentních, pak to dopadá tak, že vemena stojí všichni vpravo a běda jestli si někdo dovolí je předjet

  • Nasso (8.4.2011 | 19:57)

    Panoramix :applause: :applause: :applause: :-D :-D
    Myslíš že to pochopí? Já si myslím že jsi to vysvětlil pořád moc složitě, chtělo by to něják zjednodušit. Možná animací, nebo něco podobného. Dávám tomu hodinu a určitě se zase někdo ozve, komu to pořád nebude jasné.

  • panoramix (8.4.2011 | 19:30)

    xFrenkie a jemu podobní. Zkusíme si situaci namodelovat v čase, tak jak bychom se měli chovat.

    Je dejme tomu 12:00. Provoz plynulý o koloně ani památky.

    13:00 – 15:00. Provoz stále OK.

    16:00 – příbrňáci začínají odjíždět a tady přichází čas na skokové zvýšení inteligence na silnicích! V pravém pruhu se začne se tvořit kolona. Poznám to tak, že jak zákon hovoří se mohu pohybovat pouze rychlostí auta jedoucího přede mnou. Tak teď, ten který stojí třeba jako 3. v řadě prostě vyjede do levého pruhu, aby využíval kapacitu komunikace, jak mu to zákon v takové situaci ukládá. S ním to udělá každý lichý. Pro Tvojí informaci je to 5. 7. 9. atd.
    16:30 přijíždí pán s kamerou a podle toho, kde je kratší kolona se zařadí do levého, či pravého pruhu, kde souběžně pojede až nakonec, kde se všichni šťastně zazipují.

    Tak jestli jsi příklad pochopil a pochopili ho i ostatní, příště nebudete mít všichni pocit, že pán s kamerou je vychcánek a budeme všichni jezdit podle pravidel a budeme šťastní. :thumbsup:

  • properm (8.4.2011 | 19:12)

    Ten řidič za kamerou nepředjíždí, v tomto případě pouze objíždí zástup čůráků v pravym pruhu co neznají pravidlo zipu. Pravidlo zipu znamená, že se řidiči v zácpě seřadí do dvou pruhů a v místě kde se pruhy sjíždějí se pak jeden po druhy sjedou do jednoho pruhu

  • panoramix (8.4.2011 | 19:06)

    Stenley21: Tos opravdu vypustil perlu. Za bezdůvodnou jízdou v levém pruhu nelze rozhodně považovat předjíždění, nebo v tomhle případě objíždění. :plesk:

  • panoramix (8.4.2011 | 18:51)

    2: Nemo. A vo tom to je. Když k tomu budou všichni přistupovat takhle, tak budem pořád za čů*áky. :applause:

  • panoramix (8.4.2011 | 18:47)

    Snad se jednou dočkáme, že se to naučíme i u nás. Ti kdo chválíte Vochcávkáře vraťte řidičák, nebo si alespoń přečtěte 361/2000 Sb. :plesk: :roll:

    Kde se mimo jiné píše:
    Při souběžné jízdě umožní řidiči vozidel jedoucích v průběžném pruhu řidičům vozidel
    do tohoto pruhu přejíždějících z pruhu, který přestal být průběžným, vjet tak, aby se vozidla
    jedoucí v průběžném pruhu a vozidla do něho přejíždějící mohla řadit střídavě po jednom
    do jízdního proudu průběžného pruhu. :roll:

  • Nemo (8.4.2011 | 18:36)

    Tah hele je to sice krásný,že si frajer za kamerou chtěl ušetřit čekání a dodržet tak pravidlo ZIPu,ale nemyslíte,že je to tak trochu nefér.Když jednou přijedu do takovéto situace a že jich není málo po celé republice tak v pohodě udělám to co ten týpek v tý oktávce.Kdyby pravidlo zipu dodržovali všichni at už jsou z Brna či Prahy.Tak nic proti nemám,ale jeden blb si tímto manévrem zkracovat čas jízdy nebude.

  • Nasso (8.4.2011 | 15:33)

    Když si přečtu všechny příspěvky a že to je tak na hodinu. Naštěstí vyplívá závěr, že je zde víc lidí, kteří vědí která bije. A potvrzují demenci octávisty.
    Musíme se smířit s tím že nás ještě nějakou dobu octavisti a jejich fandové budou fakovat, bránit v plynulosti naší jízdy a nebo do nás budou třeba i narážet. Ale za par let na to dojdou sami. Začne to fungovat, zmizí dlouhé kolony které zasahují do dalších křižovatek a omezují tak provoz na dalších a dalších a dalších komunikacích. Naučí se zip a jízda bude plynulá, bez zastavování.
    Přeji vám neomezeným a inteligentním řidičům pevné nervy s učením základních pravidel silničního provozu našich octavistů… Těpero… 8-)

  • properm (8.4.2011 | 15:31)

    Mít nějaký velký auto, tak to do toho blbečka v oktávce nakouřim, že by tu svoji kraksnu nepoznal… a svý auto bych nechal spravit z jeho pojistky, protože za nehodu by jednoznačně mohl ON, protože naprosto nesmyslně a arogantně blokoval plynulost provozu a mě tím ohrozil na zdraví !!!!

  • trebor (8.4.2011 | 15:18)

    to mirdaZ13: zajdi si na psychotesty at ti vezmou papiry debile.. takovym agresivnim chujum bych nesveril ani trojkolku.. kde je kurva nejaka snaha resit veci v pohode.. nemec by se usmal a rad by te pustil pred sebe.. to jenom u nas si vsichni potrebujou neco dokazovat..

  • tom (8.4.2011 | 15:08)

    no jak vidim tak hold ceskej narod je nepoucitelnej.vzdycky se chytam za hlavu jak vidim ja se krasne cesi storcujou v jednom pruhu a pak druhej pruh je volnej.a druha vec je pak ty nase kolony ze?a to nemluvim o zipu ktery je pravidle silnicniho provozu uplne na nic ze?protoze ho kazdej druhej cech ani snad nezna podle toho jak se chovaji k ostatnim(nepousti a jeste na tebe troubi).nechci branit kameramana ten totiz udelal taky prestupek a tim ze prejel tu plnou caru ale ten v te oktavce musi byt pekny tupec.chapu ze nektere sere ze je nekdo predjizdi kdyz sou v kolone ale na co je tam pak ten druhej pruh kuva.zamyslete se nad sebou soferi :-?

  • abdaba (8.4.2011 | 15:07)

    nebudem si zastavat chlapka v octavke ale palec hore :thumbsup: za to,ze zbrzdil zmrda co si o to koledoval, hned na zaciatku jazda cez plnu ciaru a suverene nohou na plyne na zaciatok kolony,takyto curaci ich stylom jazdy akurat oberaju a zivot inych ucastnikou premavky :-(

  • Nasso (8.4.2011 | 14:54)

    Wencl :applause: nemá smysl to vysvětlovat. Viz komentáře výše. Když má někdo omezenou kapacitu svého mozku, tak tam prostě víc informací nedostaneš. LENS :fuuj: je toho živým důkazem.

  • Wencl (8.4.2011 | 14:25)

    a ještě dodatek: Zákon č. 361/2000 Sb., o silničním provozu, se této problematice věnuje v § 12, který k pravidlu zipu stanoví:
    „Při souběžné jízdě umožní řidiči vozidel jedoucích v průběžném pruhu řidičům vozidel do tohoto pruhu přejíždějících z pruhu, který přestal být průběžným, vjet tak, aby se vozidla jedoucí v průběžném pruhu a vozidla do něho přejíždějící mohla řadit střídavě po jednom do jízdního proudu průběžného pruhu.“ Z ustanovení citovaného paragrafu je zřejmé co musí řidič udělat. Vysvětlení pojmu „souběžná jízda“ se věnuje § 12 – Jízda v jízdních pruzích, odstavec 3, který zní: „Je-li na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy taková hustota provozu, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič motorového vozidla může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti vozidel jedoucích před ním, mohou jet motorová vozidla souběžně (dále jen „souběžná jízda“); přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu.“

  • Wencl (8.4.2011 | 14:24)

    Najezdim měsíčně kolem 6.000 km a takových idiotů jako ten v oktávce vidim spousty. To je holt českej patent, stát v jednom pruhu a nadávat jak to že to jede tak pomalu. Věřim tomu, že i kdyby tam byly čtyři pruhy, tak budou všichni, až na pár vyjímek, stát v jednom pruhu. P.S. Kdyby mi to tam takhle šoupnul docela bych měl chuť ho napálit a pěkně si pomarodit s „bolestmi“ hlavy třeba půl ročku.

  • Lens (8.4.2011 | 14:06)

    Palec na horu… Borec v oktaviii ma muj obdiv…

  • properm (8.4.2011 | 14:05)

    Já nechápu, proč ho ten magor v oktávce blokuje, je to stejnej čůrák jako ten Trpišovský, co to na dálnici zašlápnul a zezadu to do něj chudák napálil. Kdyby to do tý oktávky napálil, tak by ho pravděpodobně taky začala stíhat policie za obecné ohrožování

  • Nasso (8.4.2011 | 14:03)

    Tak to nic, myslel jsem že jsi někdo jiný

  • lukas (8.4.2011 | 13:31)

    nejezdím, ale rád bych jezdil..

  • Tom_82 (8.4.2011 | 12:44)

    Vidím, že je zde hodně „zkušených“ řidičů, když se tak zastávají toho „chytráka“ v Oktávii.
    Je to jednosměrka o dvou pruzích, na konci by měla končit ZIPEM! V Evropě to tak funguje, jen u nás se našlo několik desítek DEBILŮ, kteří se drželi v pravém pruhu. Třešinkou na dortě byl ten VYPATLANEC v Oktávii – jestli v té koloně byli i Němci, tak se museli chytat za hlavu!!

  • pzajíček (8.4.2011 | 12:35)

    tak tomu kokůtkovi v oktávce přeju,ať takhle úmyslně a zbytečně někdo jinej zablokuje provoz ve VOLNÝM jízdním pruhu,až tam pro něj(řidiče oktávky)pojede záchranka.takových zakomplexovaných a naschvály dělající chudáků škoda nebude

  • mirdaZ13 (8.4.2011 | 12:06)

    tohle nemá smysl řešit,ty co souhlasí s tím co udělaal řidič oktávky vraťte papíry a nebo vás chci potkat,abyste mi udělali něco takovýho,domů už byste nedojeli…
    a policie by to shrnula: z nepochopitelných důvodů vyjel z pravého pruhu do levého,aby blokoval plynulost provozu a toto se mu stalo osudné…mě se toho v mým mazlíkovi moc nestane….
    a pro xfrenkieho:tebe bych chtěl potkat…ani vlastní matka by tě nepoznala…zajímalo by mě kolik ti je…smrade…protože takové jsou tvoje názory a postoje vůči ostatním…

  • Matisko (8.4.2011 | 12:01)

    Nenávidim takýchto zmrdov čo zbytočne blokujú cestu !!!
    Hneď na začiatku bol Zips… .Tak nwm o čo išlo tomu debilovi v Octavi… Či chcel zrobiť „borca“ alebo muža zákona…. :plesk: Fakt debil keby som ho stretol dám mu pokutu až sčerná ! Ale je tiež pravda, že (bez urážky) niektorý Češi nevedia viesť svoje vozidlo a pravdepodobne nepoznajú ani predpisy !

  • mucosolvan (8.4.2011 | 11:54)

    jestli mam pravdu nevim, je to jen muj nazor za kterym si stojim 🙂

    pokud to jsou pubosi, muzou z toho vyrust, pokud jim je pres 20, tak to maj na celej zivot 🙂

  • Nasso (8.4.2011 | 11:47)

    Mucosolvan máš pravdu. A výstižněji jsi to napsat už nemohl. :applause: :thumbsup:
    Pořád je ale naděje, že to časem zjistí sami. A nebo věda vymyslí léky, které budou lépe fungovat…

  • mucosolvan (8.4.2011 | 11:40)

    2 nasso: to chce klid, blbec je blbec proto, ze proste neni schopen pochopit zakladni veci, je to pod jeho rozlisovaci schopnosti a tak mele porad dokola tu svou, nema cenu neustale na nej reagovat, dostal argument v podobe zneni zakona a pokud neni schopen to ani precist, tak pochopit to je pro nej nadlidsky ukol 🙂 on to proste nechape a tak je to blbec :-D

  • Pajjix (8.4.2011 | 11:26)

    TDva pruhy pánové, vím kde toto místo je, a není lepší dva pruhy a zip s průběžnou jízdou, než aby to stálo jedním pruhem na sil. č. R43 a brzdilo to provoz i tam? Zipově zařazovat se má až končí jeden jízdní pruh, a blb v oktávce, ani neví na co má páčku na levo pod volantem při přejíždění z pruhu do pruhu….

  • jurij (8.4.2011 | 11:24)

    je s užasem kolik kokotu na cestach jezdí!90% z tohoto chatu!přes piču by měl dostat ten zkurvysyn z oktavie! :punch:

  • Nasso (8.4.2011 | 11:22)

    Lukas Já si to myslel, ještě pořád jezdíš/sedíš ve Ferrari?

  • JOhny Storm (8.4.2011 | 10:33)

    Jasnej Fejk, přece mi neřikejte, že se lidi takhle dlouhou kolonou nejsou schopní zazipovat….

  • lukas (8.4.2011 | 09:58)

    jo sem…

  • Nasso (8.4.2011 | 09:51)

    Lukas nejsi ty z Olomouce…

  • Draco (8.4.2011 | 09:30)

    a kdyz se kolona neumi vyhnout hasicum tak to je vec druha;-)

  • lukas (8.4.2011 | 09:29)

    Ne asi respekt až bude příležitost tak to taky udělám miluji když se vztekají buzičci jako je ten kameraman a ti rozkuřovači co se ho zastávají….cháchááá nasrat počkej si debilku

  • Draco (8.4.2011 | 09:28)

    Pulka z Vas jsou dementi jak vino:D on by nemusel vubec predjizdet, pokud by tam ta kolona o dvou pruzich davno stala! On ji chtel pouze utvorit a to ze lidi jsou dementi a neumej se radit to uz je jejich problem! Ta Octavka mela jet radsi za nim a ne ho blokovat! a kdyby jich jelo vic tak se utvori dvouproudova kolona a nemusela by tu byt tato dementni diskuze! Takze palec nahoru pro kameramana a palec dolu pro dementa v Octavce:) Diky za pozornost:D

  • Volaaaaa (8.4.2011 | 08:48)

    Dobře von nemá se tam piča tak cpát. Takoví idioty miluju

  • Nasso (8.4.2011 | 08:15)

    Já už to vzdávám, Mucosolvan nalep si svůj nick na auto. Až se někde potkáme tak těm super řidičům dáme co proto, aby se poučili přímo v praxi.
    Ffighter natočil jsem zloděje jak mi krade motorku. přijela policie a nahrávka sloužila jako hlavní důkaz. Když tě tak poslouchám, měl jsem tedy zloděje upozornit že ho natáčím? A nechat si podepsat dokument že s tím souhlasí? :plesk: A proto se staví čtyřproudé dálnice aby jeden pruh byl pořád volný pro sanitku??? :plesk: Na druhou stranu máš můj obdiv, že tohle dokážeš vymyslet. :applause: :fuuj:

  • ffighter (8.4.2011 | 07:39)

    Pro Mucosolvan.. hlavně by ten dotyčný musel vymazat tu část,kde předjíždí na plné čáře a musel by počítat s tím,že pokud něco natáčí a pak to použije proti někomu,tak je stejně namydlenej,protože toho dotyčného neupozornil,že pořizuje záznam,tak by ho právník rozmázl jak máslo na chleba.Druhá věc je o tom zipu.Pro každého je normální zabukovat dva pruhy najednou a pak se nějak řadit..teď si představte,jak tam jede sanita,hasiči atd a všichni se pracně rovnaj ke krajnicím a šíbujou jak telata,jen aby se ta tatra protáhla,takže čistej průjezd se protáhne z minuty na 5 minut a pak se zase nadává,že někam přijeli pozdě.Nevytahujte tu nikdo,že tam hasiči nejeli.Nechává se to právě pro ten případ 8-) Takže i kvůli tomu se ve vyspělé zemi,kde se přemýšlí,nechává jeden pruh pro tento případ a i na dálnici,jen o té povinnosti nikdo neví,protože si nikde nepřečte aktualizovaný vydání Pravidel silničního provozu.Tady se tak nejezdí,to je fakt.Tady se jezdí jak v Rumunsku.“Musím být doma na kávě dřív,tak prostě nepočkám a všechny předjedu,protože jsem nadčlověk“.Každopádně všichni co máte papíry,tak miliony km bez nehod. :-)

  • nickeeer (8.4.2011 | 07:19)

    aha.. no vlastne hej, skrati sa tak kolona, ktora inak moze prelinat krizovatku pred nou.. takze vpohode. Nebojte sa, na dementov, ako ten v oktavke sa coskoro prijde, tieto kamerky sa podla mna velmi chytia 🙂 SPZ-tka vidno aj na oktavke :)))

  • nickeeer (8.4.2011 | 06:59)

    Koniec komentov sa mi nechcel citat.. je jasne, ze ten v oktavke porusil cestny zakon, ale na druhej strane ZIP sice skrati kolonu 2 x, ale myslim, ze co je podstatne, nijak neskrati cas, ktory v si v kolone pockate, pretoze aut bude pred vami rovnako vela, akurat sa budu striedat 😉

  • dzusik (8.4.2011 | 06:33)

    jebac srn ze SRN tebe bych chtěl dostat do ruk ty debilku co se porad obouvaš do brnaku.Tutově bydliš někde na vesnici a dělaš frajera.Kde jinde by jsi taky mohl jebat srny ty trotle.

  • forhill (8.4.2011 | 06:28)

    Všude v Evropě zip pomáhá a funguje..dle některých zdejších rádoby inteligentů už vím proč u nás ne..Díky idiotům jako je pán v oktávce na nás bude stále nahlíženo jako na Rumunsko a jim podobné země..

  • Archim (8.4.2011 | 05:31)

    To neni Idiot je to frajer 🙂 udělal bych to samí !! :applause:

  • gazzo (8.4.2011 | 01:39)

    rozdělil bych to přesně na dva tábory………………..
    a)AGRESIVNÍ ZMRDY KEŘÍ SI MYSLÍ ŽE SILNICE JE JEJICH A PRAVIDLA DLE NICH JAK SE JIM HODÍ…………………..
    b)LIDI KTEŘÍ SE ŘÍDÍ ZÁKONEM A TO CO JIM ZÁKON POVOLUJE.
    rozdělte se samy vy blbý tlamy plný keců
    :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

  • dakado (8.4.2011 | 01:06)

    vymrdanej píčus potkat ho já tak mu rosflákam auto a pak i držku dement jeden :punch: :punch: :punch:

  • jk (7.4.2011 | 23:57)

    brnaky nemusim,ale zastavim a dám tomu kok. zasebou

  • Colin-J (7.4.2011 | 23:51)

    dmx (neregistrovaný) napsal: (Duben 7th, 2011 | 23.46)
    jjééé já už na to přišel v čem byla chyba.. selský rozum, ten mi tam chyběl.. vlastně ty zákony o provozu na pozemních komunikacích můžu vynechat, když mi to selský rozum dovoluje. tak hoši, zítra nečekejte, že budou v bankách peníze, můj selský rozum mi říká, že když je nemám , v bance si je najdu, co na tom, že je to vloupání, loupežné přepadení nebo krádež,.. rozum.. to je ono. tak za 6 let :-D :-D :-D :-D :-D jojo souhlas

  • dmx (7.4.2011 | 23:46)

    jjééé já už na to přišel v čem byla chyba.. selský rozum, ten mi tam chyběl.. vlastně ty zákony o provozu na pozemních komunikacích můžu vynechat, když mi to selský rozum dovoluje. tak hoši, zítra nečekejte, že budou v bankách peníze, můj selský rozum mi říká, že když je nemám , v bance si je najdu, co na tom, že je to vloupání, loupežné přepadení nebo krádež,.. rozum.. to je ono. tak za 6 let :-)

  • coudy (7.4.2011 | 23:38)

    Twl Mucosolvan hlavně že si nejchytřejší na světě s pravidlem zipu, řidičák mam a zip znám…mimochodem mě taky sere že u nás nefunguje ale v tomhle případě zkus použít selskej rozum a pokud ty auta do kolony najížděj v jednom pruhu…tak je celkem k hovnu řadit se na 1200 metrů do dovu řad a pak se znova zipovat do jedný…akorát se zdržej zipovánim protože to 90% řidičů nezná..a předjíždět to je docela zmrdovina…ten v octávce prostě ze sebe nenechá dělat čuráka no, nic víc…

  • dmx (7.4.2011 | 23:36)

    Kameraman: plná čára (taky mohl těch pár vteřin počkat)
    Oktávka: Zpomalování provozu, ZMĚNA JÍZDNÍHO PRUHU BEZ SIGNALIZACE ZMĚNY SMĚRU JÍZDY !!!, porušení pravidla ZIPu.
    C3-ka: ZMĚNA JÍZDNÍHO PRUHU BEZ SIGNALIZACE ZMĚNY SMĚRU JÍZDY, porušení pravidla ZIPu, Zpomalování provozu.
    —-
    Situace jasná a nekompromisní. Autor to doufám na příslušný úřad pošle sám.
    —-
    jinak kvůli podobnýmu případu, ale bohužel od řidiče kamionu mám v noze šrouby, protože pán prostě nemohl přenést situaci přes srdce a musel mě vytlačit do příkopu.. moc příjemná zkušenost a jemu se bude určitě těch x tisíc platit s láskou. Ti, co tohle jednání schvalují, nebo hůř se jej ještě dopouštějí, by opravdu měli okamžitě zanechat řízení, protože díky nim se na silnicích umírá. Je úplně jedno, jestli je kameraman vychcanej nebo chytrej, tady je prostě zákon na jeho straně a všichni ti, co tam stojí jej nerespektují.
    mucosolvan a jeho názor držící mají naprostou pravdu a nemá smysl se tady dál zaobírat názory primitivů.
    Přeji dobrou noc a pevný nervy dalším v pozici Kameramana.

  • sim (7.4.2011 | 23:31)

    A ted Vám popíšu co se stalo mě!!!!Před kruhákem kde jsou dva pruhy a levý se zařazuje do pravého, jsem v klidu jel v pravém pruhu, za mnou asi jelo jen 5 aut a předemnou dvě auta,už jsem skoro najížděl na kruhák,v tom se přířítilo z leva auto a agresivně mě předjelo.Tak jsem ho tak trochu vytroubil,on okamžitě zastavil auto a chtěl mě chytit pod krkem, že si mám udělat v autoškole kondiční jízdy a že neznám pravidlo ZIPU.(málem jsme se porvali)A ještě mě ujistil, že kdybych ho naboural ,tak vše odseru já.
    No nevím podle mého si každý vykládá pravidlo ZIPU po svém.Podle mého logického uvažování, by to mělo být tak,že pravidlo ZIPU lze použít,ale v případě ,že nejsou stejně souvislé plné pruhy, by pak auto mělo se včas zařadit a hlavně dát přednost nebo počkat kdo mu uvolní místo.Takhle to někteří řidiči zneužívají ve svůj prospěch.

  • mivvy (7.4.2011 | 23:25)

    ja bych ho napral s favtakem v LPG s kerym skacu z meze 😀 😀 😀

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 23:22)

    Toho čůráčka z oktávky bych pověsil za koule do průvanu

  • actart (7.4.2011 | 23:14)

    dobře oktávius :thumbsup:

  • hans (7.4.2011 | 22:51)

    i kdyz to je v zakonech kdyby pulka z nich jela vlevo a radili by se zipove tak si vubec nepomuzou zip by mel smysl jen pri prijizdeni z jiny silnice nebo ulice

  • TCore

    TCore (7.4.2011 | 22:43)

    http://www.rozhlas.cz/motozurnal/pravnik/_zprava/doprostred-zleva-zprava–475084 ….ja nevim proc tu furt nekdo pise ze ten v octavce je borec…to neumite cist.. v tom odkazu je jasne napsane a je tam i obrazek jak funguje zip ve dvouch jizdnich pruzich, ten kdo to stoho nepochopi je fakt dement.

  • hans (7.4.2011 | 22:43)

    přesně to miluju když nákej kokot to takhle objíždí a pro řidiče oktávky jednoznačně palec nahoru :thumbsup:

  • nemo (7.4.2011 | 22:15)

    je to sice hezky ze rikate ze tam sou dva pruhy a tak to muzete predjet , ale kvuli takovejm jako ste vy takovyhle problemy nevznikali , kdyby ste umeli zipovat tak tam ta kolona bud neni nebo je uplne minimalni

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 22:03)

    Vita Kolarik: Sorry, že ti to musim říct zrovna já, ale tvuj fotr je kokot a vubec se nebudu divit, když z tebe vyroste stejnej čůrák

  • Colin-J (7.4.2011 | 22:00)

    Díky MUCOSOLVAN za citaci zákona o silničním provoze a vysvětlení pojmu „pravidlo ZIPu“ . Teď už jsou všechny keci typu : týpek v oktávce je v právu apod. poukazem na neznalost zákona o provoze. A ti co melou že přejel přes plnou čáru: Mrkněte na úplný začátek videa a snad pochopíte, že je to vzhledem k dalším událostem irelevantní

  • Vita Kolarik (7.4.2011 | 21:44)

    Kdopak jel na Kuřim? 😛 :thumbsup: jinak, dobře chlápek v Octavii, otec to dělá podobně 😛

  • Miro (7.4.2011 | 21:41)

    Poopravim Vas takto nefunguje pravidlo ZIPu len v Cesku, ale aj na Slovensku 🙂
    Ten kto vyuziva volny lavy pruh je kreten co predbieha slusne cakajucich vodicov v kolone a vodici sa ho snazia zablokovat, pripadne pri zuzeni cesty nepustia aby sa zaradil i ked tym porusuju vyhlasku…

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 21:31)

    bizzy: najdi mi konkrétní ustanovení, ve kterém se píše, že jakmile vidíš značku zužování pruhů tak máš brzdit a odbočovat. Ta značka má informativní charakter, nikoliv přikazující nebo zakazující, to se učí v autoškole jako jedna ze základních věcí. Jediná značka, která tě může donutit odbočit je příkázaný směr a brzdit tě donutí pouze stopka nebo omezení rychlosti. Ani jednu z těch značek tam nevidím. Přikazující charakter má pouze čára, která vyznačuje jízdní pruh a ta končí za nějakejch 200 metrů. Ten levý pruh tam neni pro srandu králíkum, já nevim co je na tom tak nepochopitelnýho. Ten kdo tu silnici stavěl tam ten pruh dal proto aby se do něj dalo zajet a zkrátit kolonu a čecháčci dělaj pravej opak.

  • Kublajchán (7.4.2011 | 21:16)

    Zip, nic jiného než zip – ale to nikdy nebude fuungovat u aut s B na značce…

  • bb (7.4.2011 | 21:14)

    co chtel předjiždet tak porušil plnou čáru. tady mate vysvetlení k zipu. http://www.autorevue.cz/jak-spravne-zipovat-aneb-razeni-do-jizdnich-pruhu ;-)

  • bizzy (7.4.2011 | 21:13)

    arakis: Zklamu tě, zákon v tomto případě hovoří jasně, pokud je levý pruh volný, neni důvod se tlačit do pravýho a zbytečně prodlužovat kolonu. Přečti si zákon 361/2000Sb. §12, odstavec (3)a(5). Řidič v oktávii prokazatelně omezil dva řidiče při přejíždění z jednoho pruhu do druhého a za to mu hrozí pokuta od 5 do 10 tis. kč a odečet 5 bodů. Z těch lidí blbce dělat nemusel, oni ze sebe udělali blbce sam

    tak a ted kdo bude za debila…nereknu ti resne zakon ci cislo vyhlasky ale pokud vidis znacku (coz ten borec videl asi 250 metru pred oktavii) ma hned zbrzdit a zacit se radit do pruhu do kteryho je to zuzeny….

  • bizzy (7.4.2011 | 21:10)

    v brne zip nefunguje kvuli kundam z prahy…jeste se mi snad nestalo ze by zip nejak posral brnak…hlavne ze v praze se vsichni pousti jak idioty a kdyz sem tam jel po hlavni tak se borec vyritil ze vedlejsi jen mavl rukou (asi jako ze mi dekuje) a ja mu narval dvere…kretenovi…pak jeste picoval ja si to predstavuju…

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 20:47)

    přesně, moraváci neumí jezdit… co moravák to ženská za volantem :lol: :lol:

  • kubas (7.4.2011 | 20:34)

    Mel by tam byt zip. co si budem rikat ale to by nesmelo byt v brne mi jsme tu sami „hajzlove“ kdyby se to dalo do dvou pruhu tak ten zip nefunguje protoze z levyho do pravyho nikdo nikoho nepusti (az na par vyjimek :D)
    :-D :thumbsup:

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 20:32)

    arakis: Zklamu tě, zákon v tomto případě hovoří jasně, pokud je levý pruh volný, neni důvod se tlačit do pravýho a zbytečně prodlužovat kolonu. Přečti si zákon 361/2000Sb. §12, odstavec (3)a(5). Řidič v oktávii prokazatelně omezil dva řidiče při přejíždění z jednoho pruhu do druhého a za to mu hrozí pokuta od 5 do 10 tis. kč a odečet 5 bodů. Z těch lidí blbce dělat nemusel, oni ze sebe udělali blbce sami

  • dnst (7.4.2011 | 20:20)

    Pan v octavii je absolutní kokot, sere se do veci, do kterych je mu hovno….zašlapat takove lidi…a za ten fucking, bych mu tu ručičku otocil na druhou stranu, primitivovi….

  • arakis (7.4.2011 | 19:56)

    :-)Koukam kazdej druhej tu sezral salamounovo lejno … Pan v oktavce presne ukazal jak se na ne musi .. Kdejakej trouba si mysli ze muze vse …. Opak je pravdou … Nejde o zip … Jde o to ze ten co predjizdel z ostatnich delal idioty .. A pan mu jasne ukazal me neposeres =] :lol:

  • vendelinl (7.4.2011 | 19:32)

    octávka :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

  • gazzo (7.4.2011 | 19:27)

    UK/odkud si pokud to mohu vědět..
    jinak se optám jinak..
    proč myslíš že tam sou dva jízdní pruhy kerý se spojují do jednoho?
    a)aby vozidla keré brzdí nevyřešený kruháč mohla brzdit i řidiče v zádu za kolonou.
    b)aby auta měly prostor na výhled kolem sebe a řidiči si užili čekání..
    c)aby kolona aut kerá by mohla sahat za konec (začátek) silnice a mohla se rozdělit do dvou pruhů aby neclonila zbytečně autům kerá z zádu chcou mít plynulej provoz
    rozmysly si co tu říkáš za kraviny a pokud možno zaškrtni odpověď (udělám si obrázek)
    :music:

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 19:20)

    Řidiči z Brna jsou obecně dementi, samý naschvály, pomalu se rozjížděj, celou dobu jedou na spotřebu a když je chcete předjet tak najednou závoděj, zipování jako by pro ně neexistovalo. Hlavně starý dědci ve feldách a favoritech, to je uplná tragédie a samozřejmě taky ješitný staříci, co se cejtí když si po 20 letech našetřili na oktávku v kombajnu 1.9TDI s tažnym a připadaj si jak ve ferrari

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 19:13)

    Já nechápu :plesk:jak ste přišli na :plesk: to, že když je kolona tak :plesk: se všichni musí nasrat :plesk:do pravýho :plesk: pruhu aby kolona byla :plesk:co nejdelší???? :plesk: :plesk: :plesk: :plesk:

  • UK (7.4.2011 | 19:12)

    Gazzo znám, na Svitavy pokračuje stejně jen jeden pruh…

  • gazzo (7.4.2011 | 19:08)

    UK/ber to tak že většina co tam stojí sou vesničani a co si budem povídat..(nic pro ti nim nemám samo)
    na vesnici se slábne tělem i duchem…
    asi budeš z vesnice co?
    páč kluci z města ví co se sluší a patří -che :music:

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 19:05)

    UK: ČŮRÁKU DEBILNÍ NIKOHO NEZAJÍMÁ CO TY SI MYSLÍŠ, ALE CO JE NAPSANÝ V ZÁKONĚ A PODLE ZÁKONA SE NA DVOUPROUDÝ SILNICI AUTA ŘADÍ VEDLE SEBE, ABY SE KOLONA NETÁHNULA ZBYTEČNĚ DALEKO, KVULI TAKOVEJM ČŮRÁKUM JAKO SEŠ TY KAŽDÁ MENŠÍ KOLONA ZABLOKUJE DALŠÍ TŘI KŘIŽOVATKY

  • UK (7.4.2011 | 19:04)

    Já jsem hloupý asi tak, jako těch třicet co tam stojí.
    A Vy jak ten třicátý první co se chce nacpat před ně.
    Takže furt třicet ku jednomu. Hoši váš názor vám neberu ..

  • TCore

    TCore (7.4.2011 | 18:55)

    http://www.rozhlas.cz/motozurnal/pravnik/_zprava/doprostred-zleva-zprava–475084

  • gazzo (7.4.2011 | 18:49)

    UK /znáš to místo kee to vlastně je??
    pokud né tak právě díky těmto hlupákům kolona sahá kde nemá místo aby byla poloviční a plynulost provozu za kolonou bezproblémová je to naopak..čekáš kde nemusíš a ani nechceš..
    si hloupý… :applause:

  • gazzo (7.4.2011 | 18:47)

    mecanic/si hloupý a takovejch je víc..absolutně nepatříte na silnic.
    jinak k videu..
    místo velice dobře znám..je to před Kuřimem a brzdí to ten kruháč kerej není ani kruháč..
    mohu říct za Brno že tu nikdo neumí zipovat a hlavně vyjíždět z křižovatky..každej jede pomale jako šnek že díky tomu tu min o 3-5 aut mohlo project aníž by musely zbytečně stát..chce to jen trochu přidat plyn a bejt rychleji v čudu,ale to bychom nesměly bejt ve štatlu ale v Praze.
    jejich doprava je luxus o proti štatlu..
    jezdím každý den po Brně a je to hrůza…největší problémy tu sou se zipováním a s pomalejma výjezdama z křižovatky….
    Díky tomuto je štatl zbytečně ucpanej a i tam kde nemusí… :plesk:
    :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :punch: :plesk:

  • Brk (7.4.2011 | 18:46)

    Uk: Než začneš po ostatních piskovat, nauč se česky. Za další, jezdím tama denně, a kdyby se frajeři rozprostřeli do dvou pruhů , nemuselo by se to od Brna na dálnici tak štosovat.
    Zip/nezip/vychovanej/nevychovanej – stejně jsou ty řeči k ničemu, když každej si bude jezdit i nadále podle sebe :music:

  • UK (7.4.2011 | 18:34)

    Ti co nadávaj na toho v oktávce sou pěkní kokoti! Ta dvouproudovka má asi KYLÁK !!! (1 km) a kolona byla už dávno přední! A ten vychcánek si myslel, že s ostatníma vyjebe. Je to prostě janek nevichovanej!!! Takže vy co tady melete o zipu a jiný pičoviny se podivejte od začátku a pořádně !!!

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 18:05)

    sousmil: Můžu ti zaručit, že když to video pošlu na příslušný správní úřad, tak týpek dostane flastr 5000 – 10000 KČ a 5 bodů. Mazej odevzdat řidičák na kamion ty blbečku jedem smradlavej, hned bych tě nakopal, kdybys mi takovou prasárnu provedl :plesk: :punch: :plesk: :punch:

  • naser si (7.4.2011 | 18:03)

    Zrovna bych vystoupil a dal tomu čurákoj v tý oktávce na držku…!!

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 18:02)

    Řidič oktávky je typický český ješitný prase, kvůli takovejm mamrdům je na silnicích tolik nehod.

  • mucosolvan (7.4.2011 | 17:52)

    2 sousmil: a vi o tom tvuj lekar? :-D ty mas kamion na obrazku a co ze to s nim delas? predstavujes si jak vytlacujes ridice do prikopu? bez se lecit magore :plesk: :punch:

  • sousmil (7.4.2011 | 17:50)

    co jste proti řidiči octávky tak běžtě do piče čuráci.udělal dobře.kvůli takovým zmrdům jsou zbytečně zácpy.je jasně vidět,že ho nezajímal zip,ale že chtěl předjet celou kolonu.pokud to jeden udělá,tak za ním pojede dalších 10 aut.a jak to potom dopadne v zužení?nepustit a nebo je vytlačit do příkopy.taky to dělám kamionem.

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 17:49)

    Překvapilo mě, kolik dementů tady začlo to prase v oktávce chválit… pak se nedivte že při takové inteligenci je každej rok tolik mrtvejch na silnicích.

  • dnst (7.4.2011 | 17:30)

    Primitivní Brněnský řidiči….jak jinak….školej ostatní….a pak když to vimdim na silnici tak bych vraždil…

  • Krtek (7.4.2011 | 16:37)

    Brk : sorac, borec co nataci

  • Krtek (7.4.2011 | 16:30)

    clupko: Ty ses asi taky chytrej vid – bez si nalestit Zigula :lol:

  • řidič (7.4.2011 | 16:29)

    Z délky fonty za sebou jedoucích aut je vidět kolik „řidičů“ princip zipu nepochopilo. Bohužel běžná realita. Nejlepší je když v pozici Octávisty je kamion, jedoucí/stojící uprostřed v obou pruzích a umravňující řidiče kteří si dovolují „předjet“. Bohužel je dost takových co po podobných událostech jako na tomhle videu si, ačkoliv zip pochopili, nedovolí souběžnou jízdu, protože vědí, že je pak málokdo pustí do zipu, anebo potkají podobného inteligenta porušujícího dopravní předpisy v domění, že musí zjednat právo. Zde se zjevně nejedná o předjíždění ale souběžnou jízdu ve 2 pruzích!!! :punch: Důležitý je výsledek takového počínání-kolona, která by normálně měla 2km, má najednou 4km a mezitím zablokuje další křižovatku, nebo výjezd… jen kvůli jednomu ….. který si myslí že někoho vytrestá. Bohužel je to marný boj, o čemž svědčí i bezpočet komentářů zde. :plesk:

  • Brk (7.4.2011 | 16:28)

    Krtek: Nemyslíš borce co natáčí? Jinak vyjel, asi o délku 4 aut, zlinčuj ho :thumbsup:
    Kamil: Pročti si to, pak nenapíšeš takovou pitomost. Už jsme o tomto psali předtím, zip není o počtu průjezdu, ale o tom, že se využijou všechny pruhy k minimalizaci kolony.
    Petinu: Nevím proč se každej cítí ublíženě když se řekne jeho město. Jsem z Brna a ublíženej nejsem, sám vím, jak jezdím. Ale v jednom s tebou souhlasím. Venku je krásně, jdu zipovat :music:

  • Krtek (7.4.2011 | 16:26)

    mirdaZ13: Zajmalo by mne, jak by jsi to oduvodnil ty – nedodrzeni bezpecne vzdalenosti ti asi nic nerika vid ?

  • Krtek (7.4.2011 | 16:21)

    Pokud si nikdo zvás nevsiml, tak borec v oktave vyjel z pruhu pres plnou caru, jinak ZIP, je ZIP.

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 16:20)

    leonn: Ty jestli jezdíš kamionem s těma kecama, tak se pak neni čemu divit, že je to na silnicích samej čůrák a pak se ani nemůže nikdo divit, že všichni čůráci jako stádo ovcí naserou dopravýho pruhu a levej pruh pak nějaký ješitný vemeno blokuje

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 16:17)

    Kamil: je vidět, že nemáš ridičák, jinak bys takovou blbost ze sebe nevypustil… od čeho si myslíš že tam ten druhej pruh je??? pro chodce ???? je tam aby ta kolona neměla 10 kiláků, ale třeba jenom 5 a nezasahovala do dalších křižovatek. To že se všichni řadí doprava je jejich blbost a neznalost zákona o provozu na pozemních komunikacích

  • mucosolvan (7.4.2011 | 16:04)

    2leon: synku? jsi muj otec ci matka? ty jo, mami ty uz umis s pocitacem? 🙂 jezdim od 18 , takze 16 let, spokojeny kamionaku? cipe? to budes jeden z tech postizenejch zakomplexovanejch moravaku, to uz chapu , ze bys byl stejnej dement jako ten v ty skudce, takze jestli je vubec pravda co tu meles, tedy ze jezdis kamionem, tak neznas predpisy a zakon a buh nas ochranuj pred tebou a tvou pretizenou liazkou, jeste neco? :plesk:

  • kamil (7.4.2011 | 15:55)

    I kdyby jich půlka přejela do druhého pruhu a ZIPOVALY se tak jim to moc nepomůže bo by tam čekaly stejně dlouhou dobu…

  • ICH (7.4.2011 | 15:49)

    ta SPZ to řiká za mě… :thumbsdown:

  • Petinu (7.4.2011 | 15:49)

    Takze kokoti jsou jenom ve Zline? A jenom v Brne? A jenom v Praze? A jenom v Ostrave? A jenom v Plzni? Takze kokoti jsou vsichni vsude? Gratuluju Vam panove k vasim myslenkovym pochodum. Zda se, ze vetsina kokotu nejezdi autem, ale koukaji na tyto stranky. A jeste k tomu asi berou drogy. :-D No nic, venku je hezky, jdu zpusobit nejakou kalamitu tim, ze budu postupovat na silnici podle zakona. :fuuj:

  • Brk (7.4.2011 | 15:22)

    Teď tady bude debata, kdo má dýl noty :applause:
    Uvědomte si prosím jedno, ten zip opravdu je v zákoně. A ať už lidi, kteří předjíždí, to dělají z vychcanosti nebo z toho, že si pravidlo zipu uvědomili ( řekl bych, že z těch co předjíždí ví o zip tak polovina), vždycky se odvolají na zip a budou mít pravdu. Už je to zbytečný. Hawk
    P.S. Kdyby to dělal každej, tak si možná Češi to pravidlo o zimu uvědomí a začne bývat běžný. Taky jsem se na řidiče co předjeli kolonu díval jako na hovada.

  • Kvasna (7.4.2011 | 15:10)

    Nezapomente, že ne jenom tent týpek v tý oktávce… podělali ho tam 3 auta… Jedno za ním, vedle a před ním ta oktávka 🙂 Dali mu to dobře sežrat 🙂

  • leonnn (7.4.2011 | 15:09)

    mucosolvan:a synku,jak dlouho mas papiry ty??jsi nejakej chytrej!meles tady hovadiny.jo klidne at si predjede kolonu,ale ja bych ho nepustil.on moc dobre vedel ze se tam zuzuje pruh do jednoho tak uz ma byt zarazeny v pravem pruhu a popojizdet jak ostatni.jak by to vypadalo kdyby to udelal kazdy?!!!!!!!!!!!cipe.tak tady nerad.ja mam s kamionem odjezdene uz nekolik.tak vim o cem mluvim!!

  • clupko (7.4.2011 | 15:03)

    podľa mňa je kokot už len preto lebo škodu si normálny človek nekúpi, len starý Sudeťák, čo propaguje Nacistov.

  • mucosolvan (7.4.2011 | 14:41)

    2marshall: to bude tim, ze mi neni -nact :-D a protoze jsem starsi rocnik, uz jsem se ve dvaceti vyvztekal a primitivy si vychutnavam , oni jak jsou omezeny tak melou porad dokola to svy, prolozeny nadavkama, na vic proste jejich „mozkova“ kapacita nestaci, jen jich je bohuzel ve svete ta vetsina, ale mozna to je tim, ze jim je od 11 – 15 let , coz je kruta puberta, kdy nevis jestli promluvis barytonem nebo fistuli a jejich vzorem je kamos v lavici ve skole, protoze ma nejhustsi ksiltovku a nejsirsi nohavice, ale proc , to oni nevedi, ale videli to na jutub a tam je prece vsechna pravda sveta 🙂

  • Tomas (7.4.2011 | 14:38)

    Oba dva sou kokoti.. a divim se ze pan od ty kamery nevylez.. docela trpjelivej..

  • Charlie (7.4.2011 | 14:24)

    Co to jste za čůráky… :plesk: :punch: Jak dobře v octávce??? O pravidle zipu jste nikdy neslyšeli???Nebýt takovýho čůráka jak v té octávce tak to tam může být plynulejší.Mistr světa viděl někde na dálnici jak to provozujou kamioňáci a myslí si že sežral moudrost světa.Vytáhl bych ho z auta a nacpal ho do vejfuku. :punch: :punch: :punch:

  • Marshal (7.4.2011 | 14:17)

    Kucí proto radši lítam helikoptérou :-D A mimochodem, mucosolvan si frajer takové nervy nemam :applause: :applause: :thumbsup: :thumbsup: ;-)

  • Brk (7.4.2011 | 14:15)

    xfrenkie: Jen teoretická otázka – 7B6 2484 – není to tvoje SPZtka?
    Násilí a agrese na silnicích bohužel je. Mirda213 řekl jen svůj názor. Jestli by to udělal skutečně v realném životě? Nikdo neví. Za postih jménem ublížení na zdraví to nestojí :thumbsup:

  • xfrenkie (7.4.2011 | 14:06)

    … mozna zkus vyjadrit svuj respekt k mucosolvanu jeste jednou. Neni mozne ze by to konecne nevyslo. :lol:

  • xfrenkie (7.4.2011 | 14:03)

    mirdaZ13: :-D Myslim ze tvoje slova presne dokresluji obrazek techhle ridicu. Agresivita na cestu opravdu nepatri, a pokud mi chce nekdo tvrdit ze ano, pak opravdu neni o cem diskutovat.

  • mirdaZ13 (7.4.2011 | 13:58)

    2 mucosolvan: respakt pane :thumbsup:

  • mirdaZ13 (7.4.2011 | 13:53)

    2 mucosolvan: rspakt pane :thumbsup:

  • Brk (7.4.2011 | 13:51)

    Navíc je to natočený za Brnem, tak je asi jasný, že 90% řidičů v tomto okolí má značku s „B“. Nechcu se zastávat nikoho, každý má svůj názor. Ale až sem někdo dá video z Prahy nebo jiného města z Čech, tak se nedivte a nezuřte :-|

  • mirdaZ13 (7.4.2011 | 13:51)

    xfrenkie:tvoje komentáře postrádají jakoukoliv logiku,tebe asi taky brzy potáhnou,jestli si pořádně nepročteš zákony,předpisy a vyhlášky…
    kdbych v tom autě seděl já,tak to do tý oktávky klidně narvu,zajímalo by mě jak by si to pán potom odůvodnil před policií a posléze na dopravním inspektorátu,protože by samozřejmě s pokutou nesouhlasil…

  • jurij (7.4.2011 | 13:50)

    mecanic:Ty jsi ubohé stvoření a všichni tady kteří sympatizujete s kreténem v octávii. :plesk:

  • Brk (7.4.2011 | 13:48)

    Jebač srn ze SRN: Od tebe ty příspěvky taky stojí za to :applause: Založ si nějakou webovku nebo blog, kde budeš svoji nevraživost vůči Moravě, popř.Slezsku projevovat. Trošku Tě nechápu, to ve sportu taky podporuješ sportovce, kteří se narodili jen v Čechách? Ano, o brňácích se říká, že jsou hovada a to jsem brňák, bez bodu, bez pokuty, bez konfliktu, denně najezdí hodně. Jsme jedna země, tak se podle toho někteří začněte chovat :roll:

  • mucosolvan (7.4.2011 | 13:45)

    franku: ver, ze do hospod V cenove nechodim, a nic jineho nez argumenty tu nepouzivam, kdopak sem asi dal cele zneni zakona, jejda , kdo to byl vid? ale chapu, ze to pro tebe neni argument, ty se chces proste hadat a ja se umim prit jen s lidmi, kteri na to maji…tod muj posledni koment k tve osobe :music:

  • mirdaZ13 (7.4.2011 | 13:44)

    ten v oktávce by měl dostat flastr jako svině,za bránění plynulosti provozu…
    je to dement…
    a ty co tady říkají,že je to frajer,by měli vrátit papíry a radši chodit pěšky…
    mě tohle udělal čůrák když jsem jel na odtah…a ještě mi nadával…
    druhej den jsem ho táhnul,nedal přednost…
    boží mlýny melou,taky na něj dojde…

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 13:18)

    Takhle to dopadne, když je někdo blbej jak štoudev a ještě machruje…. klasickej moravák… Ty pruhy tam jsou dva a nejsou tam zbytečně, jsou tam pro to, aby se ta kolona netáhla 5 km a nezasahovala do křižovatky před ní. To že na moravě nikdo neví, k čemu slouží levej pruh je jejich chyba, chudák týpeček, co musel toho kreténa před sebou trpět, prostě moravistán :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk: :plesk:

  • balky (7.4.2011 | 13:18)

    Pri pohlade na toto video mi napadla cas z filmu Men in black, kde si W.Smith na pisomnych testoch IQ, sediaci v neforemnom vajicku, pritiahne k sebe nedaleky stolik za neznesitelneho skripotu..a vsetci ostatni na neho len „ziraji“..tak je to aj s tymito vodicmi, co stoja ako telata v rade a pozeraju na drzaka, ktory len vyuzije vyhodu dvoch pruhov na ceste.

  • xfrenkie (7.4.2011 | 13:13)

    …a pak znam jeste takove experty, co sice dojedou az skoro na konec koleny (tam kde se opravdu soubezna kolona vozidel vytvori), a ve chvili kdy se auto pred nim podle pravidla ZIPu zaradi na to jeste dupne a nekdy stihne jeste predjet i tri auta. To jsou pak teprve frajeri, co?

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 13:09)

    Naopak brněnská spz toho kokota omlouvá :plesk: ale stejně bych sesekal zmrdečka jednoho :punch:

  • R-Com

    R-Com (7.4.2011 | 13:08)

    škdoa že neměl Ostravskou SPZ nebo Pražskou to bych pochopil 8-)

  • xfrenkie (7.4.2011 | 13:03)

    to mucosolvan: Osobni vypady si prosim nech pro sve stejne inteligentni kamarady v hospode V. cenove skupiny. Tady pouzivej argumenty.

  • Jebač srn ze SRN (7.4.2011 | 13:01)

    Tohle mi udělat ten kokot v oktávce tak ho vytáhnu a sesekam jak zmrda, nemá co zdržovat provoz, jsou tam dva pruhy tak nechápu proč to blokuje dement

  • mucosolvan (7.4.2011 | 12:47)

    ja myslim, ze frenki oboji, nerozumi tomu ani nezna pravidlo zipu, predpokladam, ze nema ani ridicak a jestli ano, bude se chovat v podobne situaci stejne jako ten primitiv v oktavce .)

  • Brk (7.4.2011 | 12:34)

    xfrenkie: Citace:“Za devět let se při pohledu na situace na našich silnicích ovšem příliš neujalo, respektive ti řidiči, kteří je dodržují, jsou trnem v oku těch, kteří mu pravděpodobně neporozuměli.“

    Budeš jen debil, protože buď neznáš pravidlo zipu nebo jsi mu neporozumněl :-P

  • Barry (7.4.2011 | 12:34)

    Já nechápu co proč fandite tomu v té octavce, je to vůl. Nikde tam není značka zákaz předjíždění a to že ostatní stoji v jedné řadě a někoho napadne je předjet nemusi být hned debil on. Značka snížení jízdních pruhů je na konci takže bylo úplně v pořádku že využil levého pruhu.

  • xfrenkie (7.4.2011 | 12:29)

    Takze podle tebe budes bud HOVADO (a vsechny predbehnu), nebo DEBIL co nezna pravidlo zipu a pojede v pravem pruhu? Nee, nejsem ani jedno z toho.

  • forhill (7.4.2011 | 12:27)

    sorry..Frenkie :roll:

  • forhill (7.4.2011 | 12:27)

    Trenkie ..kašli na to..jen ze sebe děláš hlupáka.A to ani jeden z nás nechce.Věř mi. 8-)

  • forhill (7.4.2011 | 12:24)

    Brk. naprosto správně..Kolona by v tomto případě byla ve dvou pruzích a to jen v přehledném úseku.Díky těm všem ovcím stojícím za sebou zasahuje kolona až do nepřehledného úseku křižovatky..Ohrožují jen další ostatní řidiče. :thumbsup:

  • Brk (7.4.2011 | 12:21)

    Pavel: Není to o tom, aby projelo víc aut, ale aby se k tomu zúžení těch aut víc vešlo, a aby se netvořila kolona ještě víc dozadu. Rozpul štrůdl a dej ty půlky vedle sebe. Je to stejně dlouhý jako ten celej? :-?

  • mucosolvan (7.4.2011 | 12:20)

    dyg to rikam :-D :-D :plesk:

  • mucosolvan (7.4.2011 | 12:19)

    ale verim, ze fanousci oktavky nejsou schopni precist vyse zmineny text cely, pakli-ze nahodou ano, stejne ho nepochopi :-o

  • xfrenkie (7.4.2011 | 12:19)

    to mucosolvan: diky za vycerpavajici info, ale nikde tam nevidim, jak se provinil pan v oktavce.

  • mucosolvan (7.4.2011 | 12:17)

    Pravidlo ZIP a k čemu slouží
    Pravidlo ZIPu je v české legislativě ustanoveno od roku 2000. Za devět let se při pohledu na situace na našich silnicích ovšem příliš neujalo, respektive ti řidiči, kteří je dodržují, jsou trnem v oku těch, kteří mu pravděpodobně neporozuměli.

    Zákon č. 361/2000 Sb., o silničním provozu, se této problematice věnuje v § 12, který k pravidlu zipu stanoví:
    „Při souběžné jízdě umožní řidiči vozidel jedoucích v průběžném pruhu řidičům vozidel do tohoto pruhu přejíždějících z pruhu, který přestal být průběžným, vjet tak, aby se vozidla jedoucí v průběžném pruhu a vozidla do něho přejíždějící mohla řadit střídavě po jednom do jízdního proudu průběžného pruhu.“ Z ustanovení citovaného paragrafu je zřejmé co musí řidič udělat. Vysvětlení pojmu „souběžná jízda“ se věnuje § 12 – Jízda v jízdních pruzích, odstavec 3, který zní: „Je-li na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy taková hustota provozu, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič motorového vozidla může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti vozidel jedoucích před ním, mohou jet motorová vozidla souběžně (dále jen „souběžná jízda“); přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu.“

    Pravidlo ZIPu bylo vytvořeno za účelem zvýšení plynulosti provozu v místech, kde vzhledem k hustotě provozu může při snížení počtu jízdních pruhů docházet k dopravním zácpám. Ty mohou být rizikovým místem obzvláště na rychlostních komunikacích. Pokud budou řidiči uvedené pravidlo dodržovat, zvýší jak bezpečnost silničního provozu, tak i jeho plynulost.
    Typicky nesprávné jednání řidičů v místech, kde jízdní pruh přestává být průběžný, je, že se se značným předstihem zařadí do pruhu průběžného. Dokonce ten, který jede v končícím pruhu až „nadoraz“, je ostatními řidiči vnímán jako někdo, kdo předbíhá ve frontě. Přitom právě on je ten, který pravidlo zipu aplikuje na 100%. Posláním pravidla zipu je maximální využití kapacity pozemní komunikace ve všech jejích pruzích, mimo jiné proto, aby dlouhá kolona neovlivňovala provoz na křižovatkách, nacházejících se před místem, kde má být pravidlo zipu uplatněno.

    Mějte na paměti, že pravidlo ZIP platí při souběžné jízdě vždy, pokud se snižuje počet jízdních pruhů a současně je zřejmé, který pruh je nadále průběžný. Tedy i v místech, kde na to řidič nemusí být přímo upozorněn dopravní značkou. Pro plynulý provoz, zejména na rychlostních komunikacích, je navíc vhodné s předstihem rychlost jízdy snížit. Tím lze předejít nárazovému zahuštění dopravního proudu a úplnému zastavení dopravy.

    Tolik plne zneni zakona 🙂

  • forhill (7.4.2011 | 12:17)

    Nestačím se divit..pošli mi adresu a foto jak dodržuješ zákon o ZIPu at ti můžu poslat pokutu poštou :lol: Nechte emoce stranou.Pán v oktávce si hraje na spravedlivého..neuvědomuje si však, že tímto chováním porušuje dopravní předpisy a dopouští se neoprávněného bránění plynulosti silničního provozu a zajišťuje si v rozporu se zákonem přednostní jízdu. V takovém případě můžete informovat policii na dopravní přestupek.

  • xfrenkie (7.4.2011 | 12:16)

    to mucosolvan: Ve svem uz veku povazuju tvou pripominku k memu mladi za lichotku :-)

  • Brk (7.4.2011 | 12:14)

    Proč to zúžení nedali o těch 500m dřív když se pánové a dámy, tak hezky řadí už předtím? Jinak jsem taky z Brna a jezdím tama denně. A Pavle, souvsilá kolona tam je :-D

  • mucosolvan (7.4.2011 | 12:14)

    forhill: mas pravdu, ve 13ti ridicak nemaj, ale mozna ho jednou dostanou, i kdyz s tou „inteligenci“ co tady predvadej asi ne, ale kdyby prece tak si vem , jaky maji nazory uz ted…

    ten frankie mluvil asi o zipu na jeho osoupanejch manzestracich, pac jinak by takovou picovinu nevypustil z huby a bacha mama uz jde z prace , tak sup franku a ostatni , do pokojicku a uklizet, nezapomente na ukoly a hlavne si aktualizujte svy statusy na FB!!!!

  • pavel (7.4.2011 | 12:13)

    Ještě k tomu zipu. Je naprosto jedno, jestli stojí auta v jednom pruhu a nebo ve dvou vedle sebe – tim uzkym místem projede stejnej počet aut. Pokud je kolona jen v jednom tak pravidlo yipu neplatí protože pro zipování je nutný souvislá kolona v obou pruyích

  • xfrenkie (7.4.2011 | 12:13)

    Ne. Narozdil od jinych v tehle diskuzi, znam zakony ale nezneuzivam jich ve svuj prospech na ukor jinych. Existuje prece cesta, jak ze sebe nedelat vola, a zaroven nedelat voly z jinych. Pan v oktavce nam ji ukazal. A tech ubozaku co to nechapou je mi skutecne lito. Fohille, bohuzel patris mezi ne :o(

  • jop (7.4.2011 | 12:10)

    Jen zkušení řidiči poznají, že kameraman je v právu a pán v Octavii by zasloužil nakopat prdel. Ti co se tady sami ztrapňují když neumějí z videa rozpoznat silniční situaci, by se příště neměli tak ukvapovat a pořádně se podívat na začátek videa. :lol:

  • Ztoo (7.4.2011 | 12:10)

    xfrenkie: Pán, který řídí oktávku je krizitován za bránění v provozu, ne za to, že se sám zařadil do levýho. Kdyby ti nějakej podobnej dupal naschvál před tebou na brzdu, nevím jestli by jsi ho obhajoval.

  • pavel (7.4.2011 | 12:10)

    Udělal bych to samé jako řidič oktávky. Ten hajzlík co se cpal vlevo by měl dostat nafackováno protože je to buran. Každej čeká,ale on ne, musí se cpát a předbýhat. Je yřejmé, že je to vychcánek co předbíhá. Pravidlo yipu v tomto případě nepatí protože zip se používá při souvislých kolonách.

  • forhill (7.4.2011 | 12:08)

    Ty..frankie ..ty jsi vůl vid? :lol: :lol:

  • Ztoo (7.4.2011 | 12:06)

    Kolik jeden zip dokáže vyvolat poprasku. Všude se najdou lidi co neumí řídit, nejenom v Brně a myslim byl ještě použitý Zlín. A to v tom Brně taky žiju, člověk si zvykne.

  • forhill (7.4.2011 | 12:04)

    Může nás jen těšit že většinu těch blbů co obhajuje „ruku zákona“ v oktávce na silnici nepotkáme..řidičák ve 13ti letech jen tak nedostaneš.. A pokud ho mají tak přeju těm inteligentním řidičům at je nikdy nepotkají. Btw:za toho fakováka bych ho z toho auta vycuknul jak bolavej nehet. :twisted:

  • xfrenkie (7.4.2011 | 12:02)

    Nekteri tady mluvi o ZIPu, ale kdyz pak ridic oktavky pouzije pravidlo ZIPu a jede v levem pruhu (a to jeste je natolik slusny ze nikoho nepredjizdi) tak ho odsuzujete. A pro ty co chteji namitnout ze v levem pruhu zbytecne zdrzuje, tak bych argumentoval ze pravidlo ZIPu neni proto, aby mohli ridici v levem pruhu predjizdet ty pomalejsi v pravem pruhu, ale proto aby se zbytecne netvorily kolony 2x delsi. Davam jednoznacne palec panovi v oktavce.

  • Nasso (7.4.2011 | 11:52)

    Mucosolvan poděkuj hlavně Forhill, mně se ten zákon nechtělo hledat. :-D

  • mucosolvan (7.4.2011 | 11:48)

    forhill a nasso diky za vycerpavajici info :applause: jen se obavam, ze nasi mentalni spoluobcani tak jasnou vec nepochopi, pac kdyby jo, tak neni debilu v oktavkach a jejich fandu :plesk:

  • Nasso (7.4.2011 | 11:45)

    Forhill to rozseknul…prosím mentálně zaostalé občany aby již nadále nekomentovali tak jasnou věc. Řidič octávky není v právu!!! A tak to prostě je! Naučte se s tím žít. :plesk:

  • forhill (7.4.2011 | 11:32)

    nezlobte se na mě ale ten s kamerou jen dodržuje zákon č. 361/2000 Sb…pán s Oktávkou jen účelově brání provozu..což se nesmí.. :roll:

  • forhill (7.4.2011 | 11:31)

    „Je-li na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy taková hustota provozu, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič motorového vozidla může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti vozidel jedoucích před ním, mohou jet motorová vozidla souběžně (dále jen „souběžná jízda“); přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu.“

  • QWERE (7.4.2011 | 11:27)

    Kretén v oktávce s tím souhlasím!! A když bude potřeba aby tam jela policie kvůli nějakýmu tukanci a budeš se tam hádat a sepisovat protokol k kreténem za kamerou když se takhle chová za volantem jak s ním bude asi řeč!Horší by byla samozřejmě záchranka bo hasiči kudy asi projedou když to tam bude vykokotěný přes dva pruhy

  • Colin-J (7.4.2011 | 11:26)

    TCore: Taky souhlasím, ale pokud vidím, že nikoho neohrozím a plná čára přechází po pár metrech do dělené, tak sám nic neřeším. Podle mě je to menší zlo, než takhle blokovat

  • mucosolvan (7.4.2011 | 11:25)

    :plesk: :applause: jen tak dal, bavim se :-D

  • mecanic

    mecanic (7.4.2011 | 11:21)

    myslim ze si to zabil sam:)

  • mucosolvan (7.4.2011 | 11:19)

    :-D :plesk: tak ty ses dobrej pacos, hosanku me je 34 a narozdil od tebe vim, co je spravne a co ne a neztrapnuju se tady silackejma zvastama o veci o ktery nic nevim, ale za dlasi sve ztrapneni mas bod, cekam na dalsi tvuj chytry koment …

  • mecanic

    mecanic (7.4.2011 | 11:12)

    mucosolvan koukam 12 letej kluk za pc vali:)

  • TCore

    TCore (7.4.2011 | 11:09)

    Colin-J..souhlasim, ale proc predjizdi pres plnou caru??

  • mucosolvan (7.4.2011 | 11:09)

    Dingous: tak tak, pravdu dis 🙂
    mecanic: ty ses stejne postizenej jako dalsi, chyt se s Tcore a Stanley 21 za ruku , dejte si facku a POKUD MATE RIDICAK, V ZAJMU OSTATNICH INTELIGENTNICH LIDI JE PROSIM VRATTE, pac vy tri budete stejni pacienti jako ten dement v oktavce :fuuj:

  • mecanic

    mecanic (7.4.2011 | 11:07)

    dingeous ty si zip ale mozna tak na kalhotech…….kurva auto si videl jen na obrazku a meles tady srance

  • Colin-J (7.4.2011 | 11:07)

    Tak koukám, že je tady polovina z vás trošku mimo… Proč je ten co předjížděl idiot??? Porušuje pravidla silničního provozu tím, že používá další pruh, který je volně k dispozici a vybočuje tím z chování kolektivu? Kdyby tohle co udělal řidič s kamerou udělal každej druhej tak se ta kolona zkrátí z 600m na 300m a na konci se řadí 1 a 1. Plynulost provozu by byla mnohem efektivnější a nikdo by tam nemusel čekat tak dlouho. Jste debilové, pokud se vám líbí jednání idiota v Octávii, protože blokovat někoho jen kvůli tomu, že mu nepřeju aby projel úsek dříve něž já je sobecký a smutný…

  • Dingous (7.4.2011 | 11:04)

    v situaci kdy jsou vseci dementni a jen jeden clovek chape vyznam dvou pruhu je to neeticke, takhle predjizdet. Na druhou stranu podle pravidel silnicniho provozu ma byt kolona rozmelnena do obou pruhu rovnomerne a na konci ma fungovat zip. Ten co predjizdi je podle me v pravu, i kdyz to pusobi jako ochcavka. A vseci ostatni sulini v jednom pruhu by si meli naliskat.

  • mecanic

    mecanic (7.4.2011 | 11:04)

    jezisi tady kazdej chytrej ze mi je na bliti…..pravidlo zipu:)zebraci:)nejdric se neucte jak funguje a kde se uplatnuje……fakt z vas seru…..typek v oktavce s nim vyjebal slusne.navic to nebyl jen on ale i c3 ktera jela vedle kameramana a teze ho nepustila……….vsichni normalne popojizdeli jen pan idiots musel bejt nejlepsi….hlavne z sem nepiste zadnej zip kdyz nevite k cemu a kdy slouzi…..nazdar mrtvy masa

  • jurij (7.4.2011 | 10:57)

    Proč podle vas není možné používat druhy pruh když je k dispozici? :plesk:

  • mucosolvan (7.4.2011 | 10:57)

    Stenley21 (neregistrovaný) napsal: (Duben 7th, 2011 | 10.26)

    Mucosolvan: a neříká ti nahodou něco bezduvodná jízda v levém pruhu ?

    A ty si mentalne retardovanej, nebo neumis cist? Minimalne 5 lidi ti tady pise vcetne me, jak se vec ma, ale ty napises takovoudle otazku, ty uz ani nejsi k smichu clovece, kdyz uz jsi tak tupej, tak alespo nepis, nemluv, mlceti zlato.. :plesk:

  • TCore

    TCore (7.4.2011 | 10:53)

    Ale ze predjizdi pres plnou caru to nikoho nezajima…jinak souhlasim ten v octavce je dement..a zbytek taky co tam stoji.

  • lesumir (7.4.2011 | 10:40)

    ZIP že jo, to ví každej normální řidič.
    Já to říkam už několik let, že brňáci neumějí řídit a jsou to kundy vylízaný. A to tam žiju…

  • el-diablo (7.4.2011 | 10:31)

    máte recht metoda ZIPu jim v brně vůbec nic neříká ja to banda koko.. brňáci a taky zlíňáci a když se tam jede tak akorát zajebou celou silnici na svitavy a stojej tam jak kokoti

  • stten (7.4.2011 | 10:31)

    KAREL (neregistrovaný) napsal: (Duben 7th, 2011 | 9.03)

    PRAVIDLO ZIPU VÁM NIC NEŘÍKÁ??? KOKOTI JSOU VŠICHNI CO TAM STOJEJ V KOLONĚ A NEŘADÍ SE JAK MAJ, POKUD JSEM SI VŠIML DOBŘE STOJÍ V JEDNOSMĚRCE O DVOU PRUZÍCH, ALE U BRNA JAK VÍM Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI ZIP PROSTĚ NEPOUŽÍVAJÍ….
    —————————————————–
    souhlasím s tebou ten co to natáčel tak jel upně normalně jak by to mělo vypadat. Značka, že se silnice BUDE spojovot do jednoho pruhu neznamená, že v jednom pruhu už musím jet hned.

  • Stenley21 (7.4.2011 | 10:26)

    Mucosolvan: a neříká ti nahodou něco bezduvodná jízda v levém pruhu ?

  • Kuba_LIbre (7.4.2011 | 09:47)

    Podle těhle kecú je vidět že hodně dementů Tady nemá řidičák…Jinak by Takove cypoviny nepsali…Vůbec To není správné že ho zablokoval. Správně se má dojet až na konec zůžení a pak se zařadit zip systémem. To že ocasi stojí 3km v koloně je jejich chyba… :plesk: :plesk: :plesk:

  • Nasso (7.4.2011 | 09:40)

    Mucosolvan bohužel je to tak, řekl bych ale že je to hlavně problém v Čechách. Fascinující je jízda po D1, těsně před Prahou s mění na tři pruhy. Dva levé pruhy jsou plné aut a pravý prázdny. Jinde v Evropě to funguje lépe. Bohužel degenerace se podepsala opravdu hodně. :thumbsdown:

  • volant (7.4.2011 | 09:32)

    Hugie: ridic s kamerou jenom premysli!!! Vyuziva pravidlo ZIPu

  • Ztoo (7.4.2011 | 09:28)

    Někde jsou hovada, někde slušní řidiči. Že někdo řekne, že z Brna jsou největší hovada je jeho věc. Já tady jezdím denně a zase tak hrozný to není. Když jedu do Prahy, tak narazím na hovada, ale i na slušný řidiče. Jinak tohle je pravidlo zipu, pro některý, bohužel :thumbsup:

  • mucosolvan (7.4.2011 | 09:25)

    ono obecne nikomu nic nerika slusne chovani , premysleni a dodrzovani nejakch pravidel, ono totiz pouzivat mozek a myslet boli a to 80% lidi na planete nedava, lidstvo degeneruje a primitivni a dukazem jsou i mistni radobyvtipne komenty a naprosto zvracene a opacne reakce na situace ze zivota, alespon vis, kolik i na techto strankach se pohybuje primitivu, prumer dost vysokej :thumbsdown: :plesk:

  • Nasso (7.4.2011 | 09:20)

    Mucosolvan Přesně tak…Zip nikomu nic neříká??? Kretení jsou všichni co stoji v jednom pruhu a potom vznikají kolony, že? A řidič oktávky je mega čurák…
    Proberte se lidi… :plesk:

  • Diablo (7.4.2011 | 09:20)

    O5 užasná ukázka jak u nás funguje ZIP.

  • Hugie (7.4.2011 | 09:18)

    Jsou to oba pičusové.. kameraman prot že předjíždí a kokot v oktavce že se chová jak malej debilní jarda..

  • volant (7.4.2011 | 09:11)

    ve vsech videich zmrdu za volantem( v tomhle pripade zmrd v ochcavce) vidim brnenskou znacku…

  • mucosolvan (7.4.2011 | 09:09)

    oktavka neni spatny auto, jen je problem mezi volantem a sedackou, tam je nakej error, ale faktem je, ze moravsky ridici to maj v hlave nejak pomichany, hlavne kdyz se dostanou do prahy :punch:

  • rav (7.4.2011 | 09:06)

    Kreten,Oktavku maji jenom kreteni :thumbsdown: :thumbsdown:

  • mucosolvan (7.4.2011 | 09:05)

    aha, kolik z vas co tady chvalite oktavku ma papiry? pokud jsem si dobre vsiml, je tam zuzeni do jednoho pruhu, coz se resi formou zipu, takze tam v pohode mohli bejt plny oba pruhy a pred zuzenim se proste auta stridaji z obou pruhu a najizdeji do zuzeni, to vam rekne kazdej policajt. takze opet mala cechacska zavist, ze nekdo pouzil hlavu a nechtel zbytecne stat v kolone , kde celej levej prujezdnej pruh je prazdnej, udelat to me , tak volam policii , dam ji zaznam z kamery a frajer dostane tucnou pokutu :plesk: :plesk: :plesk:

  • Fijks (7.4.2011 | 09:03)

    krypl zasranej takovejm curakum bych nakopal hubu,tak tam ma jed taky a nebo cekat, ten pruh tam je, tak proc v nem nemuze jed?????????? njn debilni Brnaci. :fuuj:

  • KAREL (7.4.2011 | 09:03)

    PRAVIDLO ZIPU VÁM NIC NEŘÍKÁ??? KOKOTI JSOU VŠICHNI CO TAM STOJEJ V KOLONĚ A NEŘADÍ SE JAK MAJ, POKUD JSEM SI VŠIML DOBŘE STOJÍ V JEDNOSMĚRCE O DVOU PRUZÍCH, ALE U BRNA JAK VÍM Z VLASTNÍ ZKUŠENOSTI ZIP PROSTĚ NEPOUŽÍVAJÍ….

  • amonrei (7.4.2011 | 09:03)

    :thumbsup: pre oktavku …………….a ten zmrd za kamerou je idiot ako to sam priznal tymto videom………a suhlas ze taky idioti len komplikuju premavku ……..

  • Tomas (7.4.2011 | 08:57)

    Férový zásah řidiče Octavie :-D sám nikoho nepředjel :thumbsup:

  • Fakaco (7.4.2011 | 08:52)

    Magor je ten co předjíždí jak kokot. Znám to tam a ta kolona má tak 5 km.

  • dzusik (7.4.2011 | 08:51)

    Idiot je ten za kamerou jestli je to i řidič.

  • Oktáfka (7.4.2011 | 08:45)

    Dobře ten v tý Oktávce. Kvůli těm blbcům, co se furt někde cpou se pak zbytečně komplikuje situace na silnicích :applause:

  • Raim (7.4.2011 | 08:43)

    tak to má být :-)

  • Raim (7.4.2011 | 08:43)

    Dobře týpek v octávce :-) pěkně ho vyjebal

Vyhledávání








Přihlášení



loading...
TOPlist